Homofobiczny wyścig rowerowy?

Data: 2011-07-01 10:32:36
Autor: Ryszard Mikke
Homofobiczny wyścig rowerowy?
Chyba czas wybrac sie do baru dla lesbijek i poskarzyc sie na dyskryminacje,
jak mnie nie wpuszcza...

--
rmikke

Data: 2011-07-01 12:44:45
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 1 Jul 2011 10:32:36 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Chyba czas wybrac sie do baru dla lesbijek i poskarzyc sie na dyskryminacje,
jak mnie nie wpuszcza...

dla mnie to jest naprawdę niesamowite ze można się popisać tak daleko idącą
głupotą i niezrozumieniem idei sportu w ogóle, a tematu wyścigu par
mieszanych w szczególe.

Data: 2011-07-01 12:52:25
Autor: kawoN
W dniu 11-07-01 12:32, Ryszard Mikke pisze:
Chyba czas wybrac sie do baru dla lesbijek i poskarzyc sie na dyskryminacje,
jak mnie nie wpuszcza...

Ja się zgłaszam na najbliższym wyścigu dla dzieci do lat 7 :)

--
kawoN
-

Data: 2011-07-01 12:59:40
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-07-01 12:16, ...::QRT::... pisze:
> http://staraoliwa.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=250:homofobiczny-wycig-rowerowy&catid=1:aktualnosci&Itemid=10
>
> ostra jazda :D

Czyli wreszcie rowery powstały bez pedałów?

:-DDD

atnm to zadęcie KMKS [=ampaniaiłośnikówiszkitolcowej] przejdzie do anusów
yyy, znaczy do annałów

#:-)
gps

Data: 2011-07-01 11:08:15
Autor: Ryszard Mikke
#:-) gps <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

:-DDD

atnm to zadęcie KMKS [=ampaniaiłośnikówiszkitolcowej] przejdzie do anusów

Ale to nie jest specyficzny problem homoseksualistow. Inne grupy tez maja
takich, co zaprotestuja przeciw czemukolwiek - Zydzi, feministki, narodowcy...
To tylko przyklady.

--
rmikke

Data: 2011-07-01 14:31:42
Autor: Titus Atomicus
Homofobiczny wyścig rowerowy?
In article <iuk9qv$7je$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Ale to nie jest specyficzny problem homoseksualistow. Inne grupy tez maja
takich, co zaprotestuja przeciw czemukolwiek - Zydzi, feministki, narodowcy...

Cyklisci...

TA

Data: 2011-07-01 12:39:48
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> takich, co zaprotestuja przeciw czemukolwiek - Zydzi, feministki, > narodowcy...

Cyklisci...

Wiesz, predzej czy pozniej znajda sie tacy, co oprotestuja remont osiedlowej
uliczki, bo "nie przewiduje poprowadzenia DDR"...

--
rmikke

--

Homofobiczny wyścig rowerowy?