[SPAM] Honda CB750 Seven-Fifty

Data: 2010-07-13 17:15:28
Autor: de Fresz
[SPAM] Honda CB750 Seven-Fifty
Helosz

Się sprzeda moją Sevenkę. Straszenie się rozpisałem w ogłoszeniu, wieć tu już nie będę.

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-750-seven-fifty-M2078818.html

de Fresz
I cztery motóry, dwa na H i dwa na K. Ale pracuję nad kastracją siga.

Data: 2010-07-13 17:25:26
Autor: KJ Siła Słów
de Fresz pisze:
Helosz

Się sprzeda moją Sevenkę. Straszenie się rozpisałem w ogłoszeniu, wieć tu już nie będę.

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-750-seven-fifty-M2078818.html

Cena 7 500 bardziej by pasowala do modelu motocykla i tak by bylo marketingowo: Sprzedam motocykl za dyche - 10 PLN za 1 cm pojemnosci :-)

I ktorys z Krakufa by na pewno kupil, oni zawsze mowia ze dadza dyche.

KJ
PS. ja tylko niose pomoc

Data: 2010-07-13 17:46:26
Autor: de Fresz
On 2010-07-13 17:25:26 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

[...]

Ile chcesz za tantiemy? ;-)

Data: 2010-07-13 17:56:12
Autor: KJ Siła Słów
[SPAM] Honda CB750 Seven-Fifty
de Fresz pisze:

Ile chcesz za tantiemy? ;-)

Zazwyczaj biore wszystko albo ile tylko sie da, ale ta raza styknie Kasztelan niepasteryzowany w czteropaku.

KJ

Data: 2010-07-13 19:53:56
Autor: N1
[SPAM] Honda CB750 Seven-Fifty
"ktoś jeszcze w ogóle wierzy w bezwypadkowe nastoletnie motocykle?"
tak, ja wierzę

pozdro

Data: 2010-07-14 00:35:03
Autor: de Fresz
On 2010-07-13 19:53:56 +0200, N1 <slavek.ndm@vp.pl> said:

"ktoś jeszcze w ogóle wierzy w bezwypadkowe nastoletnie motocykle?"
tak, ja wierzę

Ty jesteś wyjątkowy. A raczej Twoje motocykle ;-)

de Fresz

Data: 2010-07-14 22:32:12
Autor: N1
W dniu 2010-07-14 00:35, de Fresz pisze:
Ty jesteś wyjątkowy. A raczej Twoje motocykle ;-)

:-)

Data: 2010-07-14 00:23:04
Autor: Karambol

"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:i1hvug$1bg$1inews.gazeta.pl...
Helosz

Się sprzeda moją Sevenkę. Straszenie się rozpisałem w ogłoszeniu, wieć tu już nie będę.

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-750-seven-fifty-M2078818.html

7777 to leprze od 666?:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-07-14 10:51:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
de Fresz napisał(a):
http://otomoto.pl/honda-cb-cb-750-seven-fifty-M2078818.html

Prawdopodobnie tydzien temu mialbys kupca. A teraz to kurde za pozno. Twoja strata ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

[SPAM] Honda CB750 Seven-Fifty