Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?

Data: 2011-05-10 09:43:34
Autor: Maciek
Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback (5D)?

Zależy od tego co będziesz woził w samochodzie. Hatchback jest zdecydowanie bardziej funkcjonalny, do tego jak już ktoś pisał (aczkolwiek to kwestia przyzwyczajenia ;-), łatwiej wyczuć koniec samochodu.
W moim przypadku nie mam i nie chce bagażnika dachowego a czasem potrzebuje przetransportować ze 2 rowery lub zdarzają się większe graty. W sedanie nie wyobrażam sobie takiej operacji i zawsze przypomina mi się sytuacja kiedy to kilkanaście lat temu znajomi kupowali TV 28 cali.
Poprosili kumpla z Fordem Granadą (sedan) o transport. Podjechał pod sklep i się zaczeły cyrki. Obracali pudłem, próbowali wcisnąć to drzwiami to do bagażnika.. ni huhu, nie wszedł. Kolejny samochód, Peugeot 205 hatchback przyjął pudło bez zająknięcia, było przy tym sporo śmiechu ;-)

Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?