Honda Rune

Data: 2009-10-22 22:46:28
Autor: Fragonard
Honda Rune
Kto jest w temacie? , skąd są te motory z takim przebiegiem, czy ten motor jest nadal produkowany ? Jest piękny, chciałbym coś o nim się dowiedzieć, a jestem zielony :)     http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1395675

Data: 2009-10-22 22:59:16
Autor: Kuczu
Honda Rune
Fragonard pisze:
skąd są te motory z takim przebiegiem,

z usa

czy ten motor jest nadal produkowany ?

nie

Jest piękny,

I owszem

chciałbym coś o nim się dowiedzieć, a jestem zielony :)

Internet jest wielki, zwlaszcza hamerykanski

 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1395675

cena git. Szkoda ze malowany.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-23 11:37:06
Autor: lukasz
Honda Rune
hamerykanski

 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1395675

a przypadkiem przednia opona nie zalozona odwrodnie?

Data: 2009-10-26 09:30:46
Autor: mmaurycy
Honda Rune
Kuczu pisze:
Fragonard pisze:
[...]

Mi sie również podoba. Skąd wiesz że był malowany?
mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2009-10-23 11:59:23
Autor: Tytus z fabryki
Honda Rune
Siemka

***"Fragonard"
skąd są te motory z takim przebiegiem,

Pewnie wypadly z transportu...lotniczego :).
Swiat sie konczy, rututnia mnie sie podoba, ale nie nadaje sie bo na gume nie mozna...

Data: 2009-10-23 13:05:23
Autor: Laphroaig
Honda Rune
Radarro pisze:
Fragonard <ewapiotr@poczta.onet.pl> napisał(a): Zawias w przodu rewelacja, nie widziałem tego wcześniej...

To wyglada jak w HD Springer:
http://images01.olx.com/ui/1/50/54/584654_1.jpg

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-10-23 13:35:37
Autor: Kuczu
Honda Rune
Laphroaig pisze:

To wyglada jak w HD Springer:
http://images01.olx.com/ui/1/50/54/584654_1.jpg

Poza tym ze ma wahaczyki wleczone a nie pchane to na upartego mozna sie doszukac podobienstw.

Data: 2009-10-23 13:41:42
Autor: Laphroaig
Honda Rune
Kuczu pisze:

Poza tym ze ma wahaczyki wleczone a nie pchane to na upartego mozna sie doszukac podobienstw.

Hm, przyznam, ze takich roznic nie dostrzegam, wygladalo mi to konstrukcyjnie na cos podobnego jak w hd springerze (tak chyba tez sie nazywa ten typ amortyzatorow/widelca?).
A swoja droga, ta honda rune robi wrazenie. Trudno byloby przejsc obojetnie, niezaleznie czy sie podoba czy tez nie.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-10-23 05:13:14
Autor: Artur Zabroński
Honda Rune
On 23 Paź, 13:41, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
A swoja droga, ta honda rune robi wrazenie. Trudno byloby przejsc
obojetnie, niezaleznie czy sie podoba czy tez nie.

Ochyda... i jeszcze te błotniki a zwłaszcza tylny... ;-)

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-23 14:31:43
Autor: Arni
Honda Rune
Artur Zabroński pisze:
[...]

wyglada jakby kółko było od rowerka dzieciecego. Beznadzieja, jedna wielka bryła "metalu" (bo wiekszosc i tak pewnie plastikowa) bez jakiejkolwiek sylwetki. Niezaleznie od zastosowanych rozwiazan technicznych.
Cytując klasyka: paskudztwo, obrzylistwo :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-10-23 05:37:12
Autor: Artur Zabroński
Honda Rune
On 23 Paź, 14:31, Arni <a...@NO.spam> wrote:

[...]

Dokładnie! :-) A ja już myślałem, że zostanę zjebany za takie słowa a
tu proszę ;-)

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-23 14:49:25
Autor: Laphroaig
Honda Rune
Artur Zabroński pisze:

Dokładnie! :-) A ja już myślałem, że zostanę zjebany za takie słowa a
tu proszę ;-)

Alez mi sie tez niepodoba. Napisalem tylko, ze trudno byloby  przejsc obok niego obojenie i nie wykazac jakiegos zainteresowania. Chetnie bym go zobaczyl na zywca i nawet sie nim przejechal.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-10-23 15:22:22
Autor: Kuczu
Honda Rune
Laphroaig pisze:

Alez mi sie tez niepodoba. Napisalem tylko, ze trudno byloby  przejsc obok niego obojenie i nie wykazac jakiegos zainteresowania. Chetnie bym go zobaczyl na zywca i nawet sie nim przejechal.

