[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał

Data: 2011-03-21 22:21:48
Autor: []v[]artec
[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
Witam

Kolega sprzedaje, bo przesiada siÄ™ na motocykl:

http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-oryginal-i1505646768.html

Dla kogoś kto szuka drugiego, jako weekendową zabawkę idealne. W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeździ po mieście. Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda - kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

Cena do negocjacji.

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Data: 2011-03-21 14:53:11
Autor: Mateusz
Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
On 21 Mar, 22:21, "[]v[]artec" <m...@WYTNIJo2.pl> wrote:
Dla kogo¶ kto szuka drugiego, jako weekendow± zabawkę idealne. W serii
zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor
od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeĽdzi po mie¶cie. Albo
latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda -
kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemno¶ci z jazdy.

Cena do negocjacji.

12000 za 22 letnie auto ? to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000... co¶
tu jest nie tak.
Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
mnie przyci±ga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,
żeby¶ znalazł na niego kupca.

Data: 2011-03-22 15:40:27
Autor: Massai
Mateusz wrote:

> [...]

Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
mnie przyci±ga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,

12k to za dużo, ale tak z 8-9k jest warta, je¶li rzeczywi¶cie tak
rewelacyjnie utrzymana.
Tylko... to nie jest samochód do lansu, a do ostrej jazdy ;-)

Kto¶ kto taki kupi, to żeby się poganiać w jakich¶ KJS-ach albo co¶ w
tym stylu. A tak traktowane auto, bardzo szybko przestanie być takie
ładne ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-03-23 09:45:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-03-22, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

12k to za dużo, ale tak z 8-9k jest warta, je¶li rzeczywi¶cie tak
rewelacyjnie utrzymana.

Z pewno¶ci±. Bez powodu by się nie chwalił ksi±żk± serwisow± z ostatnim
wpisem sprzed dziesięciu(!) lat.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-22 20:34:25
Autor: to
Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
begin Mateusz
12000 za 22 letnie auto ? to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000... coś tu
jest nie tak.

A ja kupiłem skuter z 2011 za 1000 zł... coś tu jest nie tak... tylko co? Ktoś podpowie?

Data: 2011-03-24 01:56:15
Autor: Aleksander
Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
A ja kupiłem skuter z 2011 za 1000 zł... coś tu jest nie tak... tylko co?
KtoĹ› podpowie?

Napisz jaki skuter... a samo się wyjaśni, co jest nie tak :P ;)

Data: 2011-03-23 16:19:40
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-21 22:53, Mateusz pisze:
[...]

Ale ze co, za malo chce?

to ja kupiłem yarisa z 2001 za 9000...

Kupiles gowno z 2001 roku.
Juz wolalbym jezdzic ta 22 letnia honda niz tym nic nie wartym yarisem.

co¶
tu jest nie tak.

No wlasnie.
Nie kazdy jezdzi rocznikiem.

Mimo wszystko gratuluję. Bryka piękna - nie wiem dlaczego ale ta biel
mnie przyci±ga, bardzo przyzwoicie utrzymane wizualnie. Życzę Ci,
żeby¶ znalazł na niego kupca.

Piekna?
IMHO niesamowita, nie przypominam sobie abym widzial w ostatnich latach taka honde w takim stanie :D

--
Karolek

Data: 2011-03-23 15:45:56
Autor: Mateusz
On 23 Mar, 16:19, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
Kupiles gowno z 2001 roku.
Juz wolalbym jezdzic ta 22 letnia honda niz tym nic nie wartym yarisem.

Powiem Ci, że jestem bardzo zadowolony z tego gówna. Czasami palniesz
co¶ przyzwoitego, ale do kurwy nędzy - na cholerę wyjeżdżasz z tekstem
o gównie?

Data: 2011-03-24 07:32:46
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-23 23:45, Mateusz pisze:
On 23 Mar, 16:19, Karolek<dragNOS...@o2.pl>  wrote:
Kupiles gowno z 2001 roku.
Juz wolalbym jezdzic ta 22 letnia honda niz tym nic nie wartym yarisem.

Powiem Ci, że jestem bardzo zadowolony z tego gówna.

Mozesz byc zadowolony, ale znam to auto i jako wozek na zakupy dla kobiety to jest ok, ale nic wiecej, ot taka zwykla taczka.
Bezplciowe, tandetne auto i wcale nie takie bezawaryjne jakby sie moglo wydawac.

Czasami palniesz
co¶ przyzwoitego, ale do kurwy nędzy - na cholerę wyjeżdżasz z tekstem
o gównie?

OK, auto jak auto, bez zadnych emocji, a ja nie przepadam za takimi.
Ta honda jednak oferuje cos wiecej, chociaz osobiscie to za hondami tez nie przepadam.

--
Karolek

Data: 2011-03-24 01:30:51
Autor: Mateusz
On 24 Mar, 07:32, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:

OK, auto jak auto, bez zadnych emocji, a ja nie przepadam za takimi.
Ta honda jednak oferuje cos wiecej, chociaz osobiscie to za hondami tez
nie przepadam.

