Homofobia w Szkocji

Data: 2009-11-05 08:20:56
Autor: abc
Homofobia w Szkocji
W wyniku medialnej kampanii wyjaśniającej, że homoseksualiści są cool,
znajomi homoseksualistów zaczęli powierzać im pod opiekę swoje dzieci.  Nie
spodobało się to sędziom, którzy najwyraźniej są homofobami i używają języka
nienawiści:

"38-letni Rennie został oskarżony o wielokrotne molestowanie przez ponad
cztery lata nieletnich chłopców. Najmłodsza ofiara zboczeńca miała trzy
miesiące. Strachan wykorzystywał seksualnie między innymi 18-miesięcznego
chłopczyka. Materiał dowodowy jest porażający.

Sędzia Lord Bannatyne, zaznaczał, że obaj oskarżenie dokonywali tych
okropieństw także dzięki zaufaniu bliskich znajomych, którzy powierzali im
dzieci pod opiekę."

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/szkoccy_aktywisci_homoseksualni_byli_liderami_siatki_pedofilskie

Data: 2009-11-05 08:30:05
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
abc pisze:
[...]

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

Data: 2009-11-04 23:54:33
Autor: Antenka
Homofobia w Szkocji
On 5 Lis, 08:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
abc pisze:

> [...]

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak
samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

Bo prawda jest taka Jadrysiu, że 99% homosiów to pedofile i należy od
nich jak najdalej trzymać dzieci - szczególnie małych chłopczyków :-(

Antenka

Data: 2009-11-05 09:06:25
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji

abc pisze:

[...]

Trochę znam to środowisko, ale jakoś pedofila żadnego nie miałem okazji poznać :-P

Data: 2009-11-05 09:25:46
Autor: abc
Homofobia w Szkocji
Trochę znam to środowisko, ale jakoś pedofila żadnego nie miałem okazji
poznać :-P

To dziwne. Zważywszy na fakt, iz w USA około 1/3  SKAZANYCH za pedofilię
stanowią homoseksualiści, podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3%
populacji, jest to jednak istotna nadreprezentacja.

A organizacje pederastów wyodrębniły się z organizacji pedofilów stosunkowo
niedawno, dla zatarcia śladów.

Data: 2009-11-05 13:04:33
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
abc pisze:
[...]

Właściwie to na czym polega "organizacja pedofilów"? Przecież pedofilstwo to raczej sprawa indywidualna.

Data: 2009-11-05 15:24:39
Autor: abc
Homofobia w Szkocji
Właściwie to na czym polega "organizacja pedofilów"? Przecież pedofilstwo to raczej sprawa indywidualna.

Nie. To jest sprawa publiczna:
http://www.piotrskarga.pl/ps,4280,2,0,1,I,informacje.html

Data: 2009-11-05 10:37:01
Autor: Piotr
Homofobia w Szkocji
Dnia Thu, 05 Nov 2009 08:30:05 +0100, jadrys napisał(a):

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

He, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-05 13:04:38
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
Piotr pisze:
[...]

Bardziej  żałosne niż śmieszne Piotrze.

Data: 2009-11-05 14:35:30
Autor: Piotr
Homofobia w Szkocji
Dnia Thu, 05 Nov 2009 13:04:38 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

I żałosne i śmieszne... I niebezpieczne...
Piotr

Data: 2009-11-06 13:09:52
Autor:
Homofobia w Szkocji
On Thu, 5 Nov 2009 08:20:56 +0100, "abc" <abc@wp.pl> wrote:

W wyniku medialnej kampanii wyjaÂśniajÂącej, Ĺźe homoseksualiÂści sÂą cool,
znajomi homoseksualistĂłw zaczęli powierzać im pod opiekę swoje dzieci.  Nie
spodobało się to sędziom, którzy najwyraĽniej s± homofobami i używaj± języka
nienawiÂści:

"38-letni Rennie został oskarżony o wielokrotne molestowanie przez ponad
cztery lata nieletnich chłopców. Najmłodsza ofiara zboczeńca miała trzy
miesi±ce. Strachan wykorzystywał seksualnie między innymi 18-miesięcznego
chłopczyka. Materiał dowodowy jest porażaj±cy.

Sędzia Lord Bannatyne, zaznaczał, że obaj oskarżenie dokonywali tych
okropieństw także dzięki zaufaniu bliskich znajomych, którzy powierzali im
dzieci pod opiekę."

 wielbicielom malzenstw homo proponuje by oddali na wychowanie  swoje dzieci/wnuki. moze wtedy przejdzie im pierdzielenie na  temat tolerancji i asertywnosci.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Homofobia w Szkocji