Honda CB 500 gaśnie

Data: 2017-02-15 13:06:12
Autor: Zielonymistrz
Honda CB 500 gaśnie
Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32, ale mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do sedna sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś czyli 6/7 stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet nie myśli zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło żeby od tak paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na starter dopiero odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż doszły do 2500 i tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go odpalić tym razem bez ssania zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak samo wygląda to nawet gdy zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczyć o co w tym chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km przejechanych i jest to rocznik 96.

Data: 2017-02-22 10:55:28
Autor: mmaurycy
Honda CB 500 gaśnie
W dniu 15.02.2017 o 14:06, Zielonymistrz pisze:
[...]

zdefiniuj chwilę działania - po jakim czasie minuta, 5, 10 działania na 2.5k zaczyna gasnąć? może powinieneś zmniejszyć ssanie kiedy osiągnie 2.5k bo zalewa świece. To co opisałeś pasuje do zalanych świec.

Honda CB 500 gaśnie