[Sprzedam] Honda CBR1100XX 2001

Data: 2011-04-22 17:34:09
Autor: Hector
[Sprzedam] Honda CBR1100XX 2001
Witam!!
Może znajdzie się chętny???
http://otomoto.pl/honda-cbr-1100xx-M2570094.html

pzdr maciej

Data: 2011-04-22 12:28:08
Autor: siinski
Honda CBR1100XX 2001
On 22 Kwi, 17:34, "Hector" <m.nakle...@vp.pl> wrote:
Witam!!
Mo e znajdzie si ch tny???http://otomoto.pl/honda-cbr-1100xx-M2570094.html

pzdr maciej

Nie żebym był nadmiernie upierdliwy,ale przez 7 lat zrobiłeś tym
motorkiem 14 tyś km.Jak na dużego turystyka ze stelażem i  kufrem
(których  jak piszesz w ogłoszeniu nie sprzedajesz razem z motorem) 2
tyś km rocznie to bardzo niewiele.Mam nadzieję że przebieg masz dobrze
udokumentowany aby przekonać potencjalnych nabywców o jego
prawdziwości.
Pozdrawiam

Data: 2011-04-22 21:50:48
Autor: Hector
Honda CBR1100XX 2001

Użytkownik "siinski" <j.siinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9151d36-5890-499c-96bd-6a25ade6804fm40g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Dużo pracy, mało czasu, no i 2 lata moto niejeżdżone, szkoda, żeby stało trzeci rok. Z tego też powodu sprzedaję.  A nie jeżdże z powodów zdrowotnych :((
pzdr

Data: 2011-04-22 13:08:07
Autor: siinski
Honda CBR1100XX 2001
No to ino zdrowia życzę:))
Pozdroo.

Data: 2011-04-22 23:27:33
Autor: Hector
Honda CBR1100XX 2001

Użytkownik "siinski" <j.siinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:86dabbd2-f0d6-4916-b4a0-343410d72f81d27g2000vbz.googlegroups.com...
No to ino zdrowia życzę:))
Pozdroo.

Dzięki :) ale już nie wróci
pzdr

Data: 2011-04-26 09:45:27
Autor: Jarek Pudelko
Honda CBR1100XX 2001
W dniu 2011-04-22 21:28, siinski pisze:

[...]

No wlasnie, jak sie "dokumentuje" przebieg? Ja np. przez ostatni sezon zrobilem 3tys, poprzedni 2, wiec przez 2 lata w sumie 5tys. Przeciez nie bede jezdzil do ASO zmieniac oleju, zeby przebieg wbijali w ksiazke, ktorej nie ma :)

--
jarek

Data: 2011-04-26 19:12:02
Autor: Hector
Honda CBR1100XX 2001

[...]

W moim przypadku są to polisy AC, no ale nie każdy je wykupuje...

pzdr maciej

[Sprzedam] Honda CBR1100XX 2001