Honda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów

Data: 2014-08-02 23:04:50
Autor: Gof
Honda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów
chalwa15 <przemek10121993@_nospam_gmail.com> wrote:

Witam! Mam motorek Honda MBX 80 z 6-cio biegową skrzynią biegów. Zakupiłem ją w tamtym roku. Mam otóż taki problem z nią teraz że gdy dodam gazu na biegu jałowym to ona wolno schodzi z obrotów a gdy dam gaz na fula tzn do około 10-11 tys obrotów to zaczyna wyć i nie można go zgasić kluczykiem, dopiero gdy wrzucę na bieg i hamulec to go zdławie.

Ty weź skład mu ustaw prawidłowo. Jaki kolor ma świeca?

Dodam że od początku mam filter stożkowy. Dodatkowy kierunki mi szybko migają ale raczej jest to wina akumulatora.

LED-owe?

http://motogof.tumblr.com/

Honda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów