Honda CIVIC '93 - problem z alarmem !!!

Data: 2011-08-15 11:38:23
Autor: Filip KK
Honda CIVIC '93 - problem z alarmem !!!
W dniu 2011-08-14 12:24, krzysiek pisze:

Otwieranie mojego auta pilotem jest sygnalizowane dwoma dzwiekami a
zamykanie jednym.

Nieprawidłowo, jest to niezgodne z normami unijnymi. Alarm powinien się uzbrajać i rozbrajać w sposób cichy, bez dźwięku.

Jesli ktores drzwi sa niedomkniete a ja zamkne auto pilotem to alarm zamyka
auto trzema dzwiekami natomiast otwiera az czterema.

Sygnalizuje, że któreś drzwi nie są zamknięte.

Zeby powrocic do poprzednich ustawien musze sciagac kleme z akumulatora (
czyli taki "reset" ).
Jak to zrobic inaczej? np pilotem?
Sa w pilocie 4 przyciski. Otwieranie, Zamykanie i dwa pozostale ktorych
funkcji nie znam.
Czy sa jakies sposoby zeby pilotem wrocic do poprzednich ustawien?
Prosze o pomoc bo to dosyc upierdliwe. Zdarza sie czesto ze ktos nie domknie
drzwii a ja wcisne ZAMYKANIE i ......znow podnoszenie maski i
sciaganie,zakladanie klemy!

Beka tydzień! :)

Co to za alarm?

Data: 2011-08-15 12:06:45
Autor: krzysiek

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j2apgb$8j8$1news.task.gda.pl...
[...]

No wlasnie nie wiem co to za alarm ! hmmm....
Takie auto kupilem i praktycznie tak mam od poczatku, ze jak cos nie domkniete to wowczas sygnal jest x4
Co do unii, ze to nie zgodne z przepisami to pierwsze slysze hmmmm
Pozdrawiam

Honda CIVIC '93 - problem z alarmem !!!