Honda CRV III - elektryczne składanie lusterek

Data: 2017-05-16 12:30:06
Autor: travis
Honda CRV III - elektryczne składanie lusterek
Witam,

Mam pytanie do aktualnych/byłych posiadany Hondy CRV III, odnośnie elektrycznych składanych lusterek, wciśniecie przycisku powoduje składanie się lusterek ale jak puszczam go to się otwierają ponownie, wiem, że można je zamknąć i zgasić silnik i tak zostają ale jak tylko uruchomię silnik i się rozkładają.
Czy da się zrobić zrobić tak aby po wciśnięciu złożyły się i po ponownym rozłożyły się? Mam troche wąski garaż i opcja złożnych lusterek rozwiązałaby ten problem.. Wjeżdżanie odbywałoby się bez strachu :-)

Honda CRV III - elektryczne składanie lusterek