Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?

Data: 2012-06-30 15:29:13
Autor: Yogi\(n\)
Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?
Użytkownik "Arhoz" <aleksander@karnat.pl> napisał w wiadomości news:676f25db-d37c-4705-a297-54b41209bdd7googlegroups.com...
Witam, jestem nowym użytkownikiem Hondy Shadow 750 Spirit z 2008 r.
Kupiłem od starszego Pana, motocykl aktualnie ma tysiąc km. Raczej od nowości nie był wymieniany olej i inne płyny.

Niestety nie wiem jaki olej zastosować, ile mam wlać oleju i czy ta wymiana jest zalecana przy takim przebiegu ?

Poza tym jakie jeszcze płyny wypadałoby wymienić ?

Pomyśl jeszcze o wymianie oleju w kardanie - po takim przebiegu nie powinno być potrzeby, ale ja wymieniłem po paru tysiącach, gdy po oględzinach okazało się, że bardziej przypomina błoto niż olej.

--
Yogi(n)

Honda Shadow 750 Spirit - kiedy pierwsza wymiana oleju, jaka ilośc i jaki rodzaj ?