Homoseksualizm to choroba

Data: 2012-07-17 10:58:24
Autor: wedoler
Homoseksualizm to choroba
Data: 2012-07-17 11:17:49
Autor: Chiron
Homoseksualizm to choroba
Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:5005292f$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
Kolejny trzeźwy i odważny jak na dzisiejsze czasy głos, aby takich więcej!

http://www.iwoman.pl/na-serio/reportaze-i-wywiady/mim;ktory;mowi;ze;homoseksualizm;to;choroba;in;vitro;-;smierc;a;zdrada;to;brak;honoru;ireneusz;krosny;nie;ukrywa;ze;jest;komikiem-konserwatysta,241,0,1124081.html

Niestety- tak jakby idzie w drugą stronę. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby formalnie homofobię i antysemityzm uznano za choroby- i przymusowo leczono. To nie koniecznie musi być przejaskrawieniem, niestety...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-17 02:48:13
Autor: Voyager
Homoseksualizm to choroba

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci
> [...]
>
> http://www.iwoman.pl/na-serio/reportaze-i-wywiady/mim;ktory;mowi;ze;homoseksualizm;to;choroba;in;vitro;-;smierc;a;zdrada;to;brak;honoru;ireneusz;krosny;nie;ukrywa;ze;jest;komikiem-konserwatysta,241,0,1124081.html

Niestety- tak jakby idzie w drugďż˝ stronďż˝. Wcale bym siďż˝ nie zdziwiďż˝, gdyby
formalnie homofobiďż˝ i antysemityzm uznano za choroby- i przymusowo leczono.
To nie koniecznie musi byďż˝ przejaskrawieniem, niestety...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Homofobia i antysemityzm już jest chorobą psychiczną, ponieważ te
choroby urojeniowe stanowią zagrożenie dla ludzi, patrz_ pani doktor
od liczb, tak samo homofobia jest już zmieniona z zaburzenia na
chorobę psychiczną, bo są ofiary śmiertelne więc stanowi poważne
zagrożenie. Gdyż nie może być tak aby urojenia prowadziły do zabójstw.
Poza tym duże nasilenie homofobi może przejść, czyli ujawnić się jako
PEDOFILIA, czyli najcięższe zboczenie, bo to jest nerwica, a nerwica
ma to do siebie że różnorodnie się prezentuje na swojej osi. Zresztą
zawsze te choroby były prezentowane przez doły społeczne,
lumpenproletariat, margines, który podczas wychowania został poważnie
skrzywiony.

Data: 2012-07-17 13:55:01
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 11:17, Chiron pisze:
[...]

To SĄ choroby. Nienawiść musi mież jakieś podstawy żeby ją traktować jako coś normalnego. A nagonki na żydów i homków nie mają żadnych realnych podstaw.. Powiedz mi Chironie, - co byś powiedział Homoseksualiście albo Żydowi prosto w oczy gdyby taki zadał Ci pytanie, dajmy na to - na przystanku tramwajowym - dlaczego mnie nienawidzisz, prześladujesz i nie pozwalasz żyć po swojemu? Jakimi słowami byś go przekonał że Twoje zachowanie jest słuszne i ma rację bytu?

Data: 2012-07-17 14:15:00
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 13:55, Trybun pisze:
[...]

   Nikt nie nienawidzi homoseksualistów, Żydów jako takich, jeśli
   jest krytyka - dotyczy zachowań tych czy innych grup ich
   niedostosowania do życia w szeroko rozumianym społeczeństwie.
   Sprzeciw wobec homoseksualizmu to zdaje się według Ciebie
   być chorobą natomiast sam homoseksualizm to normalka - dobrze
   Cię rozumiem?

Data: 2012-07-17 14:53:48
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 14:15, Klin > pisze:

[...]

Czyżby?

Czyli oni mają przyjmować rolę tych gorszych, i z pokorą przyjmować to co im "normalni" oferują? W żaden sposób nie wolno im demonstrować swojego niezadowolenia z obecnego statusu bo "normalni" przyjmą to jako prowokowanie..

Oczywiście że jest chorobą, niczym sensownym nie uzasadnioną psychozą. Sam homoseksualizm jest niewyleczalną dewiacją seksualną. A więc poza ułatwieniem tym ludziom życia przez akceptację ich odmienności, nie możemy nic zrobić.

