Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?

Data: 2011-05-09 22:12:00
Autor: to
Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
begin pawel
Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback
(5D)? Auto przeznaczone ma byc do jazdy po miescie, ale takze na dalekie
trasy autostardami (np. na wakacje).

Oczywiście, że hatchback. W kompakcie i tak nie będziesz miał prestiżu ani jakiegoś specjalnego komfortu, a w sedanie nie przewieziesz nic większego, gdy zdarzy się taka potrzeba. Poza tym sedan często nieco gorzej się prowadzi od wersji hatchback (ale tym Civikiem nie jechałem).

Z drugiej strony jeśli mowa o aktualnym Civiku, to hatchback wygląda dość dziwnie, sedan jest z wyglądu normalniejszy...

Data: 2011-05-10 10:42:59
Autor: Marek P.
Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
Z t± funkcjonalno¶ci± to jakas przesadza. Ja mam sedana Mazdy. 2 razy się przeprowadzałem, budowałem dom (przewoziłem rury itp), i może raz zabrakło mi otworu załadunkowego. Dopiero teraz jak mam dziecko odczówam braki ale 5D to i tak będzie za mało więc mini van mi pozostaje.

Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?