Data: 2011-11-17 10:46:35 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
Wszedlem na strone Larssona i takie cos zobaczylem:
http://www.larsson.pl/modul-zaplonowy-do-transalpa,550,news.html Pytanie szczegolnie dedykuje newromowi - to co wyzej to tez zwykla czynnosci serwisowa?? PS. Pierwszy snieg spadl to moze i jakis zimowy flejm by sie przydal... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 12:05:20 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 11:46, AZ pisze:
Pytanie szczegolnie dedykuje newromowi - to co wyzej to tez zwykla Nie. To blad konstrukcji kanapy. Poprawiony bodajze w 2000 czy 2001r. Uszkodzenie modulu nastepuje z powodu ugniatania wtyczki przez siedzenie i w wiekszosci sa to uszkodzenia mechaniczne. Zebys nie wyskoczyl z kolejnym sucharem za kilka lat, podam Ci odrazu cala liste znanych problemow trampka. http://ta-deti.de/ta/knownproblems.html PS. Pierwszy snieg spadl to moze i jakis zimowy flejm by sie przydal... Mam postanowienie adwentowe 'nie szydzic z KicHI bo i tak maja przejebane'. pozdrawiam newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-11-17 11:19:34 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Piekna lista czynnosci serwisowych. Czyli bezawaryjnosc Hondy to kolejna miejska legenda... To glebokie przemyslenia sklonily Cie do takiego postanowienia? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 13:06:33 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 12:19, AZ pisze:
Piekna lista czynnosci serwisowych. Zieeew. No to po kolei 1. modul - wyjasnilem, blad - poprawiony 2. tach -> modul 3. noises -> luzy zaworowe albo zuzyty lancuch 4. engine wont start: sidestand,neutral switch , kill switch, selenoid (cewka - nie spotkalem ale moze sie zdarza), short-cut inside the starter switch, sa jesli slizgi w lagach (po 30kkm), wobbling (nie ot takse ale np po spieprzonym montazu lozysk, albo dociazeniu tylu kuframi), front brake - syf go unieruchamia, speedo - uszkodzenie plastikowego trybiku - kosztuje 80zl i chroni slimaka przed zniszczeniem jesli sie zatrzyma linka (np z powodu gnoju).Chain and Sprocket Kits - zuzywaja sie. Lack of performance below 3,000 rpm - Early TAs (i.e. model year '87) might have vacuum slides made from plastics instead of cast aluminium i dalej ze mozna je wymienic na alu (Honda sometimes will do this for free as a fair dealing) Lack of performance below ~5,000 rpm - air filter do wymiany/czyszczenia (nie pamietam juz czy byla gabka), Wheel corrosion - koles pisze ze fakt, osobiscie sie z tym nie spotkalem a ogladnalem sporo trampkow. Z tej calej listy przez 2-3 lata i 30-40 kkm mialem problem z modulem, zuzylem zestaw napedowy, klocki i dodatkowo sprzeglo oraz tarcze musialem wymienic! Ale powiem Ci w sekrecie ze service manual do Twojego modelu obejmuje duzo dluzsza liste problemow. Np te o spalonych zarowkach, zuzytym oleju czy o zgrozo - ZEPSUTYM TERMOSTACIE! > Czyli bezawaryjnosc Hondy to kolejna miejska legenda... Jestes prawdziwym mitbastersem! To glebokie przemyslenia sklonily Cie do takiego postanowienia? Kszescijanskie wspolczucie! pozdraw newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-11-17 12:15:20 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Czy Honda zrobila recall?? J.w. 3. noises -> luzy zaworowe albo zuzyty lancuchNo. speedo - uszkodzenie plastikowego trybiku - kosztuje 80zl i chroni slimaka przed zniszczeniem jesli sie zatrzyma linka (np z powodu gnoju).W KHI trybik jest stalowy wiec ukreca zatrzymana linke. Sprawdzone 3 razy, bo linka dosc tania a smarowanie dosc klopotliwe. Czyli "mozna je wymienic", jak w harleju. No. Wstrzonsajace. Chcialo Ci sie sciagac service manual i splamic swoj dysk jakimis serwisowkami do KHI i jeszcze to czytac?? Nie wiem co tam jest, nie bylo potrzeby tam zagladac, pewnie skopiowali z serwisowki Hondy. Ucze sie, mam od niedawna diskawery czanel. Dziekuje, nie trzeba. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 13:28:24 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 13:15, AZ pisze:
Czy Honda zrobila recall?? znajdz se w guglach :-) Nie mam pojecia. A sadzisz ze powinna ? Na panefki byl ? W KHI trybik jest stalowy wiec ukreca zatrzymana linke. Sprawdzone 3 Ja tam jestem zwolennikiem stosowania slabego elementu ktory ma ulec zniszczeniu chroniac drogi element (slimak). Czyli "mozna je wymienic", jak w harleju. Z tego co pisali to choroba wieku niemowlecego - 2 pierwsze lata produkcji. Wstrzonsajace. Faktycznie, dopiero teraz rozwarlem oczy i zobaczylem jaki to byl zajebiscie awaryjny sprzet :) Chcialo Ci sie sciagac service manual i splamic swoj dysk jakimis Serwisowki maja podobne objetosci bez wzgl na marke. Nie wiem co tam jest, nie bylo potrzeby tam zagladac, pewnie skopiowali z serwisowki Hondy. Aaaa, czyli kawasaka sie nie psuje bo wszystko naprawia mechanik ? Zaiste piekny to sprzet! Ucze sie, mam od niedawna diskawery czanel. po co Ci ? Masz kawasake, wlacz emtiwi! Dziekuje, nie trzeba. no niestety daleko mam, ale Mike poprosze to Cie przytuli, ok ? ;) pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-11-17 12:40:06 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
