Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci

Data: 2013-12-10 12:04:53
Autor: tyran
Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
yellow

Mam problem. Auto jak w temacie (Accord VII z 2005). Obecnie dwa foteliki jada przodem, srodkowy tylem. Ale cora juz coraz wieksza i musze cos zmienic by rowniez jechala przodem. Pojechalem do sklepu (Wroclaw, Askot). Uprzejma obsluga pozwolila testowac rozne modele w aucie. Za cholere to nie wchodzi. A jak wchodzi to problem z zapinaniem pasow, bardzo ciezko reke wlozyc miedzy dwa plastiki, nie mowiac juz o awaryjnym szybkim wypinaniu. Zamarzylo mi sie trzy fotele zamontowane na stale, a dzieciazki przypiete fotelikowymi pasami, ale okazuje sie klamra nie wytrzyma wiecej niz 15kg wagi dziecka (u mnie to 1rok=7k, 4lata=15kg, 6lat=20kg).
Wiem wiem, zmien auto. Temat nieosiagalny obecnie. Jakies inne propozycje? Moze inne foteliki? Nie pamietam co testowalem, troche tego bylo. Obecna szerokosc moich fitelikow to 44 i 45cm (dosc szerokie). Testowalem jakies 40tki, ale wciaz ciasno (glownie przy zapinaniu, bo same w sobie mieszcza sie (wybrane modele nawet dobrze wpasowuja sie w profil tylnych siedzen).

Wozi ktos tu trojke w kombi?

--
tyran

Data: 2013-12-10 12:55:46
Autor: Franc
Dnia Tue, 10 Dec 2013 12:04:53 +0100, tyran napisał(a):

Mam problem. Auto jak w temacie (Accord VII z 2005).
Naprawdę współczuję. Na szczęście miałem tę możliwość i mamy C4P na wyjazdy
rodzinne, ale tak to kiszka.

Wiem wiem, zmien auto.
Myślę, że naprawdę to jedyne rozwiązanie. Musisz mieć trzy samodzielne
fotele z tyłu i już.
Nie pamietam co testowalem, troche tego bylo. Obecna szerokosc moich fitelikow to 44 i 45cm (dosc szerokie).
To jest dobra szerokość fotelików. Mam dwa na isof-xie (chicco coś tam,
polecane w testach). Wężej niż rozstaw isofixów nie będzie, a foteliki mają
po 44 cm. Mierzyłem ostatnio bo przymierzałem foteliki do C4 Picasso - jak to będzie
wyglądało z tyłu.
Zapinane na pas też nie będą węższe, jeszcze dzieciak musi w środek wejść.
Dodatkowo zauważyłem, że foteliki stopnia III (powyżej 15 kilogramów, gdzie
zapinasz już pasem samochodowym) są sersze niż te II z własnymi szelkami.
Wozi ktos tu trojke w kombi?
Widywałem różne kombinacje i próby, ale niestety. Trzy foteliki przodem do
kierunku jazdy to kapa. Znajoma ma Skodę Superb kombi(nie wiem czy jest
szersza od Twojego Accorda) ale jak dużo miejsca by nie było to z tyłu
wchodzą dwa foteliki i koniec. Zapomnij o komforcie w środku itd.

--
Franc

Data: 2013-12-10 15:48:47
Autor: tyran
On 2013-12-10 12:55, Franc wrote:
[...]

No to klapa. Chcialbym Honde FRV krajowa, ale najmlodsza bedzie miala juz 6lat i krajowa nie bedzie tania. Za smax i galaxy nie przepadam.

--
tyran

Data: 2013-12-10 20:35:34
Autor: tyran
On 2013-12-10 12:55, Franc wrote:
[...]

Jednak bede musial sie pozegnac z honda. A szkoda bo krajowy z potwierdzonymi fakturami z ASO. Az zal bedzie. Ktos chce?

Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...

