Honda XR400 R - pierwsze moto

Data: 2012-10-06 01:15:27
Autor: pietrulewicz.marek
Honda XR400 R - pierwsze moto
Witam,

Jakie¶ 2 miesi±ce temu zdałem prawko kat A i rozgl±dam się za jakim¶ enduro chociaż i tak w tym sezonie już raczej dużo nie pojeżdżę. Czytałem do¶ć sporo opinii o różnych modelach enduro i napaliłem się na xr400 ;p
Na allegro znalazłem xr'ke która wygl±da na zadban± i doinwestowan±. Nie byłem jej jeszcze ogl±dać bo jestem obecnie za granic± ale będę w Polsce jutro:) Wstępnie się umówiłem na przyszły weekend na oględziny. Moje pytanie brzmi czy jest kto¶ tu może ze ¦więtochłowic lub okolic (¶l±sk) i byłby skłonny pomóc w oględzinach? Lub może kto¶ polecić jaki¶ serwis niedaleko gdzie mógłbym sprawdzić stan tego motocykla?

Jako że to ma być moje pierwsze moto, nie znam się na tym za bardzo.
Sprzedaj±cy twierdzi że motocykl jest w super stanie i że on sam jest motocyklist± a nie handlarzem. Pytałem się o ramę i mówi, że honda nigdy nie brała udziału w wypadku i nie jest spawana. Jest jednak jedna rzecz która wzbudza moje podejrzenia. Wklepałem jego numer kom w google i znalazłem to

https://www.google.dk/search?q=604723745&oq=604723745&sugexp=chrome,mod=9&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=en&sclient=psy-ab&q=Powertec+604723745&oq=Powertec+604723745&gs_l=serp.3...13269.13269.1.14315.1.1.0.0.0.0.65.65.1.1.0.les%3B..0.0...1c.1.Qy53MkQf1qw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc..r_pw.r_cp.r_qf.&fp=8255192539267d5f&biw=1280&bih=685

maszyna do spawania a obok jego numer..gdy wchodzi się na tę stronę tego numeru jednak nie mogłem nigdzie znaleĽć.

W zwi±zku z powyższym pewnie warto byłoby się przyjrzeć bliżej ramie..
Dziwne też może być to, że motocykl ma dopiero drugi rok, dokonał tylu inwestycji i sprzedaje (motocykl przeszedł generalny remont rok temu i został wtedy cały rozebrany i od¶wieżony). Kwota jak± chce za ten motor to 10 000zł.

no i link do aukcji
http://allegro.pl/show_item.php?item=2649308821

pozdrawiam.

Data: 2012-10-06 10:43:33
Autor: Roman Niewiarowski
Honda XR400 R - pierwsze moto
W dniu 2012-10-06 10:15, pietrulewicz.marek@gmail.com pisze:
Witam,

czesc

[...]

Napisz do Zapka (w archiwum znajdziesz emalie), on mial xr250 i xr600.
Nie znam Slaska, wiec nie wiem czy ze Swietochlowic to daleko do Rybnika. W kazdym razie dosc sporo przy niej robil i ma pojecie co moze bolec xr.

maszyna do spawania a obok jego numer..gdy wchodzi się na tę stronę tego numeru jednak nie mogłem nigdzie znaleĽć.

Jakbys wklepal moj nr to moglbys znalezc oferte sprzedazy karabinu, rewolweru czy opon samochodowych.
Ale to nie znaczy ze sprzedaje motocykle strzelajace olowianymi kulami czy z zamontowana opona od zuka.

W zwi±zku z powyższym pewnie warto byłoby się przyjrzeć bliżej ramie..

Dobrze ze gosc nie sprzedawal procesora bo bys chcial modul w motocyklu sprawdzac ;)

[...]

To jest normalne, chcesz jezdzic to naprawiac. Nienormalne jest drutowanie 'bo i tak zaraz sprzedam, wiec sie nei oplaca'. Ale ja to jakis inny jestem.

pozdr
newrom
PS. a teraz spam ;) mam do sprzedania drz 400e jakbys szukal dosc lekkiego enduro z kopajka i rozrusznikiem :)

Data: 2012-10-06 01:56:19
Autor: Marek Pietrulewicz
Honda XR400 R - pierwsze moto

Jakbys wklepal moj nr to moglbys znalezc oferte sprzedazy karabinu, rewolweru czy opon samochodowych.

Ale to nie znaczy ze sprzedaje motocykle strzelajace olowianymi kulami czy z zamontowana opona od zuka.

Ja rozumiem, ale chyba lepiej być podejrzliwym teraz zanim będzie za póĽno ;P

PS. a teraz spam ;) mam do sprzedania drz 400e jakbys szukal dosc lekkiego enduro z kopajka i rozrusznikiem :)

jaki¶ link do ogłoszenia? ;)
sk±d jeste¶?

