Honda SH300i - test skutera

Data: 2012-01-14 00:27:18
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
U¿ytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisa³

Ch³opaki, zapraszam do obejrzenia zdjêæ i opisu z testów skutera SH300i

NTG
Jako¶ mnie skutery nie interesuj±.
Ani trochê.
No chyba ¿e w³oszki na skuterach..

--
Hinek

Data: 2012-01-14 01:15:51
Autor: Leszek Karlik
Honda SH300i - test skutera
On Sat, 14 Jan 2012 00:27:18 +0100, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

[...]
Chłopaki, zapraszam do obejrzenia zdjęć i opisu z testów skutera SH300i

NTG
JakoÅ› mnie skutery nie interesujÄ….
Ani trochÄ™.
No chyba że włoszki na skuterach..

Ups, przez przypadek czytnik zaczÄ…Å‚ mi ewidentnie Å›ciÄ…gać pl.rec.hinek  zamiast
pl.rec.motocykle, gdzie to można zmienić? Nie chciałbym dalej ciągnąć tego
offtopa na Twojej grupie. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2012-01-14 10:23:12
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał

Ups, przez przypadek czytnik zaczął mi ewidentnie ściągać pl.rec.hinek zamiast

Może szukałeś pl.rec.skutery albo coś w tym stylu?
:]

--
Hinek

Data: 2012-01-14 14:02:35
Autor: Grzybol
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał
Ups, przez przypadek czytnik zaczął mi ewidentnie ściągać pl.rec.hinek zamiast
Może szukałeś pl.rec.skutery albo coś w tym stylu?
:]

Powiem Ci tak po staropolsku: Hinek, nie pierdol! :-)

--
Grzybol

Data: 2012-01-14 17:59:47
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał

Powiem Ci tak po staropolsku: Hinek, nie pierdol! :-)

E tam...Jeszcze sobie popierdole.
Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...
Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
A fuj.

--
Hinek

Data: 2012-01-14 17:23:24
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...
Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
A fuj.

Lubie to!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 18:24:44
Autor: Piotr Rezmer
Honda SH300i - test skutera
Hinek pisze:
[...]

Spójrz na to inaczej: taki sprzęt nie uwiera w meganarządy. Zatem zupełnie odwrotny wniosek.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-01-14 19:01:25
Autor: Glub
Honda SH300i - test skutera
On Sat, 14 Jan 2012 17:59:47 +0100, "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> wrote:
U¿ytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisa³

> Powiem Ci tak po staropolsku: Hinek, nie pierdol! :-)

E tam...Jeszcze sobie popierdole.
Nie da siê ukryæ ¿e ci co je¿d¿± skuterami nie maj± nic
miêdzy nogami!!! Te okre¶lenie "przekrok" - zabawne...
Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
A fuj.

Ale pierdzielicie hipolicie. Eunuchy se wypelniaja brak cojones w kroku zbiornikiem.

Trzeba miec jaja by skutersem jezdzic i nie przejmowac sie pieprzeniem glupot ptzez "Prawdziwych".

--
Glub
SW-T400

Data: 2012-01-14 19:09:16
Autor: Grzybol
Honda SH300i - test skutera
U¿ytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Trzeba miec jaja by skutersem jezdzic i nie przejmowac sie pieprzeniem glupot ptzez "Prawdziwych".

Trzeba. dzisiaj widzia³em takiego - ¶nieg sypa³, ¿e zero widoczno¶ci, a tu go¶æ skutersynem zapierdala³ w kurteczce wiosennej, w spodenkach w kancik, lakierki, jak z ko¶cio³a. Mo¿e xionc.

--
Grzybol

Data: 2012-01-14 20:55:36
Autor: Tytus z domQ
Honda SH300i - test skutera
Siemka
 "Grzybol"
Trzeba. dzisiaj widzia³em takiego - ¶nieg sypa³, ¿e zero widoczno¶ci, a tu
 go¶æ skutersynem zapierdala³ w kurteczce wiosennej, w spodenkach w kancik,
 lakierki, jak z ko¶cio³a. Mo¿e xionc.

Dokladne obserwacje - wpadl Ci w oko :-)
to by³ raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc motocyklistow lansuje sie na preclu.
No i nam nie potrzeba 100 kucy zeby wyjechac z garazu...