Data: 2012-07-17 15:27:38
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 14:53, Trybun pisze:
Sam homoseksualizm jest niewyleczalną dewiacją seksualną. A więc poza
ułatwieniem tym ludziom życia przez akceptację ich odmienności, nie
możemy nic zrobić.

   Do jakiego stopnia starałbyś się "ułatwić czy zaspokoić"
   im tę odmienność? :-)

Data: 2012-07-17 17:47:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5005684b$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Leworęczni też dewiacja?
Robi się dla nich kubki z uszkami po lewej stronie. Jakieś ułatwienie jest! No nie?

Data: 2012-07-17 08:53:02
Autor: J-23
Homoseksualizm to choroba

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

najgorsze sa rowery z GB, ktore maja kierownice po niewlasciwej stronie

Data: 2012-07-17 18:23:59
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

   Jeśli masz sam ochotę na bycie kubkiem z lewej strony nie bronię ci
   tylko, że ci leworęczni mają chęć wszystkich przerobić na lewo
   i z tym jest problem. Dasz im palec zażądają całej ręki. Nie
   widzisz jak rosną ich wymagania i apetyty?

Data: 2012-07-17 19:19:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:500591a0$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

To oprócz homoseksualistów nienawidzisz również leworękich? A czy także nienawidzisz serek homogenizowany?

Data: 2012-07-17 19:49:37
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

  Gdzieś się tego doczytał, że nienawidzę nad wami można by się użalić
  gdyby nie to, że stanowicie niebezpieczeństwo dla zdrowej niezarażonej
  części społeczeństwa i to nie tylko w sensie moralnym a także jako
  roznosiciele najrozmaitszej zarazy - HIV - to tylko wierzchołek góry
  lodowej. Pisze "wy" bo tak ten wątek przeżywasz jakbyś był bezpośrednio
  zainteresowany.

Data: 2012-07-17 20:01:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Tak. Jestem leworęczny. A jak z serkiem?

Data: 2012-07-17 20:08:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Dodam jeszcze taką ciekawostkę o HIV:
Liczba przypadków zarejestrowanych w okresie 1-31.12.2010 r.
Mężczyźni utrzymujący kontakty seksualne z mężczyznami - 4, czyli pedały;
Utrzymujący ryzykowne kontakty heteroseksualne - 9, czyli bogobojni ojcowie rodzin, prawdziwi Polacy genetyczni patrioci katolicy.
http://www.pzh.gov.pl/oldpage/epimeld/hiv_aids/index.htm
Hi, hi, hi...

Data: 2012-07-17 20:38:30
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

   Wolę bryndzę. Zawsze co ta to ta. :-)

Data: 2012-07-19 04:18:47
Autor: Antenka
Homoseksualizm to choroba
[...]

Leworęczni to geniusze! Prawołapni to patałachy :-P

Antenka "mańkut" :-P

P.s. Kiepskie porównanie, bo leworęczność ma się tak do homosiostwa
jak mrówka do słonia. :-p

Data: 2012-07-19 13:22:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:13943e20-be50-4ce2-bf8f-ee1b7bbfde95fr28g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

==================================

Ale jest odstępstwem od normy.

Data: 2012-07-19 04:30:44
Autor: Antenka
Homoseksualizm to choroba
On 19 Lip, 13:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ale jest odstępstwem od normy<

Za to bardzo wskazanym, wręcz pożądanym :-P

Bzdura! Ktoś kiedyś wymyślił, że wszyscy muszą skrobać prawicą i tyle.
A icki i araby, którą ręką piszą heee? Lewą! I to akurat popieram. :-)

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić<

My też wolelibyśmy, żebyś się nie urodził chłopcze z POdwórka :-o))

Antenka

Data: 2012-07-20 07:50:29
Autor: Grzegorz Z.
Homoseksualizm to choroba
Antenka napisał:

On 19 Lip, 13:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ale jest odstępstwem od normy<

Za to bardzo wskazanym, wręcz pożądanym :-P

Czyli jesteś mańkutem, a jednocześnie starasz się wmówić innym
pedalstwo?!?!?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-18 10:39:08
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 15:27, Klin > pisze:
[...]

Żeby ich status niczym się nie różnił od statusu pozostałej reszty społeczeństwa. I doprawdy nie mogę inaczej jak chorobę (lub zślepienie) zakwalifikować toku postępowania tych którzy za wszelką cenę chcą z tych ludzi robić drugi gatunek człowieka.

Data: 2012-07-18 13:20:30
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-18 10:39, Trybun pisze:
[...]

