Honda Unpacking Party

Data: 2010-08-11 02:02:51
Autor: zefir
Honda Unpacking Party
W dniu 2010-08-06 22:45, Glub pisze:
Dzi¶ przyjechała od dilera moja nowa Zacna.
sam j± rozpakowałem :)

http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/72157624667406274/

jeszcze tylko przegl±d zerowy, rejestracja i może w ¶rodę/czwartek
wyjadę z salonu nowiu¶kim sprzętem:)

Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwsz± pizzę. Czekamy z niecierpliwo¶ci±.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-08-11 07:20:18
Autor: Glub
Honda Unpacking Party
On 2010-08-11 02:02:51 +0200, zefir said:

[...]

nie chce mi się z tob± gadać. plonk.--
Glub

Data: 2010-08-13 21:00:29
Autor: nalesnik
Honda Unpacking Party
Glub wrote:
wyjadę z salonu nowiu¶kim sprzętem:)

Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwsz± pizzę. Czekamy z niecierpliwo¶ci±.

nie chce mi się z tob± gadać. plonk.--

:D:D:D

Honda Unpacking Party