Tytus

Data: 2012-01-14 20:07:00
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

to był raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc motocyklistow lansuje sie na preclu.

Chyba Ty!

Ale ostatnio mialem ciekawa historie - jade Radzyminska, slysze jakies
strzaly, mysle pewno lancuch juz umiera naprawde, za chwile slysze
pierdzenie i mysle kurwa tlumik zgubilem?! A tu mnie jakis czopers
wyprzedza. Ale ambicja nie pozwolila mi, nie beda mnie czoperowcy
wyprzedzac, nawet we zime...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 21:15:54
Autor: Tytus z domQ
Honda SH300i - test skutera
 "AZ" Ale ostatnio mialem ciekawa historie - jade Radzyminska, slysze jakies
[...]

Wiem ze ostatnio to pojecie wzgledne - ale nie mowimy tu o czerwcu tylko o styczniu

P.S. no chyba ze w bolidzie konczyl sie anzug

Data: 2012-01-14 20:24:09
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Wiem ze ostatnio to pojecie wzgledne - ale nie mowimy tu o czerwcu tylko o styczniu

P.S. no chyba ze w bolidzie konczyl sie anzug

Juz Ty nie badz taki twardziel, zeszla zime jezdzilem calusienka nawet
przy -10 ale chyba sie starzeje i w tym roku mnie sie nie chce, dzis
umylem KHI zeby ten tydzien czyste stalo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 21:34:26
Autor: Tytus z domQ
Honda SH300i - test skutera
 "AZ" Juz Ty nie badz taki twardziel, zeszla zime jezdzilem calusienka nawet
przy -10

Z tego co pamietam to kolega dawal ostro - nawet jak nie grzali w autobusach to tez jechal.

Data: 2012-01-14 22:22:57
Autor: Monster
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-14 20:55, Tytus z domQ pisze:
)
to by³ raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na
miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc
motocyklistow lansuje sie na preclu.
Deszcz to ju¿ fajne warunki,bodaj¿e w ¶rodê regularnie ¶ciera³em b³ocko z szybki,w czwartek kropi³o to ju¿ spoko:-P
Przeje¿d¿a³em ko³o SP,chyba pustawo..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-14 21:24:02
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Deszcz to już fajne warunki,bodajże w środę regularnie ścierałem błocko z szybki,w czwartek kropiło to już spoko:-P
Przejeżdżałem koło SP,chyba pustawo..

Bos motocykli szukal a bylo za czerwonym bolidem paczec.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 22:29:22
Autor: Monster
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Monster<alpy2@op.pl>  wrote:

Deszcz to już fajne warunki,bodajże w środę regularnie ścierałem błocko
z szybki,w czwartek kropiło to już spoko:-P
Przejeżdżałem koło SP,chyba pustawo..

Bos motocykli szukal a bylo za czerwonym bolidem paczec.

paczpan,a byłem pewien ze pustka,ale przed 20tą jechałem.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-14 21:45:39
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-14, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Bos motocykli szukal a bylo za czerwonym bolidem paczec.

paczpan,a byłem pewien ze pustka,ale przed 20tą jechałem.

Aaaa... to my byli 20:30.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-15 00:17:22
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
U¿ytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisa³

SW-T400

Boszzz, co to jest :O
Wygl±da jak przero¶niêta wrotka!
Jak mo¿na serio traktowaæ co¶, co ma tak ma³e kó³ka!
:)

--
Hinek

Data: 2012-01-15 00:20:46
Autor: Kuczu
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-15 00:17, Hinek pisze:
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał

SW-T400

Boszzz, co to jest :O
Wygląda jak przerośnięta wrotka!
Jak można serio traktować coś, co ma tak małe kółka!
:)

Sugerujesz ze pracownik budowlany-kierownik taczki nie powinien swojej pracy traktowac serio ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-01-15 00:26:31
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Sugerujesz ze pracownik budowlany-kierownik taczki nie powinien swojej pracy traktowac serio ?

Ha, ha!!!
Sugerujesz że budowlańcy traktują swoją pracę serio????
Remontowałeś/budowałeś coś?
:))

--
Hinek

Data: 2012-01-15 00:28:42
Autor: Kuczu
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-15 00:26, Hinek pisze:
[...]

Bywalo. Ostatnio glownie hale przemyslowe.

