Honda SH 125i - test skutera + fotki

Data: 2010-07-31 02:29:46
Autor: Arbiter
Honda SH 125i - test skutera + fotki
Czołem,

jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera z fotkami
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

Jestem sprzętem zachwycony:)

Data: 2010-07-31 10:43:39
Autor: Don Pedro
Arbiter pisze:
Czołem,

jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera z fotkami
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

No z tym porównaniem do HD to żeś troszku popłynął :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-31 17:03:08
Autor: Arbiter

Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:i30nno$vif$1news.onet.pl...

No z tym porównaniem do HD to żeś troszku popłynął :)

myślę, że to porównanie spodoba się preclowiczowi "Kuczu" ::)

Data: 2010-08-02 20:54:57
Autor: Kuczu
W dniu 2010-07-31 17:03, Arbiter pisze:
UĹźytkownik "Don Pedro"<no.fear@op.pl>  napisał w wiadomości

No z tym porównaniem do HD to żeś troszku popłynął :)

myślę, że to porównanie spodoba się preclowiczowi "Kuczu" ::)

Sam jestes, kurwa, precel.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-03 10:07:06
Autor: Tytus z fabryki
Honda SH 125i - test skutera + fotki
Siemka

*** "Kuczu"  Sam jestes, kurwa, precel.

Alez on nie nazwal Cie preclem a preclowiczem - a to chyba tak jakby krolewicz wsrod precli...

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-01 01:59:49
Autor: marider
Arbiter pisze:
Czołem,

jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera z fotkami
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

Jestem sprzętem zachwycony:)

Gratulki. Co do tuningu na pierwszy rzut ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki