Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?

Data: 2011-05-09 17:47:15
Autor: Irokez
Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
Użytkownik "pawel" <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:524f.0000024d.4dc808a1newsgate.onet.pl...
Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback (5D)?
Auto przeznaczone ma byc do jazdy po miescie, ale takze na dalekie trasy
autostardami (np. na wakacje).
pawel

Jak nic nie będziesz woził to sedan - cichsze.
5D jest praktyczniejszy bo większe pakunki powieziesz, ale trochę głośniej z tyłu.

Miałem Megankę 5D, potem AR 156 sedan, teraz Ave 5D i raczej przy niej pozostanę, bo przy sedanie często musiałem się prosić znajomych aby coś przewieźć, co bez jakiegokolwiek problemu w hatchbacka właziło a w AR za diabła bo dziury za małe.

A kombi na razie nie potrzebne mi.

Pozdro

--
Irokez

Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?