Honda CB 500 gaśnie

Data: 2017-02-22 10:55:28
Autor: mmaurycy
Honda CB 500 gaśnie
W dniu 15.02.2017 o 14:06, Zielonymistrz pisze:
Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc
skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32,
ale mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do
sedna sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś
czyli 6/7 stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet
nie myśli zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło
żeby od tak paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na
starter dopiero odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż
doszły do 2500 i tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego
działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać
gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go
odpalić tym razem bez ssania zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak
samo wygląda to nawet gdy zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode
mnie wytłumaczyć o co w tym chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km
przejechanych i jest to rocznik 96.

zdefiniuj chwilę działania - po jakim czasie minuta, 5, 10 działania na 2.5k zaczyna gasnąć? może powinieneś zmniejszyć ssanie kiedy osiągnie 2.5k bo zalewa świece. To co opisałeś pasuje do zalanych świec.

Honda CB 500 gaśnie