Data: 2009-04-25 14:16:31 | |
Autor: Jd. | |
Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:gsubfd.3m4.0poczta.onet.pl...
Przekaźnik pośredniczący występuje tylko w części obecnie produkowanych samochodów. Popatrzcie na Jedynym celem zastosowania tego przekaźnika jest obsłużenie blokady rozrusznika przy nie wciśniętym sprzęgle, która zapewne występuje tylko w wersji z automatyczną skrzynią biegów. Wersje manulane prawdopodobnie w ogóle nie mają tego przekaźnika, a stacyjka jest w obydwu rozwiazaniach taka sama. Bo ja mam ochotę przerobić to okablowanie w taki deseń: -- ==========###-###*###-###============== Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski@interia.pl ==========###-###-###-###============== |
|
Data: 2009-04-25 07:43:39 | |
Autor: Pszemol | |
Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika | |
"Jd." <jdubowski@interia.pl> wrote in message news:gsuvga$joi$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:gsubfd.3m4.0poczta.onet.pl... Biorą zły przykład z hondy? ;-) Popatrzcie na Czy Ty się słyszysz? Piszesz o niewciśniętym sprzęgle przy automatycznej skrzyni biegów? :-) Celem przekaźnika jest zwykle umożliwianie sterowania dużym prądem za pomocą małych prądów sterujących i małych przełączników... Tutaj jest coś dziwnego - przez stacyjkę płynie mały prąd sterujący I JEDNOCZEŚNIE duży prąd wykonawczy zasilający elektromagnes w rozruszniku. Dodatkowo ten duży prąd jest załączany małym prądem cewki, co powoduje wibracje i iskrzenie... Efekty w hondzie są wyjątkowo akustyczne :-) |
|