Honda Magna w dowodzie 750 na silnik 698 co robić

Data: 2012-03-23 20:06:01
Autor: Marcin N
Honda Magna w dowodzie 750 na silnik 698 co robić
W dniu 2012-03-23 19:07, estor12 pisze:
witam, wiem że to mało popularny moto , naczytałem sie że jest awaryjny
, mam mętlik w głowie ale mi sie podoba :) , tylko jak już znalazłem to
mam zagwozdkę w ogłoszeniu było ze 750 na silniku jest wbite 698 ,
sprzedawca rozłożył ręce mówi ze nie wie czemu w dowodzie tak jest i
spisał tą pojemność z papierów. Motor z Belgi. Jak potraktować tą
sprawę? z góry dzięki za pomoc . Magna 1985 przebieg 23tys, pod
siedzeniem znalazłem naklejkę z 2010r z wymiany oleju przy 20 tys.

Skoro na samym początku odkryłeś jakiś przekręt, to pomyśl, ilu przekrętów jeszcze nie odkryłeś.

Odpuść tę sztukę.

Honda Magna w dowodzie 750 na silnik 698 co robić