Honda cbr 125 problem

Data: 2014-07-12 22:27:27
Autor: MrTarantula
Honda cbr 125 problem
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum gdyż jest to mój pierwszy temat :)
Mam problem z moją niedawno nabytą hondą cbr 125.Problem przedstawia się następująco.
Po około minucie jazdy motocykl zaczyna się dławić aż w końcu zgaśnie.Nawet się nie nagrzeje do swojej optymalnej temperatury.Oczywiście zaraz po zgaśnięciu można spokojnie   ponownie odpalić lecz wówczas nie wkręca sie na obroty a jeżeli chcesz ją wkręcić to gaśnie.Gaźnik został przeczyszczony i wyregulowany , termostat sprawdzony działa układ chłodzenia też wszystko okej.Co to może być?Ktoś z was miał taki problem?

Honda cbr 125 problem