--
tyran

Data: 2013-12-11 07:45:41
Autor: Franc
Dnia Tue, 10 Dec 2013 20:35:34 +0100, tyran napisał(a):

Jednak bede musial sie pozegnac z honda. A szkoda bo krajowy z potwierdzonymi fakturami z ASO. Az zal bedzie. Ktos chce?
:-) Jak taki dobry to na pewno znajdzie amatora i to szybciutko.

Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...
Co tak w te fordy uderzasz. :-)
Popatrz na Citroeny - C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Peugeot 3008, 5008.
Osobiście ujeźdzam C4 Picasso i dla mnie jest bomba, ale ja Forda nie
lubię.
5 foteli z tyłu to masz jeszcze Mazdę 5, w Fiacie masz bodajże Fremonta
(czy jak się go tam pisze), w Toyocie masz Verso. Inne marki też tam coś
wymodziły. :-)

--
Franc

Data: 2013-12-11 10:45:41
Autor: omega_fan
Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...
Co tak w te fordy uderzasz. :-)

Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....

Popatrz na Citroeny - C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Peugeot 3008, 5008.
Osobiście ujeźdzam C4 Picasso i dla mnie jest bomba, ale ja Forda nie
lubię.

.... w przeciwieństwie do tej kupy na kołach zwanej C4 Grand Picasso
;)

Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.

5 foteli z tyłu to masz jeszcze Mazdę 5, w Fiacie masz bodajże Fremonta
(czy jak się go tam pisze), w Toyocie masz Verso. Inne marki też tam coś
wymodziły. :-)

A na serio, to żeby włożyć 3 foteliki obok siebie to Verso nie da rady,
Mazda 5 tez. Touran tez nie bo ma wezsze srodkowe siedzenie.
Jedynie duze vany no i C4GP - ale mowimy o samochodach a nie
dziwolagach, wiec odpada ;)

Data: 2013-12-11 11:29:54
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 10:45:41 +0100, omega_fan napisał(a):

Co tak w te fordy uderzasz. :-)
Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....
Ładnie to wygląda z zewnątrz, deska to kupa na kołach :-)

Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.
Nieprawda :-) Znajomy ostatnio pierwszy raz siadł do naszej C4P i był
zaskoczony jakością wykonania środkach. ;-)

[...]
Szajse - póki co patrzyłem tylko na liczbę foteli z tyłu, fizycznie nie
mierzyłem. No to brawo dla nich.

Jedynie duze vany no i C4GP - ale mowimy o samochodach a nie
dziwolagach, wiec odpada ;)
W C4 Picasso mam równej wielkości fotele z tyłu - to wejdą 3 obok siebie. Z dużych vanów masz jeszcze C8 / Lancia Phedra / coś tam jeszcze. Są
jeszcze trojaczki Ford galaxy / Seat alhambra / VW sharan - ale tego tym
bym kijem nie dotknął.

--
Franc

Data: 2013-12-11 12:10:10
Autor: omega_fan
[...]

No widzisz a ja codziennie z przyjemnością dotykam, nie tylko kijem ;)

Data: 2013-12-11 17:16:56
Autor: Cavallino

Użytkownik "omega_fan" <omfff@nospam.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l89c83$7ra$1@speranza.aioe.org...
Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...
Co tak w te fordy uderzasz. :-)

Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....

A które?
Obecnie chyba jedynym strawnym jest Fiesta.

A to poważny argument.
W Fordach nie ma nawet tego.

Data: 2013-12-12 08:25:58
Autor: omega_fan
Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.

A to poważny argument.
W Fordach nie ma nawet tego.

Powiedział co wiedział...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#2005_TDCi_.28PSA_DW_Based.29

Data: 2013-12-11 12:25:23
Autor: tyran
On 2013-12-11 07:45, Franc wrote:
[...]

Jak powiedzialem w robocie, ze musze sprzedac auto to prawie sie rzucili. Wiec tu problem z glowy. Jedna rzecz do zalatwienia mniej.

[...]

