Homo Burdel.

Data: 2018-03-29 23:42:47
Autor: stevep
Homo Burdel.
# Tak skandalicznych wypowiedzi w TVP jeszcze nie było. Dyskusją, jaka  wywiązała się w programie "Minęła 20" między Michałem Rachoniem a  Wojciechem Cejrowskim i sondą, jaką umieszczono później na Twitterze,  chyba powinny zająć się władze TVP. #

Więcej:  http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23210199,zenujacy-poziom-w-minela-20-afera-w-imgw-to-bardziej-homo.html#Z_MT2

Takie wypowiedzi jak się wypowiadający.

--
stevep

Data: 2018-03-30 00:18:28
Autor: japanizer
Homo Burdel.
On Friday, March 30, 2018 at 6:43:00 AM UTC+9, stevep wrote:
[...]

Na złodzieju czapka gore.

Pisiorstwo chce przykryć fakt, że zamieszanego w zatrudnianie męskich prostytutek szefa IMiGW na stanowisko wsadził Jarosław Kaczyński - który swoją drogą podobnie jak zatrzymany szef IMiGW nigdy nie miał kobiety.
Oboje oficjalnie tłumaczą, że z powodu poświęcenia dla Polski nie mają czasu na ożenek.

Data: 2018-03-30 12:47:41
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Homo Burdel.
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:288f80a8-d9e7-475b-b85a-94db421bf377googlegroups.com...
[...]

Krycha Pawłowicz jest stanu wolnego.

CL

Data: 2018-03-30 06:05:40
Autor: japanizer
Homo Burdel.
On Friday, March 30, 2018 at 7:47:54 PM UTC+9, Lump polityczny -  (c)  R.Terlecki - PiS wrote:
> [...]
>Oboje oficjalnie tłumaczą, że z powodu poświęcenia dla Polski nie mają >czasu na ożenek.

Nic dziwnego.

Homo Burdel.