Honda Unpacking Party

Data: 2010-08-06 22:45:15
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
Dziś przyjechała od dilera moja nowa Zacna.
sam ją rozpakowałem :)

http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/72157624667406274/

jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)
--
Glub

Data: 2010-08-07 08:36:44
Autor: nalesnik
Honda Unpacking Party
Glub wrote:
[...]

To to w środku kadru? Po co coś takiego kupować?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-08-07 08:49:40
Autor: Kuczu
Honda Unpacking Party
W dniu 2010-08-07 08:36, nalesnik pisze:
Glub wrote:
[...]

No ja tez wlasnie chcialem zapytac czy nie bylo jakichs meskich :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-07 12:45:35
Autor: Glub
Honda Unpacking Party

Glub wrote:
[...]

no wiedziałem że będzie szyda.
--
Glub

Data: 2010-08-16 09:32:48
Autor: CUT
Honda Unpacking Party
W dniu 2010-08-07 08:49, Kuczu pisze:

To to w środku kadru? Po co coś takiego kupować?

No ja tez wlasnie chcialem zapytac czy nie bylo jakichs meskich :)

Sam bym takie kupił jako drugie moto.

A pierwsze mama VFR800A

Data: 2010-08-16 18:23:44
Autor: Kuczu
Honda Unpacking Party
W dniu 2010-08-16 09:32, CUT pisze:
[...]

A co mnie obchodzi co ma Twoja mama ?

Data: 2010-08-07 10:58:01
Autor: blur
Honda Unpacking Party
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3hs8r$37l$1@inews.gazeta.pl...
[...]

garaż w zestawie :)

pozdro
blur

Data: 2010-08-07 22:22:00
Autor: Arbiter
Honda Unpacking Party

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i3hs8r$37l$1inews.gazeta.pl...

http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/72157624667406274/

gratulacje. Fajny sprzęt, porządny motocykl a nie jakies ponad 20 letnie złomy:)

jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)

ej, moze we wtorek się uda? Tablice rejestracyjne powinienes dostac tego samego dnia kiedy się stawisz z fakturą.

Data: 2010-08-08 00:18:14
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-07 22:22:00 +0200, Arbiter said:

[...]

Dzięki:)

jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)

ej, moze we wtorek się uda? Tablice rejestracyjne powinienes dostac tego samego dnia kiedy się stawisz z fakturą.

jeszcze ubezpieczenie i cesja i zobaczymy kiedy bank przeleje pieniądze na konto motoristy :D

mam nadzieję że jak najszybciej się uda. mam plany na weekend pozatym na czwartkowy Spot w C66 chciałbym już zajechać nowym sprzętem :D
--
Glub

Data: 2010-08-08 17:11:31
Autor: Arbiter
Honda Unpacking Party

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i3km36$kg8$1inews.gazeta.pl...

jeszcze ubezpieczenie i cesja i zobaczymy kiedy bank przeleje pieniądze na konto motoristy :D

oki. Ja kupowałem w MCS Piszcz na Prymasa 1000Lecia, było prościej bo bez banku więc przelew jak doszedł to następnego dnia odebrałem skuter. W międzyczasie zarejestrowałem, polisa zawarta u dilera więc poszło sprawnie - a płatnośc za polisę 5 dni po zakupie - przelewem we własnym zakresie. Ubezpieczenie ogólnie wygodne i stosunkowo niedrogie (6%)

mam nadzieję że jak najszybciej się uda. mam plany na weekend pozatym na czwartkowy Spot w C66 chciałbym już zajechać nowym sprzętem :D

a co to za splot? w DC? Przyjmują tam skóóótery?

Data: 2010-08-08 19:23:11
Autor: Glub
Honda Unpacking Party

takie tam cotygodniowe czwartkowe spotkania Burgmanii. http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=7021
--
Glub

Data: 2010-08-08 19:48:03
Autor: Magic
Honda Unpacking Party
Glub napisał(a):
On 2010-08-08 17:11:31 +0200, Arbiter said:
[...]

Hondom tam chcesz sie pokazać ??? Kozak.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-08-08 23:11:19
Autor: Glub
Honda Unpacking Party

Glub napisał(a):
On 2010-08-08 17:11:31 +0200, Arbiter said:
[...]

Mnóstwo zacnych jest w klubie :D to klub maxiskuterowy nie tylko dla burgmanów :P
--
Glub

Data: 2010-08-11 00:26:48
Autor: Arbiter
Honda Unpacking Party

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i3n6hn$3qk$1inews.gazeta.pl...

Mnóstwo zacnych jest w klubie :D to klub maxiskuterowy nie tylko dla burgmanów :P

a znasz tam może kogoś kto konta aktywuje w tym elitarnym forum? Bo czekam już drugi tydzień i dalej nic

Data: 2010-08-11 23:56:24
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-11 00:26:48 +0200, Arbiter said:

[...]

burgi na urlopie jest, artixa dawno nie widziałem.

napisz do niech na pm, lub do mnie na priva to rusze temat.
--
Glub

Data: 2010-08-08 23:30:46
Autor: Arbiter
Honda Unpacking Party

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:i3mp5v$hnh$1inews.gazeta.pl...

takie tam cotygodniowe czwartkowe spotkania Burgmanii. http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=7021

a to raz tam byłem przez przypadek, chyba tydzień temu. Poznałem jakiegos kolesia od Kymco Excity 500 i to własciwie jedyna osoba którą poznałem. Raczej otwartością nie porazili. Może dlatego ze byłem na 125ccm? Więcej tam się raczej nie wybieram

Data: 2010-08-09 07:26:31
Autor: amos
Honda Unpacking Party
On 8 Sie, 23:30, "Arbiter" <ni...@hotmail.com> wrote:
Raczej otwartością nie porazili. Może dlatego ze byłem na 125ccm? Więcej tam
się raczej nie wybieram

125?! Ale obciach.
Dobrze, ze Cie w ogole zauwazyli ;))) Trzeba bylo wziac zgrzewke
browara pod siodlo...

--
zdrowka
amos

Data: 2010-08-10 00:40:32
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-09 16:26:31 +0200, amos said:

[...]

zacytuje Marynarza: "bez wódki mi się nie pokazuj":D
--
Glub

Data: 2010-08-10 00:39:53
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-08 23:30:46 +0200, Arbiter said:

[...]

Xciting 500

 i to własciwie jedyna osoba którą poznałem. Raczej otwartością nie porazili.

Może się źle do tego zabraleś? bo mńóstwo nowych przybywa i jakoś się potrafią odnaleźć.

Może dlatego ze byłem na 125ccm?

nie.. nie z tego powodu

Więcej tam się raczej nie wybieram

jak se tam chcesz.
--
Glub

Data: 2010-08-11 02:02:51
Autor: zefir
Honda Unpacking Party
W dniu 2010-08-06 22:45, Glub pisze:
[...]

Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwszą pizzę. Czekamy z niecierpliwością.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-08-11 07:20:18
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-11 02:02:51 +0200, zefir said:

[...]

nie chce mi się z tobą gadać. plonk.--
Glub

Data: 2010-08-13 21:00:29
Autor: nalesnik
Honda Unpacking Party
Glub wrote:
wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)

Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwszą pizzę. Czekamy z niecierpliwością.

nie chce mi się z tobą gadać. plonk.--

:D:D:D

Honda Unpacking Party