Data: 2012-01-15 00:34:40
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Bywalo. Ostatnio glownie hale przemyslowe.

A byłeś inwestorem czy wykonawcą?

--
Hinek

Data: 2012-01-15 00:40:19
Autor: Kuczu
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-15 00:34, Hinek pisze:
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Bywalo. Ostatnio glownie hale przemyslowe.

A byłeś inwestorem czy wykonawcą?

Przedstawicielem inwestora.

Data: 2012-01-15 00:46:40
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Przedstawicielem inwestora.

Jeśli nie miałeś problemów - jesteś dzieckiem szczęścia
albo żyjesz w innym - lepszym świecie.
Wykorzystaj to zrzÄ…dzenie losu i zagraj w Lotto!

--
Hinek

Data: 2012-01-15 00:49:30
Autor: Kuczu
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-15 00:46, Hinek pisze:
[...]

Problemy sa zawsze ale nie motocyklowe. Wiec zajebisty NTG.

Data: 2012-01-15 00:54:25
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Problemy sa zawsze ale nie motocyklowe. Wiec zajebisty NTG.

No fakt, ale przynajmniej ruch się tu jakiś zrobił :)
ZresztÄ…, tak naprawdÄ™ nic nie mam przeciw skutermanom i
skuterom.
Pora spać.

--
Hinek

Data: 2012-01-15 00:58:52
Autor: Kuczu
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-15 00:54, Hinek pisze:

ZresztÄ…, tak naprawdÄ™ nic nie mam przeciw skutermanom i
skuterom.

A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

Data: 2012-01-15 22:19:19
Autor: Nikanor
Honda SH300i - test skutera
Dnia 15-01-2012 o 00:58:52 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):

A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej  wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie  gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

To nie do nas. Ja prawie codziennie mijam tabuny puszek wlokÄ…cych siÄ™ 80 w  ogonku po obu pasach, bo z przodu tiry sobie urzÄ…dziÅ‚y wyÅ›cigi. CaÅ‚a masa  z nich ma na bagażnikach ponaklejane takie fajne nalepki z chopperem albo  Å›cigaczem. Niektórym to macham jak mam czas - nie bÄ™dÄ™ Å›winia. Prawdziwym  motocyklistom należy okazać szacun i pozdrowić, nie? Nawet jak siÄ™ jedzie  tylko na skuterku.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż]

Data: 2012-01-15 23:38:08
Autor: Tytus z domQ
Honda SH300i - test skutera
Siemka
 "Nikanor" To nie do nas. Ja prawie codziennie mijam tabuny puszek wlokÄ…cych siÄ™ 80 w  ogonku po obu pasach,  CaÅ‚a masa  z nich ma na bagażnikach ponaklejane takie fajne nalepki z chopperem albo  Å›cigaczem. Niektórym to macham jak mam czas - nie bÄ™dÄ™ Å›winia. Prawdziwym  motocyklistom należy okazać szacun i pozdrowić, nie? Nawet jak siÄ™ jedzie  tylko na skuterku.

Martwi mnie Twoje postrzeganie swiata fiskalnego ale cieszy ze obaj szanujemy prawdziwych motocyklistow. Problemem tylko jest to ze czesto ci z naklejkami zachowuja sie jak zwykle kutasy - prawdopodobnie zfrustrowani ze ich plastikowe lub wietrzypachowe przedluzenia pozostaly w garazach.

Data: 2012-01-15 23:04:16
Autor: AZ
Honda SH300i - test skutera
On 2012-01-15, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

[...]

To wam prawdziwi motocyklisci pomylili sie z lanserami ktorzy po 2
godzinach stania w korku sa juz w domu, wtedy wskakuja w swoje
jednoczesciowe Dainese i jada pod kolumne czy maka zjesc wiesmaka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-15 23:28:18
Autor: Tytus z domQ
Honda SH300i - test skutera
Siemka

***"Kuczu"
 A ja owszem - psuja plynnosc ruchu drogowego. Nie ma nic bardziej
 wkurwiajacwgo niz skutermani mknacy na srodmiastowej 45 kmh w momencie
 gdy mi sie spieszy do roboty. Czyli prawie codziennie.

