Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...

Data: 2010-04-12 18:28:49
Autor: awe
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
MH no ja nie rozumiem o co Ci biega. Czlowieku musisz umiec czytac miedzy wierszami. Czy naprawde brak ci elementarnej inteligencji? Wszyscy byliscie robieni po pijaku? Nie ma wsrod was choc jednego na poziomie czlowieka?
awe

Data: 2010-04-12 18:59:00
Autor: abc
[...]

Nie ma i być nie może. Gdyby się pojawił, to nie mógłby ich znieść i
odszedłby.

Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...