Honda Hornet - problem ze ssaniem

Data: 2012-06-27 08:32:55
Autor: Drzewo
Honda Hornet - problem ze ssaniem
Witam,

Mam pytanko - co to może być, że Hornet 600 na ssaniu zaraz po odpaleniu wchodzi na właściwe wysokie obroty, a za chwile łapie dziure i obroty bardzo mocno spadają(mam wrażenie jakby prawie gasnął, coś jakby brakowało mu benzyny), po czym znów wchodzi na obroty i pracuje prawidłowo na ssaniu.

Ta dziura trwa może 2-3 sekundy. Miał ktoś taki problem? Moto po regulacji gaźników, ale wcześniej też to było. Brat oddał moto do regulacji właśnie, żeby ten efekt zniknął, ale ciągle to samo :/

--
Drzewo
www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do motocykla

Data: 2012-06-28 01:31:13
Autor: morghul
Honda Hornet - problem ze ssaniem
Dusi się? Daj mniej ssania jeśli dajesz na max. Miałem tak w dwóch Hornetach, przy pełnym ssaniu jak było w miarę ciepło na nienagarzanym silniku przy odpaleniu się przez chwilę dusiły. Mniej ssania i odpalały bez problemu.

--

morghul

Data: 2012-07-01 07:29:43
Autor: J
Użytkownik "morghul"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsg53u$m5a$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Mialem to samo, mniej ssania a po 10 sek wylaczyc i juz nie zgasnie.

Data: 2012-07-01 10:37:49
Autor: Drzewo

Użytkownik "J" <grinpis23@wp.pl> napisał w wiadomości news:json88$g3e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki Panowie za rady, już działa OK:)

Wcześniej inaczej się ją paliło, dlatego mnie to troche zdziwiło :)