Honda XR 125 2005 problem

Data: 2015-08-26 19:51:12
Autor: sHuri
Honda XR 125 2005 problem
Witam. Podczas ostatniej przejażdżki wraz z mym kumplem spadł mi łańcuch po czym motocykl zgasł. Łańcuch założyłem i przeszedłem do odpalenia maszyny. I tu pojawił się problem. Ponieważ nie mam przedniej osłonki na łańcuch obyło się bez zbędnych poszukiwań. Jest to mój pierwszy motocykl więc nie będę posługiwał się profesjonalnym nazewnictwem. A mianowicie, obok nóżki zmiany biegów urwał się kabelek z metalową końcówką. Nwm jak się ta część nazywa ale postaram się opisać. Ów kabelek oderwał się od takiej złotawej z zieloną końcówką części którą można wyjąć (zielona końcówka nasmarowana). Prosił bym o pomoc w tej sprawie (chodzi mi tu o nazwę tej części i czy to coś poważnego). Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

Honda XR 125 2005 problem