Honda shadow 1100

Data: 2012-09-04 21:17:31
Autor: Yogi\(n\)
Honda shadow 1100
U¿ytkownik <MW> napisa³ w wiadomo¶ci news:50448bea$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
Obawiam siê jednak czego¶ innego - czy dam sobie radê z czym¶ takim? Wa¿ê 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy wiêcej), ale wiêkszo¶æ z tego to miêsieñ piwny, sprawno¶æ te¿ ju¿ nie ta. Nie je¼dzi³em na motorze ponad 10 lat (a i tak najciê¿sza by³a chyba MZtka, czyli 150 kg), ale chyba tego siê nie zapomina? - Nie wiem, czy dam radê na takim potworze - a jak wyglebiê go podczas jazdy próbnej, to ju¿ bêdzie mój ;-)

Ja przy podobnej wadzie i trochê wiekszym wzro¶cie poje¼dzi³em na shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie siê toto prowadzi, naprawdê, wygodne i - wbrew pozorom - zwrotne motory (nie to, co szlifierki i skuterki, rzecz jasna, ale jest lepiej gdy jedziesz niz wydaje sie, ¿e bêdzie, gdy pierwszy raz na tym siedzisz). Przy twojej masie celuj w³a¶nie w 1100, nie powala mo¿e moc±, ale moment przyzwoity - do ¶cigania siê nie nadaje, ale do dostojnego "zadawania szyku"  jak najbardziej.
To prawda, ¿e np. midnightstar jest ³adniejszy i wygl±da nowocze¶niej, tudzie¿ bardziej szpanersko, (nigdy na nim nie siedzia³em wiêc nie wiem jak siê prowadzi, ale parê razy podziwia³em armaturê z blika ;-), ale shadowka "daje radê" i jazda na niej sprawia du¿o frajdy, wybacza te¿ sporo niedo¶wiadczonemu kierownikowi. Je¿eli masz okazjê kupiæ w dobrej cenie i jest rzeczywi¶cie w niez³ym stanie, to bierz, nie zastanawiaj siê i nie obawiaj gabarytów, to fajne moto - dla grubasa z pewno¶ci± lepsze ni¿ ¶cigacze, na których np. ja wygl±dam jak kot (gruby kot), czyli idiotycznie.
Bierz, nie "peniaj" ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2012-09-05 12:49:28
Autor: kakmar
Honda shadow 1100
Dnia 04.09.2012 Yogi(n) <yogi_n@kwasorod.pl> napisał/a:

Ja przy podobnej wadzie i trochę wiekszym wzroście pojeździłem na shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie się toto prowadzi, naprawdę, wygodne i - wbrew pozorom - zwrotne motory (nie to, co szlifierki i skuterki,

Tak z ciekawości, jakie są przewagi we właściwościach jezdnych i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakimś większym burgmanem,
czy tmaxem?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-09-05 06:27:29
Autor: zarafiq
Honda shadow 1100
On Wednesday, 5 September 2012 13:50:06 UTC+1, kakmar  wrote:
Tak z ciekawo¶ci, jakie s± przewagi we w³a¶ciwo¶ciach jezdnych i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakim¶ wiêkszym burgmanem,
czy tmaxem?

Mo¿na patrzeæ z politowaniem na w±tki gdzie dyskutuje siê czy skuter
jest motocyklem.

;)

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-09-05 19:37:08
Autor: Szymon Machel
Honda shadow 1100

U¿ytkownik "zarafiq" <dominik.jesiolowski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Mo¿na patrzeæ z politowaniem na w±tki gdzie dyskutuje siê czy skuter
jest motocyklem.

;)

Hmm
Rozpêd¼ siê trochê maxiskutrem i zahamuj energicznie :)
Albo: wybierz siê na wycieczkê tym¿e pojazdem w towarzystwie
motonga. Ka¿da górka to pora¿ka. Ostatnio jecha³em z kumplem
on na Piaggio 500 ja na swoim motongu (xj900). Okolice Kraków,
Dobczyce, Wi¶niowa etc. Trochê górek. Nie "odkrêca³em" maj±c
na wzglêdzie kumpla czyli delikatnie z gazem. Co podjazd to nikn±³
mi w lusterkach.
Tak skuter to nie motocykl ale nie wiem o czym tu dyskutowaæ :)

Szymon

Data: 2012-09-06 11:04:43
Autor: kakmar
Honda shadow 1100
Dnia 05.09.2012 Szymon Machel <smachel@interia.pl> napisał/a:

Hmm
Rozpędź się trochę maxiskutrem i zahamuj energicznie :)

Ale co się stanie? Pytam bo nie wiem. Armatury którymi miałem okazję się przewieść, jakoś nie urywały dupy z wrażenia.