A mi sie bardzo podoba. No moze za wyjatkiem tego egzemplarza ktory widzialem na zlocie w Lagowie. Caly chromowany. Wygladal slabo. Natomiast inne kolory z pakietem chrom wygladaja naprawde nieziemsko.

Data: 2009-10-23 19:20:30
Autor: smoq
Honda Rune

Użytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomości news:hbs8oo$5pl$1news.onet.pl...
Artur Zabroński pisze:

[...]

Widziałem taką 2 lata temu na mszy na Jasnej Górze z bliska. Akurat parę dni wczesniej oglądałem na necie no i specjalnie łaziłem po placu, licząc że zobaczę. Zobaczyłem i się zawiodłem, zupełnie lepiej wygląda na zdjęciach niż w rzeczywistości.

--
pzdr smoq

Data: 2009-10-23 14:54:46
Autor: Kuczu
Honda Rune
Artur Zabroński pisze:

Cytując klasyka: paskudztwo, obrzylistwo :)

Dokładnie! :-)

Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

Data: 2009-10-22 13:05:47
Autor: maverik
Honda Rune

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości

Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

Nom, te 4 przednie lampy i smukła sylwetka, paskudztwo.

Arek
ZZR 1200 w czasie przeróbek

Data: 2009-10-23 06:29:04
Autor: Artur Zabroński
Honda Rune
On 23 Paź, 14:54, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie
model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

Nie widziałeś uśmiechu w moim wcześniejszym poście? Do wszystkiego
podchodzisz z taką mega powagą?

Jedni za szczyt obleśności uważają ZZR 1200 a drudzy Honda Rune - ani
jednemu ani drugiemu nikt tego nie może zabronić.

--
Artur
Zygzak 12 najładniejszy

Data: 2009-10-23 16:20:11
Autor: Kuczu
Honda Rune
Artur Zabroński pisze:

Nie widziałeś uśmiechu w moim wcześniejszym poście? Do wszystkiego
podchodzisz z taką mega powagą?

To znaczy ze jak z emotem to mozesz pisac cokolwiek i kazdy podziela Twoje poczucie humoru? Bytamboniewiem

Data: 2009-10-23 07:33:16
Autor: Artur Zabroński
Honda Rune
On 23 Paź, 16:20, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

To znaczy ze jak z emotem to mozesz pisac cokolwiek i kazdy podziela
Twoje poczucie humoru? Bytamboniewiem

Nie, emot oznacza żeby czegoś takiego nie brać na poważnie. Jeżeli
uraziłem - przepraszam. Zawsze też możesz mnie dodać do KF.

--
Artur

Data: 2009-10-23 07:55:09
Autor: Barnaba
Honda Rune
On 23 Paź, 16:33, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nie, emot oznacza żeby czegoś takiego nie brać na poważnie. Jeżeli
uraziłem - przepraszam. Zawsze też możesz mnie dodać do KF.

....dzieci :)

--
Pozdrawiam,
Piotrek F.

Data: 2009-10-23 19:23:12
Autor: smoq
Honda Rune

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:hbse31$mgp$2news.onet.pl...
Artur Zabroński pisze:

[...]

Aż sprawdziłem o której pisałeś posta, bo przez chwilę miałem wrażenie że jesteś po albo w trakcie jakiejś imprezki,

--
pzdr smoq

Data: 2009-10-23 15:24:14
Autor: Arni
Honda Rune
Kuczu pisze:
Artur Zabroński pisze:

Cytując klasyka: paskudztwo, obrzylistwo :)

Dokładnie! :-)

Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

Kuczu... o gustach chcesz dyskutować? :)

Data: 2009-10-23 13:42:17
Autor: huck
Honda Rune

Użytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomości news:hbs2ll$g8n$1news.onet.pl...