Data: 2011-09-06 03:22:53 | |
Autor: LukeB | |
Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisówka + pytanko o swap silnika 4T z 250 | |
Cześć,
Dzisiaj drobny offtop - potrzebuję podłubać nieco przy swoim kibelku - '1999 Honda Pantheon 150 2T (FES 150). Przy nagrzanym silniku słabo pali, kiepsko się wkręca na obroty i ogólnie gorzej 'idzie'. Dopóki jest zimny i działa automatyczne ssanie, wszystko jest ok. Potrzebuję serwisówkę, niestety, jak się okazuje, w necie jest to biały kruk. Czy któryś z kolegów mógłby poratować? Druga sprawa - ponieważ na liczniku wybiło 30 tys km (+ zapewne to, co skręcił sprzedający), powoli oswajam się z koniecznością zrobienia za jakiś czas remontu silnika. Ale może lepiej było by zrobić swap z Foresighta 250? Skuty wizualnie są niemal identyczne i masa części jest wymiennych. Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, czy ten 4T silnik z FES 250 wejdzie w mocowania 150? Z góry dzięki! -- Łukasz, Triumph Tiger 955i, Honda FES 150, WAW |
|
Data: 2011-09-06 13:12:18 | |
Autor: Glub | |
Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisówka + pytanko o swap silnika 4T z 250 | |
On Tue, 6 Sep 2011 03:22:53 -0700 (PDT), LukeB <luke650v@gmail.com> wrote:
Cześć, Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, czy ten 4T silnik z FES 250 -- Albo pytaj na Burgmanii albo pytaj Piotrka w Motoriście. -- Glub SW-T400 |
|
Data: 2011-09-06 21:44:35 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisówka + pytanko o swap silnika 4T z 250 | |
W dniu 06.09.2011 12:22, LukeB pisze:
Cześć, Sprecyzuj język, bo np. po włosku znalazłem w takim miejscu: http://www.filestube.com/bcgntDnsxM4qsn74MiUD4A/Manuale-Officina-Honda-Sh-Pantheon-Dylan-125-150.html A co do objawów to brzmi jak zapchana główna dysza - póki ssanie daje więcej paliwa jest OK, a jak ssanie się wyłącza nagle ma mniej paliwa w mieszance. |