Chyba mylisz skutersow z nrdowcami mopikami jadacy na szychte, albo macie tam zajebiscie szybkie ikarusy. U nas nie doganiaja nawet 50ccm - KJ zreszta tez nie - no chyba ze umyje moto i kombi

Data: 2012-01-15 23:34:37
Autor: Arbiter
Honda SH300i - test skutera

U¿ytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jevju4

Chyba mylisz skutersow z nrdowcami mopikami jadacy na szychte, albo macie tam zajebiscie szybkie ikarusy. U nas nie doganiaja nawet 50ccm - KJ zreszta tez nie - no chyba ze umyje moto i kombi

ty a po polsku?

Data: 2012-01-21 23:23:29
Autor: WIADRO
Honda SH300i - test skutera
W dniu niedziela, 15 stycznia 2012, 00:46:40 UTC+1 u¿ytkownik Hinek napisa³:
U¿ytkownik "Kuczu" <qcz...@gmail.com> napisa³

> Przedstawicielem inwestora.

Je¶li nie mia³e¶ problemów - jeste¶ dzieckiem szczê¶cia
albo ¿yjesz w innym - lepszym ¶wiecie.
Wykorzystaj to zrz±dzenie losu i zagraj w Lotto!

w motocyklach to ju¿ ludzie wiedz± ¿e jak jest do sprzedania motocykl najtañszy to znaczy ¿e co¶ z nim jest nie tak.. a w budownictwie jako¶ Nie, a wystarczy odrzuciæ jedyne kryterium jakim siê kieruj± tacy malkoc±cy 'inwestorzy'.. bo wybieraj± zawsze najtañszych - przynajmniej na pocz±tku tak my¶l±. Maj±c taki obraz, mówisz wiele o sobie..

Data: 2012-01-22 14:59:37
Autor: Hinek
Honda SH300i - test skutera
U¿ytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisa³

bo wybieraj± zawsze najtañszych - przynajmniej na pocz±tku tak my¶l±.
Maj±c taki obraz, mówisz wiele o sobie..

Ch³opie, czy ty nie s³ysza³e¶ o przetargach???
Jak s±dzisz, kto wygrywa przetarg?

--
Hinek

Data: 2012-01-22 10:03:15
Autor: WIADRO
Honda SH300i - test skutera
W dniu niedziela, 22 stycznia 2012, 14:59:37 UTC+1 u¿ytkownik Hinek napisa³:
U¿ytkownik "WIADRO" <wia...@gmail.com> napisa³

> [...]
> Maj±c taki obraz, mówisz wiele o sobie..

Ch³opie, czy ty nie s³ysza³e¶ o przetargach???

Przetarg wygrywa oferent spe³niaj±cy wymagania przetargowe wybrany przez dan± 'komisjê'.

Data: 2012-01-22 20:52:14
Autor: Glub
Honda SH300i - test skutera
On Sun, 22 Jan 2012 10:03:15 -0800 (PST), WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:

Przetarg wygrywa oferent spe³niaj±cy wymagania przetargowe wybrany
przez dan± 'komisjê'.

Przetarg wygrywa oferent odpowiednio smarujacy. A komisja moze nie zawsze byc kompetentna.

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

Data: 2012-01-15 13:49:07
Autor: Glub
Honda SH300i - test skutera
On Sun, 15 Jan 2012 00:17:22 +0100, "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> wrote:
U¿ytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisa³

> SW-T400

Boszzz, co to jest :O

Twoj koszmar:-p

Wygl±da jak przero¶niêta wrotka!

Wole wrotki niz rolki

Jak mo¿na serio traktowaæ co¶, co ma tak ma³e kó³ka!
:)

Na zesz³e Pierniki dojechalem t± hulajnog±. I nie tylko ja:-P

--
Glub
SW-T400

Data: 2012-01-15 16:29:09
Autor: marider
Honda SH300i - test skutera
W dniu 2012-01-14 17:59, Hinek pisze:
[...]

Ze co? ;D

Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.
A fuj.

Zdziwilbys sie jakbys wsiadl chocby na takiego se Joga jakie toto zrywne jest jak mu pare rzeczy wymienic ;)

Pzdr
PS: forum skuterowe jest, sprawdzilem hehe...
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-15 16:46:23
Autor: Glub
Honda SH300i - test skutera
On Sun, 15 Jan 2012 16:29:09 +0100, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

PS: forum skuterowe jest, sprawdzilem hehe...

O ktorym mowisz?

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400