Honda CB 500 gaśnie

Data: 2017-02-15 13:06:12
Autor: Zielonymistrz
Honda CB 500 gaśnie
Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32, ale mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do sedna sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś czyli 6/7 stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet nie myśli zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło żeby od tak paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na starter dopiero odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż doszły do 2500 i tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go odpalić tym razem bez ssania zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak samo wygląda to nawet gdy zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczyć o co w tym chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km przejechanych i jest to rocznik 96.

Data: 2017-02-22 10:55:28
Autor: mmaurycy
Honda CB 500 gaśnie
W dniu 15.02.2017 o 14:06, Zielonymistrz pisze:
[...]

zdefiniuj chwilę działania - po jakim czasie minuta, 5, 10 działania na 2.5k zaczyna gasnąć? może powinieneś zmniejszyć ssanie kiedy osiągnie 2.5k bo zalewa świece. To co opisałeś pasuje do zalanych świec.

Data: 2017-05-26 23:36:25
Autor: Adam Wysocki
Honda CB 500 ga?nie
twardziejszy <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> wrote:

On 02/15/2017 02:06 PM, Zielonymistrz wrote:

Kranik odkręciłeś?

Mysle, ze od 15 lutego juz zdazyl odkrecic...

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

Honda CB 500 gaśnie