A co to panefki? To gdzies w silniku? Tyno. Slimak i trybik jest stalowy, linka jest tu najslabszym elementem, wiec w Hondzie masz do wymiany linke i trybik, w KHI linke. Niech bedzie. Widzisz? A mogles pojsc inna droga... Pamietaj, nigdy nie jest za pozno ;-) Mechanicy to psuja KHI. Za bardzo hajteknolodzy dla mechanikow ktorzy grzebia np. w Hondach. Dwa razy mechanik sie dotknal i dwa razy spierdolil, wiecej mechanikow nie widzialo KHI. Fajna pania maja od eksperymentow fizycznych czy jakichs tam. Ale z jakiego powodu, ze mam KHI? Ja jestem szczesliwym posiadaczem KHI, choc moglo by byc troche lzejsze i lepiej zapierdalac. A przytulaja niech sie trampkarze w trasie jako wyraz laczenia sie w bolu w zwiazku z zaistniala awaria! -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 13:43:58 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
AZ napisał(a):
chlopaki, Zapkolajki sie zblizaja, pojednajcie sie! -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-11-17 13:58:20 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 13:40, AZ pisze:
A co to panefki? To gdzies w silniku? taka tam legenda Urbana jak ta o bezawaryjnosci hondy. Nie zapszontaj se tym glowy. Tyno. Slimak i trybik jest stalowy, linka jest tu najslabszym elementem, omiedzy kolem a slimakiem, masz linke. projektanci w kawasaki to chyba studenci w ramach zaliczen komplikujacy rzeczy proste :P Widzisz? A mogles pojsc inna droga... Mialem kz ltd 440 :-) Pamietaj, nigdy nie jest za pozno Nieno, nie mowie ze nigdy nie kupie kawasaki. Np nowa estrelka mi sie na fotkach bardzo podoba. Mechanicy to psuja KHI. Za bardzo hajteknolodzy dla mechanikow ktorzy Zaskakujesz mnie ze tak otarcie przyznajesz przewage znienawidzonej chondzie! Dwa razy mechanik sie dotknal i dwa razy Trzy razy dotknal! Pierwszy raz to bylo wef fabryce. Pozniej nie dalo sie juz poprawic. Fajna pania maja od eksperymentow fizycznych czy jakichs tam. Jak se przypomne pania od fizyki to sie ciesze ze nie wiem jak wlaczyc mtv ;) Ale z jakiego powodu, ze mam KHI? Nie Ja jestem szczesliwym posiadaczem KHI, Wlasnie dlatego. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-11-17 13:04:51 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Tak zrobie! Pacz: http://www.sepowersports.net/media/12/a207920130510600217432_m.JPG w srodku przekladnia slimakowa, kolo pedzi stalowy trybik poprzez 2 wypustki w feldze. No jak w wuesce. ZX10R ladniejsze. Nie nie, tu chodzi o lata swietlne przewagi KHI w budowie motocykli.Mechanicy to psuja KHI. Za bardzo hajteknolodzy dla mechanikow ktorzy To bedzie 4, bo przypomnialo mi sie ze Tytus rozbieral alternator 2Dwa razy mechanik sie dotknal i dwa razy kilowym mlotkiem a pozniej pol nocy iglaczkiem pilowalem wieloklin zeby sie to dalo zamontowac. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 13:08:03 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Przewagi technologicznej mialo byc. Jak juz masz serwisowke to zauwaz, ze w special tools nie ma mlotkow ani nasadek 64. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-17 21:04:44 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
Siemka
*** "AZ" To bedzie 4, bo przypomnialo mi sie ze Tytus rozbieral alternator 2 kilowym mlotkiem a pozniej pol nocy iglaczkiem pilowalem wieloklin zeby sie to dalo zamontowac. I od tego czasu ten element KHI stal sie niezawodnym. Ale musze przyznac ze KHI ma jeden zajebisty plus ZX10R z 2008 salon polska z przebiegiem 1800 km mozna kupic za 21k pln. -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-18 17:48:43 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 17-11-2011 21:04, Tytus z domQ pisze:
Ale musze przyznac ze KHI ma jeden zajebisty plus co sie dziwisz, materialy do recyklingu potanialy ile wazy taka 10 ? ;P -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-11-18 19:34:53 | |
Autor: Songoku | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 14:04, AZ pisze:
ZX10R ladniejsze. Ba... tylko femflektory pękają... :P -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |
|
Data: 2011-11-17 12:23:33 | |
Autor: falco | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 12:05, Roman Niewiarowski pisze:
Nie. To blad konstrukcji kanapy. Siema, powiem więcej, usterka została zniwelowana duuużo wcześniej, bodajże w '96 a już na pewno modele od '97 miały bezawaryjny 1 moduł, który jest schowany we wnęce pod kanapą bez możliwości zgniecenia... ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-11-17 13:21:13 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
W dniu 2011-11-17 12:23, falco pisze:
Siema, cze powiem więcej, usterka została zniwelowana duuużo wcześniej, bodajże w jasne ze wczesniej, pomyslalem o ok 3-4 latach od poczatku produkcji i mi sie pozajaczkowaly dziesieciolecia :) a już na pewno modele od '97 miały bezawaryjny 1 moduł, który jest ale do dupy! jak sie przewrocisz na kraweznik to modul leci w szczempy! Kolejny przyklad ze honda jest przereklamowana! pozdrawiam newrom -- RD07 - dożywocie bo nikt awaryjnego motora nie chce odkupic! Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-11-17 12:28:38 | |
Autor: AZ | |
Honda i czynnosci serwisowe | |
On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Beda jeszcze z Ciebie ludzie. -- Artur ZZR 1200 |
|