   Zawsze się będzie różnił niestety bo nie można dopuścić by stał się normą.

Data: 2012-07-18 20:11:33
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-18 13:20, Klin > pisze:

[...]

Tak na dobrą sprawę - czym oni się różnią, czy to aż tak ważne kto z kim śpi? Wobec takiej postawy zawsze będzie gorszy, a takiemu nie można pozwolić na normalne życie.. Powiedz jak ty byś się czuł wobec takiej antyhomoseksualnej postawy, gdybyś to Ty był dotknięty tą dewiacją?

Data: 2012-07-18 21:43:34
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-18 20:11, Trybun pisze:
[...]

     Pomyśl jak złodziej musi się czuć, dlaczego nikt nie docenia
     jego kleptomanii opryszek, gangster, kibol, to też ludzie
     czuli na punkcie swej godności. Mimo to walczy się z ich
     sposobami na życie. Jak byś się czuł należąc do wymienionych
     tutaj będąc dotknięty którąś z tych "dewiacji".

Data: 2012-07-18 21:59:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:500711e9$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Złodziej jest złodziejem nie kleptomanem!

Data: 2012-07-20 10:01:09
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-18 21:43, Klin > pisze:

[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie - jesteś homoseksualistą i czy to dyskryminowanie i traktowanie jako człowieka drugiej kategorii Ciebie przez normalnych Klinów nie wzbudzi twojego sprzeciwu? Nie wyszedłbyś demonstrować przeciw takiemu traktowaniu, nawet ze świadomością że te normalne Kliny będą sobie wmawiać że ta demonstracja to w istocie propagowanie homoseksualizmu, że jest to zamach na ich - heteryków wartości.
  Złodziejstwo, opryszostwo i gangsterstwo jest zabronione bo przynosi działa na bo przynosi krzywdę innym.

Data: 2012-07-20 11:41:23
Autor: Klin
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-20 10:01, Trybun pisze:
[...]

    Homoseksualizm też był karalny bo również przynosi same szkody.
    Plenią się przez niego różne zarazy - AIDS też tylko dzięki niemu
    zaczął się rozszerzać. Ile razy to trzeba powtarzać, że nie
    chodzi o odczuwanie pociągu do tej samej płci ale o to
    co z tego wynika czyli realizacja - rozbite nieszczęśliwe rodziny
    zwyczajny, pusty hedonizm nie przynoszący żadnego pożytku
    społeczeństwu można nawet powiedzieć zezwierzęcenie.
    Na pytanie odpowiedziałem pośrednio podobnym pytaniem nie wystarcza?

Data: 2012-07-17 15:43:09
Autor: Chiron
Homoseksualizm to choroba
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:ju3nae$ccj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Akceptuję ich- jak_się_nie_obnoszą. Jak się obnoszą- to znaczy, że oni nie akceptują mnie. (jeśli chodzi o homo)

Jeśli zaś chodzi po Żydów- naród dość specyficzny. Jak nie będą nam psuć opinii poprzez opowiadanie złowrogich hagid na nasz temat i jak się tu nie wprowadzą, oraz jak nie będą chcieli nas okraść- to co mi oni szkodzą? Zauważ, że złodziej krzyczy najgłośniej: "łapaj złodzieja!". Czy jest jeszcze jedno państwo, gdzie wycieczki z Izraela są otoczone przez UZBROJONYCH w broń automatyczną agentów Mossadu?! Czy jakieś państwo mogło by sobie na coś takiego pozwolić?! I jak myślisz- co oni o nas sądzą? Dlaczego tak jest? Co mówią tym dzieciom?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-18 10:39:41
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-17 15:43, Chiron pisze:

[...]

Myślisz że gdybyś im nie dawał pretekstu do demonstracji to oni nadal by demonstrowali? Akceptujesz? - to dlaczego oni jeszcze nie mają statusu normalnych ludzi?

Nic nie mówią, do niczego nie namawiają, są to ludzie jak wszyscy inni - w każdej rasie są fanatycy i ludzie normalni, całe szczęście że tych normalnych jest wszędzie więcej.. W żadnym wypadku nie można ich mierzyć jedną miarką - do jednego worka wrzucać zawodzących fanatyków i tych normalnych. Co do uzbrojonej obstawy wycieczek - no cóż ryzyko napadu na takie wycieczki jest bardzo duże.

Data: 2012-07-18 15:36:35
Autor: Chiron
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:ju5spv$g7v$2node1.news.atman.pl...
[...]

