Homoseksualizm to ślepa ulica...

Data: 2013-01-30 19:02:23
Autor: abc
Homoseksualizm to ślepa ulica...
Warto posłuchać:  http://vod.gazetapolska.pl/3210-homoseksualizm-slepa-ulica

Data: 2013-01-30 22:54:42
Autor: jr
Homoseksualizm to ślepa ulica...

:-DDDD

A jak ktos lubi taka 'ulice'? Co mu zrobisz, jak go zlapiesz?

Data: 2013-01-31 09:55:21
Autor: Trybun
Homoseksualizm to ślepa ulica...
W dniu 2013-01-30 19:02, abc pisze:
 .

Do kogo ten apel..? Jeżeli sądzisz że masz wybór, to choć spróbuj zostać homoseksualistą.

Data: 2013-02-01 19:47:54
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kedbjs$gm5$1node2.news.atman.pl...

| Do kogo ten apel..? Jeżeli sądzisz że masz wybór, to choć spróbuj zostać
| homoseksualistą.

Radzisz mu 'slepa ulice'?

Data: 2013-02-02 10:01:50
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-01 19:47, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Do kogo ten apel..? Jeżeli sądzisz że masz wybór, to choć spróbuj zostać
| homoseksualistą.

Radzisz mu 'slepa ulice'?

Nic mu nie radzę, tylko chcę powiedzieć że homoseksualizm to bardzo, ale to bardzo rzadko - wybór.

Data: 2013-02-02 20:54:54
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keiktl$kji$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Nic mu nie radzę

To dobrze. Kraj Rad sie skonczyl.

Data: 2013-02-03 09:50:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-02 20:54, jr pisze:

To dobrze. Kraj Rad sie skonczyl.

Dobre rady zawsze w cenie. Tylko zwykły bufon może tego nie doceniać.

Data: 2013-02-03 17:11:12
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel98k$3bn$1node2.news.atman.pl...

| Dobre rady zawsze w cenie.