Honda Transalp - czy nie jestem za niski?

Data: 2009-05-04 21:50:15
Autor: Easy
Honda Transalp - czy nie jestem za niski?

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtngp2$18k$1news.onet.pl...
Spodobały mi się Hondy Transalp. Wyczytałem jednak, że wysokość kanapy to ok 85 cm. Tymczasem ostatnio siedziałem na czymś, co miało 81 cm i ledwo sięgałem nogami do ziemi. Mam 174 cm wzrostu, czy poradzę sobie z tą Hondą, czy szukać czegoś niższego?

Typowy facet;) :)
nie ważne ile masz wzrostu ale jakie długie nogi ;)

ja przy wzroscie 165 niestety nie siegam nogami ziemi na KLE... znaczy obiema na raz, bo jedna to daje rade ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-05-04 22:04:08
Autor: Marcin Narzynski
[...]

Ano typowy ze mnie facet, czyli mam nogi takie jak każdy przy wzroście 174. ;)
Jak sobie radzisz z tym KLE? Warto się męczyć?

Data: 2009-05-04 22:11:08
Autor: Easy

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtnhnn$40o$1news.onet.pl...
[...]

Toć sie nie mecze ;)
w stopce mam niego nizsze moto ;)
ale o KLE bardzo dlugo myslałam i bardzo chciałm je miec....