Honda Transalp - czy nie jestem za niski?

Data: 2009-05-05 00:52:27
Autor: Jacek Bonicki
Honda Transalp - czy nie jestem za niski?
Marcin Narzynski wrote:
Spodobały mi się Hondy Transalp. Wyczytałem jednak, że wysokość kanapy to ok 85 cm. Tymczasem ostatnio siedziałem na czymś, co miało 81 cm i ledwo sięgałem nogami do ziemi. Mam 174 cm wzrostu, czy poradzę sobie z tą Hondą, czy szukać czegoś niższego?

MN

Witam,

ja jestem trochę niższy i daję radę (model z 2005, nie wiem, czy starsze/nowsze różnią się wysokością). W razie czego zawsze możesz dać niższą kanapę.

pozdrawiam
jacek

Honda Transalp - czy nie jestem za niski?