Honda Days Lublin maly forwardzik

Data: 2010-08-31 19:04:25
Autor: falco
Honda Days Lublin maly forwardzik
W dniu 2010-08-31 18:52, Tytus pisze:

ZAPROSZENIE
Honda Poland, przy współpracy z Motocyklową Szkołą Jazdy "ProMotor",
zaprasza posiadaczy motocykli wszystkich marek na ostatnią w tym roku
imprezę Fun & Safety.
TERMIN ZAPŁATY UPŁYWA 31 SIERPNIA 2010

O! Miałem właśnie pytać gdzie można się podszkolić pod okiem doświadczonych Instruktorów. Szkoda, że tak późno napisałeś, bo ten łykend mam już ustawiony na inny wyjazd... :(

przepraszam ze nieco nie w duchu grupy

Ja proszę o więcej, częściej i szybciej... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 19:07:43
Autor: Grzybol
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości

Ja proszę o więcej, częściej i szybciej... ;)

Może zrób mu loda jeszcze.

--
Grzybol

Data: 2010-08-31 19:43:35
Autor: Tytus
Honda Days Lublin maly forwardzik
Siemka
*** "falco"
Ja proszę szybciej... ;)

Prosze:
Serdecznie zapraszam na ostatnią edycje  treningów motocyklowych na lotnisku nowodwór w 2010 roku, która odbedzie się 26 września w niedziele.

www.nowodwor.pl.tl

duzo szybciej, choc AZ narzeka ze mu sie KHI grzeje bo jakis nowe szykany ustawili

--
      Tytus
żółta motorynka

P.S. Grzybu dawaj, polatamy

Data: 2010-08-31 19:48:57
Autor: Grzybol
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

--
      Tytus
żółta motorynka

P.S. Grzybu dawaj, polatamy

W zimie nie jeżdżę.

--
Grzybol

Data: 2010-08-31 20:01:34
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 19:43, Tytus pisze:

Serdecznie zapraszam na ostatnią edycje treningów motocyklowych na
lotnisku nowodwór w 2010 roku, która odbedzie się 26 września w niedziele.

A dajecie zniżki za Hondę...? ;)

duzo szybciej...

Szybciej, to miała być tylko informacja, bo na ściganta to ja się na pewno nie piszę, chyba, że można się odpychać nogami... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 20:13:59
Autor: Tytus
Honda Days Lublin maly forwardzik
Siemka

*** "falco"
A dajecie zniżki za Hondę...? ;)

Pytac orgow, ja tylko niose kaganek...
na pierwszy rzut oka moze wygladac, ze koszt znaczny ale naprawde choc raz warto zwlaszcza jesli chcesz sie dowiedziec, ze moto ktore posiadasz ani nie hamuje ani nie przyspiesza.
Ale do poznawania mozliwosci Trampka zdecydowanie LublinRing

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-08-31 20:31:36
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 20:13, Tytus pisze:

na pierwszy rzut oka moze wygladac, ze koszt znaczny ale naprawde choc
raz warto zwlaszcza jesli chcesz sie dowiedziec, ze moto ktore posiadasz
ani nie hamuje ani nie przyspiesza.

W tym roku zapewne już nie dam rady, bo kolejne łykendy mam poustawiane na różne wyjazdy, ale z pewnością będę chciał spróbować w następnym sezonie.

Ale do poznawania mozliwosci Trampka zdecydowanie LublinRing

Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był dla mnie strzałem w 10!

Oczywiście nie mam porównania do innych maszyn, które z pewnością są szybsze, nowocześniejsze, itp., ale opinie, że to wolny motocykl i znudzi mi się bardzo szybko wciąż do mnie nie docierają...

50 koników daje mi taką frajdę, że nawet w deszczu jadę z bananem, choć bez porównania mniejszym niż gdy szwędam się z kumplami po wioskach zalanych słońcem... ;)

TymBardziej, gdy kończy się dobra droga, kumple nerwowo szukają zmiany trasy a ja Trampusiem pyrkam swobodnie dalej... ;)
Dodatkowo po jednodniowych pętlach gdy łykamy kilka stówek, nawet nie muszę się specjalnie gimnastykować, podczas gdy inni po drodze wciąż "prostują" nadgarstki czy nogi... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 12:49:48
Autor: AZ
On 31 Sie, 20:31, falco <mfa...@wp.pl> wrote:

Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po
zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był
dla mnie strzałem w 10!

Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu.. W
tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
rowerek tak o 20 koni mocniejszy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-01 21:37:53
Autor: doktorski
On 31 Sie, 21:49, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu. W
tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
rowerek tak o 20 koni mocniejszy...
A pojechalbys tym rowerkiem do Chorwacji w dwie osoby na wakacje?
Kazdy motocykl ma jakis cel i sens bycia. Nawet czopki - maja wygladac
i byc glosne, wcale nie musza skrecac ani hamowac.

Oj, cos mi sie wydaje, ze najblizsza zima to bedzie niezly wyscig
zbrojen. A moze by sie tak najpierw nauczyc jezdzic, he? :)

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-09-01 08:38:16
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
falco napisał(a):
Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był dla mnie strzałem w 10!

Kazdy tak mowi o swoim pierwszym motocyklu. Wyluzuj i przejedz sie kiedys czyms normalnym to szybko zmienisz zdanie :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-09-01 10:14:56
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 21:49, AZ pisze:

> [...]

Kazdy tak mowi o swoim pierwszym motocyklu. Wyluzuj i przejedz sie
kiedys czyms normalnym to szybko zmienisz zdanie :)

hehehe... "nigdy nie mów nigdy" ;)

Oczywiście nie twierdzę, że kiedyś nie zmienię, przecież od mojej pierwotnej wizji motocykla, którą mieliłem na Preclu do upadłego a do końcowego zakupu jest duuuża różnica... ;)

Jak na razie jest git i tej wersji będę się 3mał. ;)

P.S. To mój drugi motocykl, choć SeNną... jak na razie najeździłem się tyle co kot napłakał.

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-09-02 09:53:07
Autor: Jasio
Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:i5l220$7bq$1news.net.icm.edu.pl...

P.S. To mój drugi motocykl, choć SeNną... jak na razie najeździłem się tyle co kot napłakał.

Ej, bo ja czytami czytam tego blogaska i nie załapałem w żadnym miejscu czemu tego, ekhm, zabytka nazywasz "SeNną".
Boś Ty Alain Prost czy jak? (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-09-02 11:07:27
Autor: falco
W dniu 2010-09-02 10:53, Jasio pisze:

Ej, bo ja czytami czytam tego blogaska i nie załapałem w żadnym miejscu
czemu tego, ekhm, zabytka nazywasz "SeNną".

A już służę...
SenNa... Jawie... ;)

Boś Ty Alain Prost czy jak? (:

Gdzie bym śmiał... ;)