Honda cr 125 1997r problem z p³ynem

Data: 2014-01-07 18:55:35
Autor: pijejabola
Honda cr 125 1997r problem z p³ynem
Witam. Mam problem z moj± CR-k± a mianowicie je¿eli moto wkrêci siê na obroty p³yn z ch³odnicy gwa³townie zostaje wyrzucony przez odp³yw wê¿ykiem. Co mo¿e byæ przyczyn± problemu? Co trzeba zrobiæ? proszê o odpowied¼ :)

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-07 22:00:37
Autor: JK
Honda cr 125 1997r problem z p³ynem
U¿ytkownik "pijejabola" <dalnowaty18@_NOSPAM_op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3f5dd2c5785d18a326d813fadc808671$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Raczej - niestety - typowy objaw uszczelki pod g³owicê.
JK

Honda cr 125 1997r problem z p³ynem