Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty

Data: 2014-07-14 21:15:50
Autor: Majkelos1986
Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty
Witam. Posiadam Honde Hornet 600 z 2005 roku. Jeżdże nią drugi sezon i od niedawna zauwazylem, ze zaczela mi sie dusic przy obrotach 8 tys. i wyzej. Do 8 tysiecy wkreca sie ok, ale powyzej sie dusi. Ogolnie jest coraz gorzej, bo z poczatku nie wkrecala sie w przedziale obrotow 8-9 tys.,a powyzej 9 znowu zaczynala sie wkrecac ok. Myslalem, ze to "przejsciowe",ale niestety teraz nie dosc ze sie dusi od 8 tys. to dodatkowo nie chce sie juz wkrecic wyzej niz 9,5 tys obrotow na 2 biegu i wyzszym.

W czym moze być problem??

Pozdrawiam
Michał (Hornet 600)
Gdynia

Data: 2014-07-14 23:51:35
Autor: Tmek

Użytkownik "Majkelos1986" <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:46ebaa479427761714d72e5651a9da6d$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Serwisujesz jak jakos? Filtry zmieniasz?

Tmek

Data: 2014-07-15 12:56:38
Autor: Majkelos1986
Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty
Poza filtrem oleju i oleju oczywiście nic więcej nie robiłem, bo nie było takiej potrzeby. Zastanawiam się, czy problemem może być gaźnik do wyczyszczenia i regulacji. Czytałem też na forum podobny problem innego Gościa, tyle że mu nie chciał się wkręcać od 5 tys. obrotów. I napisał, że problemem była za mała dawka powietrza, przez co silnik się dławił.

Data: 2014-07-15 15:20:32
Autor: Tmek

Użytkownik "Majkelos1986" <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:79381344a399bfde052d7468213b8250$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Wiec zmien filtr powietrza na poczatek.

Tmek

Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty