[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał

Data: 2011-03-22 02:09:50
Autor: Staszek Sosenko
[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał

Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomości news:im8fdt$sb8$1news.dialog.net.pl...
Witam

Kolega sprzedaje, bo przesiada siÄ™ na motocykl:

http://allegro.pl/honda-crx-1-6-16v-1989-100-oryginal-i1505646768.html

Dla kogoś kto szuka drugiego, jako weekendową zabawkę idealne. W serii zawstydzi niejednego współczesnego i mocnego diesla. Wystarczy kompresor od Mercedesa C180 i niszczymy prawie wszystko co jeździ po mieście. Albo latamy w oryginalne - zależy kto co lubi. Tak czy inaczej jak to Honda - kręci się wysoko i sprawia dużo przyjemności z jazdy.

Cena do negocjacji.

Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z elektryczną targą z '95 za podobną kasę.

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-03-22 00:10:13
Autor: Adam Adamaszek
On 22 Mar, 02:09, "Staszek Sosenko" <szu...@w.sigu.pl> wrote:

Ja rozumiem, że CRX to legenda i prawie-youngtimer, ale 12k to IMO
przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
elektryczn± targ± z '95 za podobn± kasę.

Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

pozdr
AA

Data: 2011-03-22 13:18:31
Autor: Przemek V
On Mar 22, 8:10 am, Adam Adamaszek <cabec...@gmail.com> wrote:
> [...]

> przegięcie pałki. Znajomy wystawił bardzo dobrze utrzymanego Del-Sola z
> elektryczn± targ± z '95 za podobn± kasę.

Del Solów jest sporo więcej. Pod względem przyjemno¶ci z jazdy Del Sol
był cofnięciem się o duuuży krok do tyłu w porównaniu do tego modelu.
To jest klasyka sportowych wózków końca lat 80tych a Del Sol to
bulwarowa popierdółka choćby nie wiem ile koni w nich siedziało.

Dokladnie tak. Tyle to mozna zadac za seryjne, nie biorace oleju i nie
pordzewiale iVT (sam bym chetnie kupil ;)).

To je znajdĽ :)  Je¶li w srodku jest to co napisano w opisie a
szczególnie je¶li faktycznie to jest dwuwałkowa 1.6i-16 a nie 1.6i
SOHC to znajdzie amatora. Musi tylko trafić na go¶cia z faz± na
flashback do młodo¶ci, któremu +- 3 tys będzie powiewało. Piszę jako
40+latek który Civica 3d 1.6i-16 w 1994 roku ujeżdżał i ten wygl±da
bardzo kusz±co.

[SPRZEDAM] Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał