Honda CBR jak dobrać kolor

Data: 2014-07-14 10:03:10
Autor: Paula_14
Honda CBR jak dobrać kolor
Na baku mam małe odpry¶nięcia lakieru. Nie chce malować całego baku ponieważ jest oryginalny lakier a nie mogę znaleĽć palety kolorów.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-07-14 23:32:41
Autor: Arbiter
Honda CBR jak dobrać kolor

Użytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:acf377ecd57b2ba924a72aa1b6752fd6$1grupy.scigacz.pl...
Na baku mam małe odpry¶nięcia lakieru. Nie chce malować całego baku ponieważ jest oryginalny lakier a nie mogę znaleĽć palety kolorów.

kolor powinien być na nalepce pod poddupkiem

Data: 2014-07-14 21:56:29
Autor: masti
Honda CBR jak dobrać kolor
Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 23:32:41 +0200 osobnik zwany Arbiter
napisał:

UÂżytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisaÂł w
wiadomo¶ci news:acf377ecd57b2ba924a72aa1b6752fd6$1grupy.scigacz.pl...
Na baku mam ma³e odpry¶niêcia lakieru. Nie chce malowaæ ca³ego baku
poniewa¿ jest oryginalny lakier a nie mogê znaleŒæ palety kolorów.

kolor powinien byæ na nalepce pod poddupkiem

tyle, że jak moto ma prę lat to lakier jest wyblakły. Więc przyda się doświadczony lakiernik by dobrać odpowiedni odcień

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-15 17:58:33
Autor: Arbiter
Honda CBR jak dobraa kolor

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:lq1jmd$lve$13dont-email.me...

tyle, że jak moto ma prę lat to lakier jest wyblakły. Więc przyda się
do¶wiadczony lakiernik by dobrać odpowiedni odcień

w takiej sytuacji podjechac do mieszalni, kolorysta dobierze z wzornika. Tylko najmniej sprzeda 100ml.

Je¶li kolor std, to zaprawki s± po 20zł w fiolce jak lakier do paznokci

Data: 2014-07-15 20:13:27
Autor: Mateusz NSR
Honda CBR jak dobrać kolor
Paula jak pojedziesz do blacharza to powinien sam dobrać kolor :) Pozdrawiam