Homo Homini: Komorowski - 47,6 proc.; Kaczyński - 32,5 proc.

Data: 2010-05-29 12:34:35
Autor: precz z gnomem
Homo Homini: Komorowski - 47,6 proc.; Kaczyński - 32,5 proc.
Gdyby wybory prezydenckie odbywały się w niedzielę, Bronisław Komorowski uzyskałby 47,6 proc. głosów, a Jarosław Kaczyński - 32,5 proc. - wynika z sondażu Homo Homini dla Polskiego Radia przekazanego PAP w sobotę. 63,7 proc. ankietowanych zadeklarowało, że poszłoby do wyborów.
Na kandydata SLD Grzegorza Napieralskiego chęć głosowania zadeklarowało 6,1 proc. respondentów, a na kandydata PSL Waldemara Pawlaka - 4,2 proc.

Kolejny na liście znalazł się kandydat niezależny Andrzej Olechowski, na którego zagłosowałoby 1,6 proc.

Marek Jurek (Prawica Rzeczypospolitej) i Andrzej Lepper (Samoobrona) cieszą się poparciem 0,7 proc. ankietowanych. Kolejni w sondażu są: Janusz Korwin-Mikke (Wolność i Praworządność) - 0,6 proc., Kornel Morawiecki - 0,1 proc. oraz Bogusław Ziętek (Polska Partia Pracy) - 0,1 proc.

5,6 procent ankietowanych nie wie, na kogo oddałoby swój głos.

Sondaż został przeprowadzony 28 maja przez Instytut Badania Opinii "Homo Homini" metodą telefoniczną na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1072 pełnoletnich mieszkańców Polski.

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gdyby-wybory-odbywaly-sie-jutro,1485725

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-29 14:39:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 29 May 2010 12:34:35 +0200, precz z gnomem napisał(a):

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gdyby-wybory-odbywaly-sie-jutro,1485725

Coś cichosza. Pewnie zły sondasz. Na zamówienie Donalda.

Data: 2010-05-29 07:57:39
Autor: Hans Kloss
On 29 Maj, 14:39, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Coś cichosza. Pewnie zły sondasz.
Na temat sądaszy napisano już chyba wszystko i jeszzce trochę . A ja w
razie wygranej Kaczyńskiego  przyznaję sam sobie prawo zwracania się
do  zaśmiecających nimi  grupę "grupowiczów" per "kłamliwy śmieciu".
J-23

Data: 2010-05-30 18:44:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 29 May 2010 07:57:39 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Przed poprzednimi wyborami wygranymi przez PO sądasze poprawnie
przewidziały wygraną PO. Jak powinienem się dzisiaj zwracać do tych którzy
ciągle poddają w wątpliwość wiarygodność sądaszy?

Data: 2010-05-31 09:08:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10vsvr0gozpsk.1rvdcgnbk0qke.dlg40tude.net...
[...]

A znasz takich, jak tylko sondaż po ich myśli to wiarygodny?

--
stevep

Data: 2010-05-29 14:45:04
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2hzjkhoj8k2h.jrd3m2938eve$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 May 2010 12:34:35 +0200, precz z gnomem napisał(a):

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/gdyby-wybory-odbywaly-sie-jutro,1485725

Coś cichosza. Pewnie zły sondasz. Na zamówienie Donalda.

Albo masonerii.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-29 17:02:21
Autor: u2
W dniu 2010-05-29 14:39, Grzegorz Z. pisze:
Coś cichosza. Pewnie zły sondasz. Na zamówienie Donalda.

Słyszałem jak podają tego niusa non-stop w radiu. Nie ma co się kryć że
to sondażokracja, czyli typowa socjotechnika jak za czasów Gebbelsa :)

Data: 2010-05-30 08:20:27
Autor: :heŽsk:
Homo Homini: Komorowski - 47,6 proc.; Kaczyński - 32,5 proc.
On Sat, 29 May 2010 12:34:35 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Gdyby wybory prezydenckie odbywały się w niedzielę, Bronisław Komorowski uzyskałby 47,6 proc. głosów, a Jarosław Kaczyński - 32,5 proc. [...]

 tyle razy ci mowilem, nie podniecaj sie sondazami.

 moim marzeniem jest by w II turze starl sie jarek-bronek z jkm ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 11:17:59
Autor: niebieski
Homo Homini: Komorowski - 47,6 proc.; Kaczyński - 32,5 proc.

pisem@..pl> wrote:

> [...]

 tyle razy ci mowilem, nie podniecaj sie sondazami.

 moim marzeniem jest by w II turze starl sie jarek-bronek z jkm ;o)))

Najpierw trzeba by wyłaczyć telewizję.
--
niebieski
Nie chodzi o to, żeby zmieniać świnie przy korycie, tylko żeby im zabrać koryto. JKM

Data: 2010-05-30 19:14:31
Autor: cytryna
[...]

Świnia świni dupę ślini oto hasło Homo Homini. Warzywny czujesz przetrawioną
sałatkę na klapach służbowego garnituru? No wiem wolisz pastować GWno, takie
czasy i taki spodni nastał krój, że czy to stary czy to młody z PO to gnój.

--

Homo Homini: Komorowski - 47,6 proc.; Kaczyński - 32,5 proc.