Albo: wybierz się na wycieczkę tymże pojazdem w towarzystwie
motonga. Każda górka to porażka. Ostatnio jechałem z kumplem
on na Piaggio 500 ja na swoim motongu (xj900). Okolice Kraków,
Dobczyce, Wiśniowa etc. Trochę górek. Nie "odkręcałem" mając
na względzie kumpla czyli delikatnie z gazem. Co podjazd to niknął
mi w lusterkach.

Ale co by było gdybyś jechał Shadow 1100, zamiast XJ900?

Tak skuter to nie motocykl ale nie wiem o czym tu dyskutować :)

Pytanie czym się różni jazda dużym skuterem, od jazdy takim średnim,
przyciężkim cruiserem? Pozycja podobna, osiągi podobne, a wrażenia z jazdy? Jakoś wygodniej na fotelu z kółkami i kierownicą. Z motocyklem, zwłaszcza znacznie lżejszym i w miarę mocnym, nie ma jak tego porównywać, dlatego nie o to pytałem.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-09-06 14:12:02
Autor: Szymon Machel
Honda shadow 1100

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com>

Ale co się stanie? Pytam bo nie wiem. Armatury którymi miałem
okazję się przewieść, jakoś nie urywały dupy z wrażenia.

Wylądujesz całym ciężarem na kierownicy, po prostu zsuniesz się
z kanapy bo nie ma się jak zaprzeć. Nie pomaga to w jeździe.

Ale co by było gdybyś jechał Shadow 1100, zamiast XJ900?

Nic wielkiego. Pod górkę v-ki jadą. Mają konkretny moment.
Miałbym inną pozycję :)

Szymon

Data: 2012-09-06 12:48:59
Autor: kakmar
Honda shadow 1100
Dnia 06.09.2012 Szymon Machel <smachel@interia.pl> napisał/a:

[...]

Eee, nie pisałem o stołku z pierdziawką, tylko o fotelu z kółkami:
<http://www.autotesty.com.pl/fotki/motocykle/suzuki_burgman_650_executive/suzuki_burgman_650_executive_01.jpg>
<http://www.motocykl-online.pl/img/galery/motocykle-yamaha-tmax-white-max-2010.jpg>

Ale co by było gdybyś jechał Shadow 1100, zamiast XJ900?

Nic wielkiego. Pod górkę v-ki jadą. Mają konkretny moment.
Miałbym inną pozycję :)

TakÄ…?
<http://i1186.photobucket.com/albums/z375/captmorgan08070/104_1125.jpg>
<http://i.usatoday.net/money/gallery/2009/m091015-motorcycles/4.jpg>

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-09-06 17:43:42
Autor: Szymon Machel
Honda shadow 1100
W dniu 2012-09-06 13:04, kakmar pisze:

[...]

Waga Shadow 1100 i XJ900 jest bardzo zbliżona. Obydwa zatankowane
ważą ok. 265 kg. A moment "Shadowki" jest trochę większy :)
Więc nie mów "znacznie lżejszy". Kucyków ma mniej ale co z tego?

Szymon

Data: 2012-09-06 13:09:52
Autor:
Honda shadow 1100
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:k27hoo$3fd$1usenet.news.interia.pl...
Dnia 04.09.2012 Yogi(n) <yogi_n@kwasorod.pl> napisał/a:

Ja przy podobnej wadzie i trochę wiekszym wzroście pojeździłem na
shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie siÄ™ toto prowadzi, naprawdÄ™, wygodne
[...]

Nie wiem, w życiu nie jeździłem na skuterze. Ale taki cruiser czy chopper ma te przewagę, że grubas wygląda n anim idiotycznie, a nie hiperidiotycznie, jak na skuterze. Podejrzewam też, że w chopperach te małpiaste kierownice powstały własnie dlatego, żeby spaślaki nie rysowały baków sprzączką od paska.
http://www.corbisimages.com/stock-photo/rights-managed/42-20879275/fat-man-on-motorcycle
http://video.vidivodo.com/vidservers/server01/videos/2009/06/29/16/v200906291606270287779.flv.jpg
Zresztą, polecam cały wątek:
http://www.hondarebelforum.com/f10/never-say-again-youre-too-big-for-your-rebel-14222.html