Homologacja samochodu

Data: 2019-04-07 18:36:52
Autor: Peter
Homologacja samochodu
Mozna gdzies pobrać z sieci swiadectwa homologacji samochodów dostępnych u dilerów w salonach PL?

Data: 2019-04-07 09:44:09
Autor: Zenek Kapelinder
Homologacja samochodu
A po co Ci to?

Data: 2019-04-07 19:02:41
Autor: Peter
Homologacja samochodu
A po co Ci to?

Jeżeli ustalisz mi ze 100% pewnością jaka jest wysokość samochodu FIAT PANDA WAZE lub FIAT PANDA CITY CROSS (benzyna1.2)to wyślę Ci przelewem bonus, myślę ze w homologacji sa takie dane jak wymiar samochodu

bo wg mojego research jest przekręt we wszystkich specyfikacjach na stronach polskich i zagranicznych a odpowiedzialność dilera jest tylko brać kasę i nic więcej..

zamówisz samochód który po 3 miesiącach przyjedzie i jest niższy o 8cm! no i co możesz zrobić? nic! jak w barei

Data: 2019-04-07 10:05:37
Autor: Zenek Kapelinder
Homologacja samochodu
Wez miarke i zmierz zanim kupisz.

Data: 2019-04-07 20:27:47
Autor: Irek.N.
Homologacja samochodu
[...]

Wszystko co tylko chcesz. Pisałem kiedyś, że kupiłem Renówkę Kangoo krótsze od deklarowanego w przestrzeni bagażowej o 15cm. Dostałem gratis indywidualną zabudowę. Bez niej samochód nie miał by dla mnie sensu i został by po prostu oddany.
Tak przy okazji, zabudowa pełna, a nie siatkowa. Samochód cichszy, dający się rozgrzać w zimie no i o 2 klasy bezpieczniejszy. Dobrze na tym wyszedłem w sumie.

Miłego.
Irek.N.

Homologacja samochodu