Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami

Data: 2009-03-18 15:37:05
Autor: garnek
Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami
Cześć,

przymierzam się do zakupu Horneta z 2007 roku. Mam okazję kupić moto oznaczone jako "wersja R". Zrobiłem mały search w sieci i nie udało mi się znaleźć różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami Horneta z tego roku (z wyjątkiem oklejenia). Czy może ktoś pomóc? Szukałem w googlach, na forum horneta, wikiepdii, w archiwum listy, itp...

Z góry dziękuję,
Garnek

Data: 2009-03-18 09:06:03
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Chodzi o pierwszy model z nowej serii - z niskim wydechem, tak?

Data: 2009-03-18 09:15:26
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wers jami
On 18 Mar, 16:06, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Chodzi o pierwszy model z nowej serii - z niskim wydechem, tak?

Moze oznaczenie koloru = RED? Na pewno fabrycznie nie bylo roznych
wersji.sd

Data: 2009-03-18 17:10:42
Autor: garnek
Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami
frank.castle0407@googlemail.comnapisal

Chodzi o pierwszy model z nowej serii - z niskim wydechem, tak?

Tak.

Moze oznaczenie koloru = RED? Na pewno fabrycznie nie bylo roznych
wersji.sd

Sprzedawca na załączonej aukcji twierdzi, że była. http://moto.allegro.pl/item580086075_honda_cb_600_hornet_wersja_r_2007_rok_kup_na_raty.html

Na samym moto podobnie jest opisane. Być może jest to jakiś wymysł handlarza, ale na tej samej grupie ten sprzedawca był chwalony za rzetelność. Będę wdzięczny za Wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam i z góry dziękuję,
G. --

Data: 2009-03-18 19:04:40
Autor: Rafal G
garnek wrote:
[...]

Google podpowiedzialo mi to:
http://tinyurl.com/hornet-r
tlumaczone automatycznie z francuskiego, ale wyglada na to ze wersja R
miala dodatkowe plastiki :
- plug
- nakladke na siedzenie
- oslony chlodnicy
- mikroowiewke (wind jump)
- tabliczki

Z góry dziękuję,
Garnek

prosze

--
Rafal
CBR & CB 450 S [sprzedam]

Data: 2009-03-18 19:55:39
Autor: garnek
Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami
Rafal Gnapisal

Ok. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
G. --

Data: 2009-03-18 17:07:09
Autor: m@rcin
Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wers jami
wejdz na www.honda-hornet.pl i wszystko ci sie rozjasni :)

Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami