Honda Odyssey

Data: 2012-07-26 10:34:07
Autor: tyran
Honda Odyssey
Witam

Posiadam obecnie Accorda VII Kombi 2.0 Benzyna z 2005 roku. Z racji
tego, ze rodzina sie powieksza (bedzie nas juz 5 osob) chyba bedzie
ciasno. Narazie mysle jak upakowac trzy foteliki z tylu (4lata,
2lata, niemowlak) .. ale na dluzsza mete moze okazac sie to
niewygodne, ciasne. Stad pomysl na zmiane na cos wiekszego .. moze
nawet > 5osob. Z racji tego, ze lubie japonczyki pomyslalem o hondzie
odyssey, jakas benzyna. Mozecie cos doradzic czy warto to auto
kupowac (bedzie to uzywka do 45tys (zalezy ile za accorda dostane))?
Glownie mi chodzi o koszty uzytkownia w porownaniu do takiego np.
accorda oraz dostepnosc ewentualnych czesci w przypadku jakiegos
serwisu (klocki, olej, wycieraczki, itp). A moze cos innego? Moze
SMax (chodz boje sie, ze zbyt chodliwy jest i go podprowadza spod
bloku)?

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-07-26 10:50:42
Autor: Janko Walski
Honda Odyssey
W dniu 26/07/2012 09:34, tyran pisze:
[...]

A moze FR-V. 6 miejsc i pelnowartosciowy bagaznik

Data: 2012-07-26 15:04:47
Autor: tyran
Honda Odyssey
On Thu, 26 Jul 2012 10:50:42 +0100
Janko Walski <kichu24@NOSPAM.tlen.pl> wrote:

> [...]
> ze zbyt chodliwy jest i go podprowadza spod bloku)?
>
> pzdr.

A moze FR-V. 6 miejsc i pelnowartosciowy bagaznik

Czemu nie .. tylko czy dzieci beda mogly jechac na przednim fotelu?
Pewnie nie .. isofixa nie ma .. do tego poduszki powietrzne.

Pytanie: czy sa trzy isofixy na tylnych fotelach, czy tyl jest szerszy od accorda by
te trzy foteliki latwiej montowac?

--
tyran

Data: 2012-07-26 15:37:47
Autor: Maciek
Honda Odyssey
W dniu 2012-07-26 15:04, tyran pisze:
Czemu nie .. tylko czy dzieci beda mogly jechac na przednim fotelu?
Pewnie nie .. isofixa nie ma .. do tego poduszki powietrzne.
A to na przednim fotelu można tylko z isofixem? O ile wiem są foteliki
bez isofixa. Poduszki powietrzne trzeba wyłączać gdy wozi się dziecko
_tyłem_ do kierunku jazdy, czyli w foteliku 0-13kg.

Maciek

Data: 2012-07-26 15:52:22
Autor: Janko Walski
Honda Odyssey
W dniu 26/07/2012 14:04, tyran pisze:
[...]

Isofix jest z przodu na srodkowym siedzeniu oraz na tylnych dwoch skrajnych.
Wydaje mi sie ze jest troche szerzej niz w accordzie, z tylu sa tak jakby trzy niezaleznie siedzenia zamiast jednego siedziska.
Moge zmierzyc ile jest od drzwi do drzwi z tylu i z przodu.
My sie miescimy 4 doroslych, dwoje malych dzieci, w bagazniku dwa duze wozki i jeszcze troche miejsca zostaje.
Nie ma wylacznika poduszek z przodu przynajmniej ja nie znalazlem. Niemniej jednak tak jak pisal przedpisca, musisz wylaczyc poduszke jesli mocujesz fotelik tylem do kierunku jazdy.
Masz tylko jedno dodatkowe miejsce zamiast dwoch, jak w typowym 7-miejscowym aucie, ale nie musisz rezygnowac z bagaznika. Jest naprawde dosc duzy. Siedzenia z tylu skladaja sie niezaleznie, kazde trzy z osobna.
  Poszukaj, moze jest taka na sprzedaz gdzies w twojej okolicy zeby ogladnac na zywo, ew pisz na priv jesli masz jakies pytania
JK

Data: 2012-07-26 18:44:42
Autor: tyran
Honda Odyssey
On Thu, 26 Jul 2012 15:52:22 +0100
> [...]

kazde trzy z osobna. Poszukaj, moze jest taka na sprzedaz gdzies w
twojej okolicy zeby ogladnac na zywo, ew pisz na priv jesli masz

Dzieki. Szukam tylko salonowa od pierwszego wlasciciela. Znalazlem
jedna w Rawiczu .. chyba sie przejade obejrzec.

--
tyran

Data: 2012-07-26 20:36:34
Autor: Docent Zylber
Honda Odyssey
Dzieki. Szukam tylko salonowa od pierwszego wlasciciela. Znalazlem

to bylond. Bo akurat FRV pojawilo sie sporo z zachodu. Z racji "dziwnosci" sa na-prawde nie-bite i atrakcyjne cenowo.

Docnet

Data: 2012-07-26 20:38:26
Autor: 'Tom N'
Honda Odyssey
Docent Zylber w <news:jus2n6$2sp$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Cześć kolina.

Honda Odyssey