Patrze jedynie na oferty z Wroclawia (ostatecznie dolny slask). Do tego salonowy z historia, nie starszy niz 5lat. Przed zakupem wizyta w ASO i dokladna diagnoza. Marzy mi sie benzyna, automat, nie mniej niz 150KM. Nie znam sie specjalnie na tym, nie mam tez za duzo czasu w poszukiwania.

--
tyran

Data: 2013-12-11 12:39:38
Autor: omega_fan
[...]

Proszę bardzo :)
http://otomoto.pl/ford-s-max-titanium-pojazd-demonstracyjny-C31549329.html

Data: 2013-12-11 13:22:20
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:39:38 +0100, omega_fan napisał(a):

[...]

Fuj, jaka paskudna deska... A ta wajha od ręcznego to jak ze statku
"Enterpise" od prędkości warp. Tfu. :-))

--
Franc

Data: 2013-12-11 13:52:01
Autor: omega_fan
On 12/11/2013 01:22 PM, Franc wrote:
[...]

Solidne auto to i wajha musi być solidna. Zaciągać taki ręczny to sama
przyjemność :) No i zegary ma tam gdzie samochód powinien mieć,
kierownica obraca się razem ze środkiem i nie musisz się zastanawiać,
którą ręką się reguluje temperaturę na klimie :) Aha i nie obracasz w
panice głową szukając w różnych miejscach samochodu wyświetlacza, na
który akurat chciałeś spojrzeć :)

Data: 2013-12-11 18:57:54
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 11.12.2013 o 13:52 omega_fan <omfff@nospam.org> pisze:

[...]

Trzy lata temu miałem dylemat: kupić C4GP czy S-max'a. Opatrzność  nade  mną czuwała, kupiłem cytrynę hdi i w dodatku w "automacie". 3 lata i 120  kkm i zero problemĂłw. WśrĂłd współczesnych aut w kategorii "rodzinnych"  przegania  wszystkie inne o trzy długości. Pod względem ergonomii, miejsca  w środku, rozplanowania wnętrza, pakowności - nie ma nic lepszego w tej  kategorii cenowej - moĹźesz płakać, kwiczeć, opowiadać bajki - fakty są  takie: nie znam ani jednej osoby mającej rodzinę, ktĂłra by kupiła ten  samochĂłd i była niezadowolona.

W temacie wątku: z tyłu oczywiście mieszczą się 3 foteliki.

TG

Data: 2013-12-11 19:40:04
Autor: Franc
Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
Dnia Wed, 11 Dec 2013 18:57:54 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Trzy lata temu miałem dylemat: kupić C4GP czy S-max'a. Opatrzność  nade  mną czuwała, kupiłem cytrynę hdi i w dodatku w "automacie". 3 lata i 120  kkm i zero problemów. Wśród współczesnych aut w kategorii "rodzinnych"  przegania  wszystkie inne o trzy długości. Pod względem ergonomii, miejsca  w środku, rozplanowania wnętrza, pakowności - nie ma nic lepszego w tej  kategorii cenowej - możesz płakać, kwiczeć, opowiadać bajki - fakty są  takie: nie znam ani jednej osoby mającej rodzinę, która by kupiła ten  samochód i była niezadowolona.
Ale nie masz solidnej wajhy, tylko ręczny elektryczny :-) To się nie liczy.
Jedyny problem o jakim słyszałem, to wycierające się miechy w Exclusive -
do wymiany. Potrafi spaść tył na glebę. :-)

--
Franc

-- -

Data: 2013-12-11 19:46:44
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-11 19:40, Franc pisze:
[...]

Również nabyłem C4GP tyle że w benzynie 1,8 ponieważ Diesla bym
zabił krótkimi trasami w zimie. Potwierdzam opinię kolegi Franca,
ergonomia idealna, z tyłu dwa foteliki i w środku swobodnie siedzi
dorosła osoba. Franc czy masz pełny automat czy MCP?
Sorry z góry że ani słowa nt Hondy Accord :-)
M.

