Homofobia w BBC

Data: 2014-01-19 18:46:21
Autor: abc
Homofobia w BBC
Dziennikarz-pedofil na oczach wszystkich mógł wykorzystać nawet tysiąc
kobiet i dzieci. A jego szefostwo w BBC o wszystkich wiedziało, ale nie
widziało w zboczeńcu problemu. (...)

- Te liczby są szokujące i potencjalnie mówi się o nawet 1000 ofiarach.
Savile był w stanie dokonywać tych zbrodni pod nosem pracowników BBC przez
ponad 40 lat - powiedziała dziennikowi "The Guardian" edna z osób znających
sprawę.

Paul Saunders z organizacji zajmującej się pomocą ofiarom wykorzystywania
stwierdza z kolei, że wcale nie jest zaskoczony liczbą ofiar.

- To, co mnie zaś smuci, to fakt, że pracownicy BBC wprost przyznają: "O
tak, wszyscy o tym wiedzieli".

- Rozmawiałem z kimś z BBC i powiedział mi: "Wiedzieliśmy, że miał pokój, do
którego zapraszał kobiety i dzieci". I pomyślałem sobie:

- Mój Boże, to działo się niemal na oczach ludzi i nikt nie interweniował -
dodaje Saunders.

I aż trudno nie zadać pytania, kiedy rozpoczną się procesy, i czy szefostwo
BBC będzie miało dość odwagi, by nie tylko spotkać się z ofiarami, ale też
wypłacić odszkodowania, takie jak Kościół.

Interesujące jest także, czy BBC będzie nadal informować o rzekomej
pedofilii w Kościele, czy też może zajmie się informowanie o pedofilii wśród
własnych celebrytów.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/dziennikarz-pedofil-i-pytanie-kiedy-bbc-przeprosi-ofiary,33677.html

Homofobia w BBC