Honda Civic - ile warta?

Data: 2009-06-08 11:16:05
Autor: greqq
Honda Civic - ile warta?
A i jeszcze z tyłu są tarcze hamulcowe.

Użytkownik "greqq" <wrekin@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ilts$65o$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam, mam propozycję zakupu autka, prosiłbym was o wycenę (mniej więcej) ile może być warta. Na sewrisach moto szukałem ale nie znalazłem nic podobnego.
A oto dane:

Honda Civic, 1999r, 5D, 1.4, 90koni, 125000km (prawdziwe), gaz sekwencja, srebrny,
posiada wszyskie pełne wyposażenie (ale bez skóry, tylnych elektrycznych szyb, alufelg).

Wady to był wymieniany tylni zderzak ze względu na kolizję parkingową (widać minimalne niedopasowanie ale widać), pomino tego auto jest bezwypadkowe (w sensie cała nieruszana geometria).
Obecnie do wymiany jest katalizator - bo z civica zrobił się muł.

dzięki i pozdrawiam
greqq

Honda Civic - ile warta?