Homofobia w Szkocji

Data: 2009-11-05 08:30:05
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
abc pisze:
W wyniku medialnej kampanii wyjaśniającej, że homoseksualiści są cool,
znajomi homoseksualistów zaczęli powierzać im pod opiekę swoje dzieci.  Nie
spodobało się to sędziom, którzy najwyraźniej są homofobami i używają języka
nienawiści:

"38-letni Rennie został oskarżony o wielokrotne molestowanie przez ponad
cztery lata nieletnich chłopców. Najmłodsza ofiara zboczeńca miała trzy
miesiące. Strachan wykorzystywał seksualnie między innymi 18-miesięcznego
chłopczyka. Materiał dowodowy jest porażający.

Sędzia Lord Bannatyne, zaznaczał, że obaj oskarżenie dokonywali tych
okropieństw także dzięki zaufaniu bliskich znajomych, którzy powierzali im
dzieci pod opiekę."

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/szkoccy_aktywisci_homoseksualni_byli_liderami_siatki_pedofilskie

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

Data: 2009-11-04 23:54:33
Autor: Antenka
Homofobia w Szkocji
On 5 Lis, 08:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
abc pisze:

> [...]

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak
samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

Bo prawda jest taka Jadrysiu, że 99% homosiów to pedofile i należy od
nich jak najdalej trzymać dzieci - szczególnie małych chłopczyków :-(

Antenka

Data: 2009-11-05 09:06:25
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji

abc pisze:

[...]

Trochę znam to środowisko, ale jakoś pedofila żadnego nie miałem okazji poznać :-P

Data: 2009-11-05 09:25:46
Autor: abc
Homofobia w Szkocji
Trochę znam to środowisko, ale jakoś pedofila żadnego nie miałem okazji
poznać :-P

To dziwne. Zważywszy na fakt, iz w USA około 1/3  SKAZANYCH za pedofilię
stanowią homoseksualiści, podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3%
populacji, jest to jednak istotna nadreprezentacja.

A organizacje pederastów wyodrębniły się z organizacji pedofilów stosunkowo
niedawno, dla zatarcia śladów.

Data: 2009-11-05 13:04:33
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
abc pisze:
[...]

Właściwie to na czym polega "organizacja pedofilów"? Przecież pedofilstwo to raczej sprawa indywidualna.

Data: 2009-11-05 15:24:39
Autor: abc
Homofobia w Szkocji
Właściwie to na czym polega "organizacja pedofilów"? Przecież pedofilstwo to raczej sprawa indywidualna.

Nie. To jest sprawa publiczna:
http://www.piotrskarga.pl/ps,4280,2,0,1,I,informacje.html

Data: 2009-11-05 10:37:01
Autor: Piotr
Homofobia w Szkocji
Dnia Thu, 05 Nov 2009 08:30:05 +0100, jadrys napisał(a):

Ty abc właściwie niczym się nie różnisz od grupowych antyklerykałów. Tak samo poprzez winę jednego zboczeńca oczerniasz całe środowisko.

He, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-05 13:04:38
Autor: jadrys
Homofobia w Szkocji
Piotr pisze:
[...]

Bardziej  żałosne niż śmieszne Piotrze.

Data: 2009-11-05 14:35:30
Autor: Piotr
Homofobia w Szkocji
Dnia Thu, 05 Nov 2009 13:04:38 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

I żałosne i śmieszne... I niebezpieczne...
Piotr

Homofobia w Szkocji