Data: 2013-12-11 19:59:54
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 11.12.2013 o 19:46 Mateusz <niepowstrzymany@o2.pl> pisze:

[...]

O ergonomii to ja pisałem (Franc pisał o elektrycznym) - mam pełny automat  - AM6
Tego diesla nie zabijesz krĂłtkimi trasami - FAP w HDI150 i HDI165 Ĺźyje  własnym Ĺźyciem, nie potrzebuje "trasy" aby się wypalać, ma piąty  wtryskiwacz i sam sobie podnosi temp. spalin.

TG

Data: 2013-12-11 20:03:21
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-11 19:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

własnym życiem, nie potrzebuje "trasy" aby się wypalać, ma piąty
wtryskiwacz i sam sobie podnosi temp. spalin.

TG
Tak już poprawiłem posta :-)
Automat AM6 to pojeĹşdzisz jeszcze pewnie drugie 100000 km.
Co do diesla to mnie nie przekonasz, chodziło mi o to że silnik się
nie rozgrzeje przez 3 minuty jazdy zimą, benzyna oczywiście też dobrze
nie, ale lepiej to na pewno zniesie. W każdym razie kupiłem benzynę 1,8
i śmiga aż miło a dzieciaki zadowolone i żona też.

M.

Data: 2013-12-11 20:20:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 11.12.2013 o 20:03 Mateusz <niepowstrzymany@o2.pl> pisze:

[...]

Zmieniam olej w skrzyni wbrew ASO - mam zamiar tym autem do 300-350kkm  pojeĹşdzić :-)

Pewnie, Ĺźe Cię do diesla nie przekonam - powiem tylko, Ĺźe u mnie ciepłe  powietrze z nawiewĂłw leci juĹź tak gdzieś po 0,5km :-) - on ma 1,8KW  grzałkę w nawiewie.

TG

Data: 2013-12-11 20:22:34
Autor: tyran
On 2013-12-11 19:46, Mateusz wrote:
[...]

Honda to historia. Chetnie poczytam o tym C4GP. Co to jest MCP i jaka roznica pomiedzy pelnym automatem?

Znalazlem cos takiego:
http://otomoto.pl/citroen-c4-picasso-2-0grand-7-ossalon-servi-bezw-C31177830.html

--
tyran

Data: 2013-12-11 20:32:26
Autor: Tomasz Gorbaczuk
6W dniu 11.12.2013 o 20:22 tyran <trele.molere@op.pl> pisze:

[...]

MCP to zwykła 6-cio biegowa skrzynia mechaniczna w ktĂłrej sprzęgło wciska  siłownik. Z racji tego, Ĺźe sprzęgło ulega zuĹźyciu - konieczne jest  "przyuczanie" punktu styku sprzęgła. Czyli co około 30-40kkm trzeba auto  podpiąć pod interfejs diagnostyczny (moĹźe być Leksia za 300PLN z all..gro)  i nauczyć je od nowa wciskać sprzęgło - bez tego  przyuczania skrzynia  szarpie. Skrzynia ma klasyczne sprzęgło z dwumasą.
AM6 to klasyczna skrzynia automatyczna, przekładnia hydrokinetyczna, bez  dwumasy. Aby pojeĹşdziła dłuĹźej niĹź do końca gwarancji trzeba zmieniać olej.
Wg mnie, jak szukasz uĹźywanego - szukaj HDI50 (2.0) z 6 biegową skrzynią  manualną.

TG

Data: 2013-12-12 09:02:34
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 19:46:44 +0100, Mateusz napisał(a):

[...]

Ja mam taki wynalazek - C4P 1,6 16v 122 km, manualna skrzynia. --
Franc

Data: 2013-12-12 09:09:35
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-12 09:02, Franc pisze:
[...]

Rozumiem źe 2010 lub nowszy?

M.