Data: 2012-10-06 12:25:25
Autor: Roman Niewiarowski
Honda XR400 R - pierwsze moto
W dniu 2012-10-06 10:56, Marek Pietrulewicz pisze:

> Ja rozumiem, ale chyba lepiej być podejrzliwym teraz zanim będzie za póĽno ;P

no ale spawarka to narzedzie, tez mam spawarke. Nie wierze natomiast ze ktos by kupil spawarke do pospawania ramy i pozniej ja sprzedal. Po prostu nauka spawania za dlugo trwa. Taniej pojechac do spawacza i zaplacic.

> jaki¶ link do ogłoszenia? ;)

Sie zdezaktualizowalo, odnowie za pare dni.

> sk±d jeste¶?

Z Krakowa.
Na prv podeslalem to co bylo w ogloszeniu + link do fotek w duzej rozdzielczosci.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-06 04:29:32
Autor: Marek Pietrulewicz
Honda XR400 R - pierwsze moto

Z Krakowa.

Na prv podeslalem to co bylo w ogloszeniu + link do fotek w duzej rozdzielczosci.

zapomniałe¶ chyba o takim szczególe jak cena tego drz :-)
pozdro!

Data: 2012-10-08 07:20:42
Autor: Roman Niewiarowski
Honda XR400 R - pierwsze moto
W dniu 2012-10-06 13:29, Marek Pietrulewicz pisze:

zapomniałe¶ chyba o takim szczególe jak cena tego drz :-)

A wiesz juz czy drz Ci odpowiada ? :P
Poslalem Ci mailem. To szybsza metoda niz pisanie na usenet ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-10-06 21:25:09
Autor: AZ
Honda XR400 R - pierwsze moto
On 2012-10-06, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

no ale spawarka to narzedzie, tez mam spawarke.
Ostalosci po Afryce do poprawiania lutow w ECU?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-06 10:45:51
Autor: Roman Niewiarowski
Honda XR400 R - pierwsze moto
> [...]

> Dziwne też może być to, że motocykl ma dopiero drugi rok, dokonał tylu inwestycji i sprzedaje (motocykl przeszedł generalny remont rok temu i został wtedy cały rozebrany i od¶wieżony). Kwota jak± chce za ten motor to 10 000zł.

To jest normalne, chcesz jezdzic to naprawiasz. Nienormalne jest drutowanie 'bo i tak zaraz sprzedam, wiec sie nei oplaca'. Moze to malo popularne, ale niewiele jest gorszych rzeczy niz na wpol utopione enduro ktore trzeba wytargac z dziury, a pozniej jeszcze jakos dotransportowac do garazu bo przez zaniedbanie sie zepsulo :)

Data: 2012-10-06 11:10:53
Autor: Kuczu
Honda XR400 R - pierwsze moto
W dniu 2012-10-06 10:15, pietrulewicz.marek@gmail.com pisze:
Witam,

Jakieś 2 miesiące temu zdałem prawko kat A i rozglądam się za jakimś enduro chociaż i tak w tym sezonie już raczej dużo nie pojeżdżę. Czytałem dość sporo opinii o różnych modelach enduro i napaliłem się na xr400 ;p
Na allegro znalazłem xr'ke która wygląda na zadbaną i doinwestowaną. Nie byłem jej jeszcze oglądać bo jestem obecnie za granicą ale będę w Polsce jutro:)
Wstępnie się umówiłem na przyszły weekend na oględziny. Moje pytanie brzmi czy jest ktoś tu może ze Świętochłowic lub okolic (śląsk) i byłby skłonny pomóc w oględzinach? Lub może ktoś polecić jakiś serwis niedaleko gdzie mógłbym sprawdzić stan tego motocykla?

Jako że to ma być moje pierwsze moto, nie znam się na tym za bardzo.
Sprzedający twierdzi że motocykl jest w super stanie i że on sam jest motocyklistą a nie handlarzem. Pytałem się o ramę i mówi, że honda nigdy nie brała udziału w wypadku i nie jest spawana. Jest jednak jedna rzecz która wzbudza moje podejrzenia. Wklepałem jego numer kom w google i znalazłem to

[...]

maszyna do spawania a obok jego numer..gdy wchodzi się na tę stronę tego numeru jednak nie mogłem nigdzie znaleźć.

W związku z powyższym pewnie warto byłoby się przyjrzeć bliżej ramie..

Czyli ze jesli ktos handluje spawarkami to znaczy ze spawal rame w swoim motocyklu ? ROTFL !!

Poza tym cycat ze strony sklepu: "Telefony widoczne oraz czynne w godzinach 8-15"

Dziwne też może być to, że motocykl ma dopiero drugi rok, dokonał tylu inwestycji i sprzedaje (motocykl przeszedł generalny remont rok temu i został wtedy cały rozebrany i odświeżony). Kwota jaką chce za ten motor to 10 000zł.

no i link do aukcji
http://allegro.pl/show_item.php?item=2649308821

A moze kupil zajechana za 5000, doinwestowal dla siebie a teraz chce sprzedac bo chce cos nowszego ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X