Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierw sza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?

Data: 2012-06-29 10:29:10
Autor: Kuczu
Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierw sza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?
W dniu 2012-06-29 10:16, Arhoz pisze:
Witam, jestem nowym uĹĽytkownikiem Hondy Shadow 750 Spirit z 2008 r.
Kupiłem od starszego Pana, motocykl aktualnie ma tysiąc km. Raczej od nowości nie był wymieniany olej i inne płyny.

Niestety nie wiem jaki olej zastosować, ile mam wlać oleju i czy ta wymiana jest zalecana przy takim przebiegu ?

SAE 10W-30 3,2 litra z wymiana filtra

Poza tym jakie jeszcze płyny wypadałoby wymienić ?

zaden, zmien olej i lataj.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-29 08:30:38
Autor: AZ
On 2012-06-29, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

A nie powinien go dotrzec do konca?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 10:40:12
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-29 10:30, AZ pisze:
On 2012-06-29, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

1000 km w zupelnosci wystarczy na dotarcie niskoobrotowego V2. Zreszta pewnie i tak nie bedzie tym bral udzialu w wyscigach ulicznych a jedynie zadawal szyku po okolicy z obrotami max 3k rpm.

Data: 2012-06-29 10:41:23
Autor: Magic
On 2012-06-29, Kuczu<qczu666@gmail.com>  wrote:
[...]

Ja to bym zaczął od przeczytania instrukcji obsługi, a jak nie ma to od jej kupienia, ale oidp to olej po pierwszym tysiącu i tak jest do wymiany. A potem wg instrukcji, czyli dla Hondy to pewnie będzie co 12 kkm, czyli dla ułatwienia co 10 albo na wiosnę.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-06-29 10:04:01
Autor: aleksander
Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilo¶c i jaki rodzaj ?
W dniu pi±tek, 29 czerwca 2012 10:41:23 UTC+2 użytkownik Magic napisał:

> A nie powinien go dotrzec do konca?

Ja to bym zacz±ł od przeczytania instrukcji obsługi, a jak nie ma to od jej kupienia, ale oidp to olej po pierwszym tysi±cu i tak jest do wymiany. A potem wg instrukcji, czyli dla Hondy to pewnie będzie co 12 kkm, czyli dla ułatwienia co 10 albo na wiosnę.

-- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Niestety nie mam instrukcji.

Data: 2012-06-29 19:42:51
Autor: Yogi\(n\)
Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilo¶c i jaki rodzaj ?
Użytkownik <aleksander@karnat.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7ceab799-19e3-4339-abfd-43c5f9fa9b50googlegroups.com...

Niestety nie mam instrukcji.
Aero:
https://docs.google.com/file/d/0B4n-- 3LHeiAHZGQ3MmUyNjgtMGNjMi00ZTM3LTk3NDgtODY0NjNhMzYwNzlm/edit?pli=1
http://chomikuj.pl/ml73/Dokumenty (pass fox)
Spirit
http://www.martin-house.com/VT750DC_Shop_Manual/
Różne
http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=79

Możesz tez kupić Clymera lub haynesa, za ok.140 zł, jeżeli potrafisz co¶ zrobić samodzielnie, to warto.
http://www.bookmaster.pl/honda,shadow,vt600,750,88,09/ksiazka/489646.xhtml

Wymiana oleju:
http://tinyurl.com/bng34pc

--
Yogi(n)

Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierw sza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?