Przykro czytać, że kolejnego grupowicza po prostu poj...ło. Przykro mi. Rzeczywiście- w Polsce Oświęcim należy do bardzo niebezpiecznych miast, i by ich pozabijali polscy bandyci. Nie mogą nawet wynająć firmy ochroniarskiej, tylko ciągną ze sobą uzbrojonych agentów Mossadu- mających na wierzchu broń automatyczną. W Niemczech w Dachau wycieczek pilnują albo niemieckie firmy ochroniarskie- albo nikt. No ale Monachium to miasto bez przestępstw-co innego Polska gdzie ci cholerni bandyci wysysają antysemityzm z mlekiem matek. Porąbało Cię, Jędruś- i to ostro.Jedno- że taką gębę nam dorabiają. Drugie- że Ty w to uwierzyłeś.
Zobacz choć to- takich filmów jest o wiele więcej, nawet lepszych
http://www.youtube.com/watch?v=nu6t9YmHvT4

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-18 20:10:41
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-18 15:36, Chiron pisze:

[...]

Jakbyś nie wiedział - nie jestem kolejnym grupowiczem, wróciłem do starego nicka. Jeszcze niedawno pisałem tu jako Jadryś.
Myślę że nie ma to nic wspólnego z tym że są w Polsce, to może być standardowa procedura ochrony żydowskich wycieczek, stosowana w każdym kraju na świecie.  Tak się składa że prawie cały świat pozwala Izraelczykom na więcej niż innym. I myślę że nie do nich należy kierować pretensje, a do tych co im na takie zachowanie pozwalają.

No cóż, film jak film, myślę że dobrze że nie pozwala się zapomnieć że takie coś jak mordowanie ludzi za przynależność do rasy miała miejsce w Europie XXstego wieku.

Data: 2012-07-19 06:08:40
Autor: Chiron
Homoseksualizm to choroba

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:ju6u8k$ii0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak sądzę- nie ogłądałeś całości. Tych seansów nienawiści, jakie są urządzane dzieciakom izraelskim. Jak to się nas obciąża za zbrodnie niemieckie. W ich oczach i mniemaniu to my ich mordowaliśmy w polskich obozach zagłady.
A jeśli chodzi o to, czyja to wina, że Żydzi sobie spacerują z bronią automatyczną w Polsce- no cóż, masz racje. Nasza . Za dużo im pozwalamy. Tak, jak pozwalamy czasem tym, którzy przystawiają nam lufę pistoletu do głowy, żeby zabrali nasz portfel.

--

Chiron

Data: 2012-07-20 10:00:37
Autor: Trybun
Homoseksualizm to choroba
W dniu 2012-07-19 06:08, Chiron pisze:

[...]

E tam, wyolbrzymiasz problem. Wcale wśród Żydów nie panuje opinia że Polacy są dla nich zagrożeniem. Powiedz mi jeszcze (bo ja o tym pierwsze słyszę) czy tą broń noszą oni ostentacyjnie, na wierzchu?.. Jeżeli istotnie tak jest, to rzeczywiście coś tu jest nie tak..

Data: 2012-07-17 14:25:12
Autor: mkarwan
Homoseksualizm to choroba
Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:ju3aju$vhv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Orwela czytałeś?

Data: 2012-07-17 15:43:41
Autor: Chiron
Homoseksualizm to choroba
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ju3lj9$ulr$1usenet.news.interia.pl...
[...]

niestety...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-17 09:32:53
Autor: Voyager
Homoseksualizm to choroba

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci
> U�ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Orwela czyta�e�?
niestety...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Dokładnie Orwell się kłania i spotkania nienawiści, gdzie wyło się z
nienawiści na urojonego wroga. Bydło złapane za pyska , zniewolone i
zdegradowane musiało mieć wroga i ten antyemityzm do nieobenych żydów
i (leworęcznych) homo to godziny nienawiści Orwella.

Data: 2012-07-19 10:05:10
Autor: Grzegorz Z.
Homoseksualizm to choroba
Voyager napisał:

Chiron napisał(a):
[...]

Widać po tym że mkarwan nie czytał.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-17 09:37:12
Autor: Voyager
Homoseksualizm to choroba

Data: 2012-07-18 09:35:04
Autor: jan
polska to X w
 niech zyje IRAN EUROPY polska katolicka od zawsze -dewocja  wlazenie do klerowi --

Homoseksualizm to choroba