Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"

Data: 2017-01-05 15:43:02
Autor: Wilczak
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Koledzy.
Od pewnego czasu mam tzw. dziurę w gazie w mojej Hondzie NTV 650 Deauville. Otóż przy jeździe z prędkością powyżej 90 km/h na 4 i 5-tym biegu, ściągam manetkę gazu do zera i po dodawaniu gazu z początku nic się nie dzieje a nawet jakby trochę przyhamowuje a ciągnąc dalej gaz dopiero przyspiesza. Gaźniki, świece, membrany wszystko wydaje się OK. Przy jeździe "miejskiej" problemu nie ma. Ale już na autostradach i szybszej jeździe daje w kość. Problem ten miał również niejaki"diobeu" - Marcin Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma zakończenia (a może się odezwie ?). Dodam jeszcze, że wcześniej zapalając zimny silnik na pełnym ssaniu wychodził on na wysokie obroty i płynnie na nich pracował. Teraz w takiej samej sytuacji po ok. 30 - 60 sek. obroty maleją a nawet silnik zgaśnie. Być może są to dwie różne problemy ,ale wcześniej ich nie było. Jeżeli miał ktoś z tym do czynienia to proszę o podzielenie się ze mną. W ubiegłym roku byłem z grupą 140 motorów w Watykanie  - wjechaliśmy na Plac św. Piotra a w tym roku wybieramy się do Fatimy na 100-lecie objawień Matki Bożej więc chciałbym ten feler usunąć (a może ktoś chciałby z nami jeszcze pojechać?).
Pozdrawiam wszystkich motocyklistów. Andrzej.

Data: 2017-01-05 14:26:22
Autor: kjzkrakufa
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Skoro układ zasilania jest OK, to może Ci się sprzęgło ślizga.
Aczkolwiek ja dalej obstawiam problem z zasilaniu, za mały przepływ paliwa. KJ

Data: 2017-01-05 19:11:42
Autor: Akarm
W dniu 2017-01-05 o 16:43, Wilczak pisze:
Problem ten miał również niejaki"diobeu" -
Marcin Gardela. [...]. Dodam jeszcze, że wcześniej
zapalając zimny silnik na pełnym ssaniu wychodził on na wysokie obroty i
płynnie na nich pracował.

Co ty pieprzysz?
Marcin Gardela płynnie pracował na wysokich obrotach zapalając silnik?
Puknij się w łeb!

są to dwie różne
problemy

Widzę, że masz sporą problemę...
-
-
-
-
-
-
-
.... z językiem ojczystym.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-01-05 21:00:40
Autor: Budzik
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

Widzę, że masz sporą problemę..

Czepiasz sie, jeden z lepszych postów ostatnio.
Spójrz dla porównania na to, co wysmażył tomek76...

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2017-01-07 11:46:55
Autor: poreba
Dnia Thu, 5 Jan 2017 21:00:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Widzę, że masz sporą problemę..
Czepiasz sie, jeden z lepszych postów ostatnio.
I tak jest nieźle, 50% merytorycznych odpowiedzi w wątku -
przed moim postem oczywiście, zaniżam ten udział ;-)

--
pozdro
poreba

Data: 2017-01-06 23:59:15
Autor: Hinek

Użytkownik "Wilczak"  napisał w wiadomości grup:

po dodawaniu gazu z początku nic się nie dzieje a nawet jakby trochę przyhamowuje a ciągnąc dalej gaz dopiero przyspiesza. Gaźniki, świece, membrany wszystko wydaje się OK.

Zmień świece, sprawdź synchronizację gaźników, sprawdź króćce.
Warto też sprawdzić p-pę paliwa, bo ta w Deauville lubiła nawalać.

--
Hinek

Data: 2017-01-09 11:28:25
Autor: Wilczak
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Hinek napisal

[...]

Koledzy. Najpierw temu pierwszemu koledze odpowiem. Nie bardzo wiem co go tak rozsierdziło, bo przejęzyczenie nie jest aż tak oczywiste. A te epitety pod moim adresem to chyba jakaś pomyłka, przynajmniej nie traktuję tego poważnie - ani tego gościa (przez małe "g"). Innym kolegom dziękuję. Chyba zacznę jeszcze raz od początku i po kolei, tym bardziej że jest spora zima, więc na razie i tak motor stoi. Jak ktoś coś wymyśli to niech napisze - jak ja usunę ten feler to też dam cynk. Szkoda, że kolega "diobeu" nie daje znaku życia, bo może do tego doszedł. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Andrzej Wilczak.
P.S. Jak chodzi o pompę paliwa to chyba ona nie ma wpływu na to, bo kiedyś mi nawaliła, więc ją pominąłem - dałem wężyk bezpośrednio do kurka przy baku i silnik tak samo pracował.

Data: 2017-01-09 14:53:48
Autor: Hinek
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
W dniu 09.01.2017 o 12:28, Wilczak pisze:
Hinek napisal

[...]

Bez pompy można jechać jeśli jest więcej niż pół zbiornika paliwa.
Potem silnik zdycha. Ta pompa, to mało prawdopodobna przyczyna
kłopotów ale co szkodzi sprawdzić.  Przed synchronizacją o której
pisałem warto wyczyścić gaźniki.

--

Hinek

-- -

Data: 2017-01-10 08:23:52
Autor: Wilczak
[...]

Dziękuję, tego nie wiedziałem, a jest to ważne. Właśnie wybudowałem gaźniki, przedmuchałem i oczyszczę je ultradźwiękowo. Potem wyreguluję je i zrobię synchronizację. Zobaczymy czy coś się zmieni. Próbę to zrobię ale jak się trochę ociepli - chociaż jeżeli praca zimnego silnika na pełnym ssaniu wróci do normy, to jest nadzieja że i dziura w gazie zniknie, ale nie na pewno. Pozdrawiam. Andrzej Wilczak.

Data: 2017-01-13 12:33:37
Autor: Monster
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"

Użytkownik "Wilczak" <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:4042de213accb6ed71385475666b1d65$1grupy.scigacz.pl...

Koledzy. Najpierw temu pierwszemu koledze odpowiem. Nie bardzo wiem co go tak rozsierdziło, bo przejęzyczenie nie jest aż tak oczywiste. A te epitety pod moim adresem to chyba jakaś pomyłka, przynajmniej nie traktuję tego poważnie - ani tego gościa (przez małe "g"). Innym kolegom dziękuję. Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Niestety wystarczyło że napisałeś przez sikacza,dostałeś z miejsca łatkę gimbusa:-)

Tomek
Ducati 900SS
Ironhead sidecar racer

Data: 2017-01-16 11:36:22
Autor: Wilczak
Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Monster napisal

[...]

Tomku.
Nie jestem chyba "na topie" bo nie łapię o co chodzi - właśnie przekroczyłem sześćdziesiątkę ( i niestety wcale nie chodzi tu o prędkość). Może przybliżysz mi to jakoś? Pozdrawiam.
 Andrzej. --

Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"