Data: 2013-12-12 09:26:47
Autor: Franc
Dnia Thu, 12 Dec 2013 09:09:35 +0100, Mateusz napisał(a):

Ja mam taki wynalazek - C4P 1,6 16v 122 km, manualna skrzynia.
Rozumiem źe 2010 lub nowszy?
Rocznik 2013, ale w wersji poprzedniej - nie ten nowy "techno space".

--
Franc

Data: 2013-12-12 10:21:04
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-12 09:26, Franc pisze:
[...]

Zastanawiałem się nad najnowszym C4GP z salonu, ale po pierwsze
beznadziejny wygląd w porównaniu do poprzednika, po drugie
dużo negatywnych opinii co do funkcjonalności w środku
no i po trzecie gorszy i słabszy silnik 1,6 VTi 120 KM przy tej budzie
to stanowczo za mało, mój 1,8 16V 125 KM radzi sobie znaczniej lepiej
choć tutaj ideałem byłby 2,0 tak ze 140KM. Ale i tak się cieszę z zakupu.

M.

Data: 2013-12-12 10:35:22
Autor: Franc
Dnia Thu, 12 Dec 2013 10:21:04 +0100, Mateusz napisał(a):

Zastanawiałem się nad najnowszym C4GP z salonu, ale po pierwsze
beznadziejny wygląd w porównaniu do poprzednika, po drugie
dużo negatywnych opinii co do funkcjonalności w środku
Akurat miałem tę możliwość porównania na żywo oby modeli - stały oboki
siebie na Al. Krakowskiej w W-wie. Samodzielnie stojący nowy C4P może się i podobać, ale jak stały obok siebie
to poprzednia zdecydowanie ładniejsza, zgrabniejsza (oczywiśco IMHO).

no i po trzecie gorszy i słabszy silnik 1,6 VTi 120 KM przy tej budzie
to stanowczo za mało, mój 1,8 16V 125 KM radzi sobie znaczniej lepiej
choć tutaj ideałem byłby 2,0 tak ze 140KM. Ale i tak się cieszę z zakupu.
Gorszy, bo słabszy :-)
Mam identyczny silnik w C4 z 2009 roku i jestem do niego "przyzwyczajony".
C4P jest jednak krótsze od C4GP i w nim też daje radę. Nie jeźdzę po
emerycku ani w C4 ani w C4P i da się sprawnie jechać w trasie. Dużo używam
tempomatu i spalanie jest na podobnym poziomie (C4 i C4P).
Pewnie jakbym pojeździł z mocniejszym silnikiem to byłoby milej, ale co z
oczu to i z serca.

--
Franc

Data: 2013-12-12 11:19:30
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-12 10:35, Franc pisze:
[...]

Pytanie za 100 punktów czy na tempomacie spada Ci spalanie?
Mi spada około litra a czasem i więcej...
Pytam bo opinie są skrajnie różne, że tempomat więcej zawsze spali...

M.

Data: 2013-12-12 11:28:34
Autor: Franc
Dnia Thu, 12 Dec 2013 11:19:30 +0100, Mateusz napisał(a):

Pytanie za 100 punktów czy na tempomacie spada Ci spalanie?
Mi spada około litra a czasem i więcej...
Pytam bo opinie są skrajnie różne, że tempomat więcej zawsze spali...
Ja mam odczucia, że pali mniej - ale to z racji równej jazdy. Generalnie mam taką metodę, że na maxa przyspieszam do zadanej prędkości,
zapinam tempomat i tak jadę. Czasami włączam specjalnie widok na spalanie
chwilowe i widzę, że w miarę  stabilnie urzymuje się na tym samym poziomie. --
Franc

Data: 2013-12-11 19:51:22
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 11.12.2013 o 19:40 Franc <tnij@wp.pl> pisze:

Ale nie masz solidnej wajhy, tylko ręczny elektryczny :-) To się nie  liczy.
Jedyny problem o jakim słyszałem, to wycierające się miechy w Exclusive -
do wymiany. Potrafi spaść tył na glebę. :-)

To nie problem - to element eksploatacyjny jak tarcze czy amorki. Podobno  trzy lata lub 120kkm wytrzymują. U mnie jeszcze dają radę.. Te miechy to  teĹź duĹźy plus, ile był nie napakował do auta - trzyma poziom.
W styczniu zamawiam poduchę, będę woził jak zapas w bagaĹźniku. Wymiana  banalna, moĹźna to zrobić w szczerym polu.

TG

Data: 2013-12-12 09:09:20
Autor: Franc
Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
Dnia Wed, 11 Dec 2013 19:51:22 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

To nie problem - to element eksploatacyjny jak tarcze czy amorki. Podobno  trzy lata lub 120kkm wytrzymują. U mnie jeszcze dają radę. Te miechy to  też duży plus, ile był nie napakował do auta - trzyma poziom.
W styczniu zamawiam poduchę, będę woził jak zapas w bagażniku. Wymiana  banalna, można to zrobić w szczerym polu.

Tylko trzeba o tym wiedzieć :-)
Mąż kuzynki mojej żony (co za konstrukcja) jechał sobie z W-wy do Gdańska i
nagle jep - tył opadł na koła. Zjechał na pobocze, laweta itp. Tumany w
jakimś pobliskim ASO poradziły sobie w ten sposób, że odpieli aku a po
podpięciu auto napompowało tył i pojechał dalej. Za miesiąc w W-wie znowu
miał to samo. ASO nie zdiagnozowało tego.
Dopiero sam poczytał forum cytrynki i już wiedział, że to to. Wymienili ten
element i jeździ do dzisiaj po dłuższej walce (brak dostępności w
oficjalnej sieci). Taka historia.

--
Franc

Data: 2013-12-12 09:29:18
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 12.12.2013 o 09:09 Franc <wp@wp.pl> pisze:

[...]

ASO citroena w Wawie (Al. Krakowska) to najgorsze ASO z jakim kiedykolwiek  miałem do czynienia. Po gwarancji jeĹźdżę do serwisu "od francuzĂłw" - nie  dość, Ĺźe mają na stanie praktycznie kaĹźdą śrubką, to potrafią zdiagnozować  problem bez wymiany połowy samochodu.

TG

Data: 2013-12-12 09:35:24
Autor: Franc
Dnia Thu, 12 Dec 2013 09:29:18 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

[...]
Weź mnie strasz, bo u nich kupowałem swoje auto (jestem z Torunia).
ASO w Toruniu też nie lepsze.

Bohater mojej opowieści jeździł do jeszcze innego ASO - ma być kilka w
W-wie.

--
Franc

Data: 2013-12-11 20:00:05
Autor: Mateusz
[...]

zabił krótkimi trasami w zimie. Potwierdzam opinię kolegi Tomka,
ergonomia idealna, z tyłu dwa foteliki i w środku swobodnie siedzi
dorosła osoba. Tomek czy masz pełny automat czy MCP?

Data: 2013-12-12 09:01:24
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 13:52:01 +0100, omega_fan napisał(a):

Fuj, jaka paskudna deska... A ta wajha od ręcznego to jak ze statku
"Enterpise" od prędkości warp. Tfu. :-))
Solidne auto to i wajha musi być solidna. Zaciągać taki ręczny to sama
przyjemność :)
:-) Normlanie powinien być jeszcze dzwięk "kapitanie, prędkość warp
osiągnięta".

[...]
Masz trzy ręcę, że nie wiesz którą wcisnąć guzik "+" i "-" przy
wyświetalczu temperatury z klimatronika? :-)
Nie trzeba niczego szukać, wszystkie wyświetlacze i zegary masz dokładnie w
jednym miejscu na środku - prędkość, obroty, radio, navi itp. Jedyny minus jaki zauważyłem, to to, że jak się jedzie w nocy to mocno
świecą bursztynowe wyświetlacze temp. i odbijają się bocznych szybach.

--
Franc

Data: 2013-12-12 09:23:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 12.12.2013 o 09:01 Franc <wp@wp.pl> pisze:

Jedyny minus jaki zauważyłem, to to, że jak się jedzie w nocy to mocno
świecą bursztynowe wyświetlacze temp. i odbijają się bocznych szybach.

U mnie jasność tych wyświetlaczy moĹźna regulować, dodatkowo moĹźna je  całkiem wyłączyć - świeca wtedy tylko podświetlenia przyciskĂłw.  Oświetlenie konsoli, wyświetlaczy, przyciskĂłw w tym aucie jest najlepsze  jakie miałem do tej pory. W trybie automatycznym jasność sama się  dostosowuje na podstawie czujnika natężenia światła, zapamiętuje  ustawienia usera dla trybu nocnego, dziennego, i wieczornego (jest jeszcze  jasno, ale juĹź odpaliły się  światła mijania).

TG

Data: 2013-12-12 09:32:29
Autor: Franc
Dnia Thu, 12 Dec 2013 09:23:58 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Jedyny minus jaki zauważyłem, to to, że jak się jedzie w nocy to mocno
świecą bursztynowe wyświetlacze temp. i odbijają się bocznych szybach.
U mnie jasność tych wyświetlaczy można regulować, dodatkowo można je  całkiem wyłączyć - świeca wtedy tylko podświetlenia przycisków.
Nie rozeznałem jeszcze wszelkich opcji. Wiem, że można z panelu kierowcy
sterować panelem pasażera, ale detali nie pamiętam (ktoś pisał). Możesz wyłączyć same wyświetlacze??
Bo można zrobić tzw. czarny ekran, ale wtedy gaśnie większość podświetlenia
w kabinie.

Oświetlenie konsoli, wyświetlaczy, przycisków w tym aucie jest najlepsze  jakie miałem do tej pory. W trybie automatycznym jasność sama się  dostosowuje na podstawie czujnika natężenia światła, zapamiętuje  ustawienia usera dla trybu nocnego, dziennego, i wieczornego (jest jeszcze  jasno, ale już odpaliły się  światła mijania).
Masz już światła (diody) do jazdy dziennej? U mnie są i sam się zdziwiłem
jak w pewnym momencie automat sam zapaił światła mijania.
Jedyne co mnie naprawdę irytuje to upierdliwe działanie autmatycznych
wycieraczek - nie korzystam z tego w ogóle. Potrafią machać jak szalony
przy lekkiej mżawce i jednocześnie potrafią nie zadziałać przy dużym
deszczu. Ot pierdoła.

--
Franc

Data: 2013-12-12 09:39:24
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 12.12.2013 o 09:32 Franc <wp@wp.pl> pisze:

Nie rozeznałem jeszcze wszelkich opcji. Wiem, że można z panelu kierowcy
sterować panelem pasażera, ale detali nie pamiętam (ktoś pisał).
Możesz wyłączyć same wyświetlacze??

MoĹźna wyłączyć same wyświetlacze - po lewej stronie masz guzik z  "księżycem".

Masz już światła (diody) do jazdy dziennej? U mnie są i sam się zdziwiłem
jak w pewnym momencie automat sam zapaił światła mijania.

Mam wersję po FL, mam ledy i ksenony, światła moĹźesz konfigurować - mogą  działać automatycznie lub nie.

[...]

MoĹźe szybę masz tłustą? - miałem wycieraczki automatyczne z regulacją  intensywności w Grand Scenicu, tutaj nie ma regulacji - ale teĹź dają radę.

TG

Data: 2013-12-12 17:21:21
Autor: Cavallino

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:23eiaxzvv

[...]

Miałem tak samo w Megane, więc jeśli taki patent daje się nie kupić, to lepiej go nie kupować.
Kretynizm straszny.

Data: 2013-12-12 17:28:27
Autor: Mateusz
W dniu 2013-12-12 17:21, Cavallino pisze:

[...]

Ale macie problem, przecież można wyłączyć tę funkcję :-)

M.

Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci