Honda Civic sedan 1998 - woda w bagażniku.

Data: 2010-07-25 19:02:56
Autor: Maciek
Honda Civic sedan 1998 - woda w bagażniku.
W bagażniku mojej Hondy zaczęła pojawiać się woda po deszczu. Przeciek występuje nawet jak auto stoi. Nie mogę zlokalizować którędy woda się dostaje do środka.

W innym co prawda samochodzie ale miałem przypadek, ze woda sie wdzierala szczelina miedzy tylnimi swiatlami a karoseria (kiepskie uszczelnienia).

Pozdrawiam
Maciek

Honda Civic sedan 1998 - woda w bagażniku.