Taka honda by się sprawdziła ale jako zabawka do jazdy weekendowej,
lansu itp... dla Ciebie jest to co¶ więcej, dla mnie już oznacza
trochę ograniczon± funkcjonalno¶ć. Inna sprawa - nie wiem jakie masz
potrzeby, ale mi wystarczy jedna bryka, któr± mogę wykorzystać do
wszystkiego, do jazdy codziennej, trasy i tyle.

Data: 2011-03-24 09:40:47
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-24 09:30, Mateusz pisze:
[...]

Nie, mozna ta honda jezdzic spokojnie na codzien i nie bedzie miala wcale mniejszej funkcjonalnosci niz yaris, tylko teraz juz troche szkoda tej hondy :>

Inna sprawa - nie wiem jakie masz
potrzeby, ale mi wystarczy jedna bryka, któr± mogę wykorzystać do
wszystkiego, do jazdy codziennej, trasy i tyle.

Mi w sumie wystarczaja 3, jedno dla kobiety i ogolnie do miasta i jako wozek na zakupy, drugie do troche dluzszych tras i wiekszych gabarytow, czyli kombi, diesel ;> i trzecie raczej na dluzsze wyprawy, ale chyba i tak jeszcze sprawie sobie motor ;>
A inni potrzebuja jeszcze czegos w teren...
A yaris i trasy... pozostawie bez komentarza.

--
Karolek

Data: 2011-03-24 02:28:56
Autor: Mateusz
On 24 Mar, 09:40, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
[...]

U mnie kobieta aktualnie jest na etapie zdawania prawka ;) Co do
dłuższych tras i większych gabarytów - jak naprawdę potrzebuję (rowery
itp) to mam od te¶cia jakiego¶ opla z turbo w dieslu 114KM - powiem
Ci, że jak ostatnio jechałem tym autem do Kamiennej góry (700km w
dzień w obie strony, to my¶lałem że mi kręgosłup będzie już do końca
napieprzać). W yarisie nie mam takich objawów - nic mnie nie boli.
Wiem, że silnik jest jaki jest i nie ma szału, ale po prostu
przyjemnie mi się nim jeĽdzi.

Data: 2011-03-24 10:40:41
Autor: Karolek
W dniu 2011-03-24 10:28, Mateusz pisze:

, ale po prostu
przyjemnie mi się nim jeĽdzi.

I to w sumie jest najwazniejsze.

--
Karolek

Data: 2011-03-24 03:10:47
Autor: Mateusz
On 24 Mar, 10:40, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
I to w sumie jest najwazniejsze.

No dokładnie ;) w końcu się w czym¶ zgodzili¶my ;)

Data: 2011-03-23 23:31:02
Autor: szufla
Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
Piekna?
IMHO niesamowita, nie przypominam sobie abym widzial w ostatnich latach taka honde w takim stanie :D

Jak cie tak podnieca, to se ja kup :D

sz.

Data: 2011-03-23 23:34:23
Autor: Karolek
Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginaďż˝
W dniu 2011-03-23 23:31, szufla pisze:
Piekna?
IMHO niesamowita, nie przypominam sobie abym widzial w ostatnich latach
taka honde w takim stanie :D

Jak cie tak podnieca, to se ja kup :D

Nie, ogolnie to sie honda jako taka brzydze, ale ta wyglada calkiem niezle, szczegolnie na tle innych dorznietych crx-ow, ktore swego czasu wciagalem stara E34 z TDSem pod maska ;>

--
Karolek

Data: 2011-03-21 21:30:18
Autor: Waldek Godel
[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
Dnia Mon, 21 Mar 2011 22:21:48 +0100, []v[]artec napisał(a):

Dla kogo¶ kto szuka drugiego, jako weekendow± zabawkę idealne. W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeĽdzi po mie¶cie. Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda - kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemno¶ci z jazdy.

o.. udało mu się już załatwić ten lewy dowód rejestracyjny bez zastawu
komornika?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-03-21 21:38:58
Autor: Karthoon
[]v[]artec <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał(a):
Witam

Kolega sprzedaje, bo przesiada siÄ™ na motocykl:

http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-oryginal-i1505646

W tym ogłoszeniu w cenie dopisało mu się na końcu o jedno zero za dużo.

Data: 2011-03-21 22:48:06
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-21 22:21, []v[]artec pisze:
Kolega sprzedaje, bo przesiada siÄ™ na motocykl:

http://allegro.pl/honda-crx-

To nie wino, nie drozeje z wiekiem.

Data: 2011-03-22 02:09:50
Autor: Staszek Sosenko

Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomości news:im8fdt$sb8$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z elektryczną targą z '95 za podobną kasę.

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-03-22 00:10:13
Autor: Adam Adamaszek
On 22 Mar, 02:09, "Staszek Sosenko" <szu...@w.sigu.pl> wrote:

Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO
przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
elektryczn± targ± z '95 za podobn± kasę.

Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

pozdr
AA

Data: 2011-03-22 13:18:31
Autor: Przemek V
On Mar 22, 8:10 am, Adam Adamaszek <cabec...@gmail.com> wrote:
> [...]

> przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
> elektryczn± targ± z '95 za podobn± kasę.

Del Solów jest sporo więcej. Pod względem przyjemno¶ci z jazdy Del Sol
był cofnięciem się o duuuży krok do tyłu w porównaniu do tego modelu.
To jest klasyka sportowych wózków końca lat 80tych a Del Sol to
bulwarowa popierdółka choćby nie wiem ile koni w nich siedziało.

Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

To je znajdĽ :)  Je¶li w srodku jest to co napisano w opisie a
szczególnie je¶li faktycznie to jest dwuwałkowa 1.6i-16 a nie 1.6i
SOHC to znajdzie amatora. Musi tylko trafić na go¶cia z faz± na
flashback do młodo¶ci, któremu +- 3 tys będzie powiewało. Piszę jako
40+latek który Civica 3d 1.6i-16 w 1994 roku ujeżdżał i ten wygl±da
bardzo kusz±co.

Data: 2011-03-22 10:49:42
Autor: fuen
[SPRZEDAM] audi S8 99r oryginał
to ja skorzystam z okazji i w tym wątku - będę chciał sprzedać
swoją AUDI S8 z 99 roku kupioną przeze mnie za 15 tys zł

sprzedam ją za 50 tys zł

10 lat młodsza,
przynajmniej nikomu nie zardzewieje
340 koni bez kompresora daje radÄ™ crx`om i mercedesom c z kompresorem
W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla.
Sorki WSZYSTKIE!!!

Jak komuś mało to może założyć duży amerykański supercharger.
Albo latamy w oryginalne - zaleĹĽy kto co lubi.

;-))

Data: 2011-03-22 13:22:12
Autor: Przemek V
audi S8 99r oryginał
On Mar 22, 10:49 am, "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote:
to ja skorzystam z okazji i w tym w±tku - będę chciał sprzedać
swoj± AUDI S8 z 99 roku kupion± przeze mnie za 15 tys zł

sprzedam j± za 50 tys zł

10 lat młodsza,
przynajmniej nikomu nie zardzewieje
340 koni bez kompresora daje radę crx`om i mercedesom c z kompresorem
W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla.
Sorki WSZYSTKIE!!!

Jak komu¶ mało to może założyć duży amerykański supercharger.
Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi.

;-))

Je¶li to S8 przeżyje kolejne 12 lat w idealnym stanie, niewalona,
nieskundlona, niepodrutowana to może być wtedy tyle warta.

Data: 2011-03-22 11:10:15
Autor: Maciej Browarczyk
[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
W dniu 2011-03-21 22:21, []v[]artec pisze:

Dla kogoĹ› kto szuka drugiego, jako weekendowÄ… zabawkÄ™ idealne. W serii
zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor

Jeśli mocny diesel to Focus 1.6 TDCi to rzeczywiscie, zawstydzi.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-03-22 11:17:25
Autor: Kamil
On 22/03/2011 10:10, Maciej Browarczyk wrote:
[...]

Ten z tematu to faktycznie zadna rewelacja, ale jezdzilem CRXem SIR przyciagnietym z japonii. 170KM w budzie wazacej 850kg jest calkiem zrywne.

Kamil

Data: 2011-03-22 13:02:06
Autor: komar
W dniu 2011-03-22 12:17, Kamil pisze:
[...]

ale na pewno "pasek w tedku" kombi, niebity, od dziadka z niemiec będzie lepszy. Przecież "wszystkie benzyny to muły" ;)

Data: 2011-03-22 12:10:55
Autor: Kamil
On 22/03/2011 12:02, komar wrote:
[...]

Wiadomo, w końcu kopie w plecy pomiędzy 2000 a 2150 obrotów. ;)

Kamil

Data: 2011-03-22 11:14:28
Autor: Lewis
[...]

Swoją drogą ciekawi mnie ta naklejka na zderzak z inf o silniku która ma przyjść z Japonii... Będzie świecić po zmroku? ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-03-22 18:39:41
Autor: Olo
On 2011-03-21 22:21, []v[]artec wrote:
Witam

Kolega sprzedaje, bo przesiada się na motocykl:

dopisało się jedno 0 za dużo chyba,
dorzucam tysiaka i kupuję np. http://allegro.pl/unikatowy-egzemplarz-elektryczny-dach-skory-serwis-i1500316771.html

Data: 2011-03-24 13:03:06
Autor: elmer radi radisson
On 2011-03-21 22:21, []v[]artec wrote:

zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor
od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeździ po mieście.

Do tego nie wystarczy kompresor, potrzebny bedzie conajmniej plug, wielka rozbujana kula na wysiegniku, a najlepiej to czolgowa armata.

--

memento lorem ipsum

[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał